Egy jól, normálisan beállított motornál nem kell trükközni indításhoz a gyújtással és egyebekkel. Karburátor megfelelő keverési arány és alapjárat beállítása után, ja és holtpont elé állítás után egy normális rúgással indulnia kell. Nincs egyéb lehetőség. Indulnia kell!
Meg kell tanulni rúgni! Meglepően sokan nem tudják.
A kuplungnál lévő melegindító kart nehogy össze keverd a szívatóval(pont ellenkező a hatása) . Nyomni a leállító gombot ,kihúzott szívatónál 3-4 rúgás majd indítási kisérlet( berúgókart a két nehéz pozició közül az egyiken átbillenteni vissza engedni ,onnét megrúgni). Ha beindult a motor megfigyelni miért indult nehezen (kell-e sokáig szívató , sokat vagy keveset kap, hidegebb időben általában keveset) Megfelelő karburáció (gépkönyv szerint) segíthet , kormos öreg gyertyánál is jelentkezhet indítási probléma. A gázkar hirtelen rántására ez a tipusú karbi bespriccel melegen ezért nem ajánlott indítás előtt rángatni a gázkart. Ha az a tapasztalat hogy hideg indításkor keveset kap (sokáig kell a szívató mire szépen veszi a gázt) akkor indítás előtt lehet próbálkozni 2-3 gázfröccsel. indításkor gázkar alapon (megfelelő alapjárat fontos)
Tudom tudom 4 óra volt mire rájöttem, h valami nem stimmel.-)
Aztán youtube-ról megnéztem hol a másik meg egy haver segített!
Meleg indítással nincsen baj szerencsére
De a hideggel annál inkább! 5 percet legalább kell rúgdosnom, hogy beinduljon! Valamit tuti rosszul csinálok vagy nem tom....
Indítás: szívató, 3 gázhúzás, 3 finom rúgás majd egy nagy....
Aztán minden variáció ami létezik....de semmi....aztán kb a 40. Rúgásra beindul.....nem tudom mi lehet a baj..
Ötlet?
A váltóba megfelel az olcsóbb olaj is pld. motul 5100 10w-40 inkább sűrűbben cseréld minthogy a drágábbat használd. A 7100-as az nagyon jó a motorba. Azt ugye tudod hogy két olajtere van , mindkettőhöz külön leeresztő, külön betöltő nyílás tartozik. Ha melegen nehezebben indul érdemes megmérni a szelephézagokat(általában a szívó szokott elmenni).Amúgy ugyanannyi karbantartást kíván mint a többi mx motor.
Igen így már jobban látszik , ez valóban 2006-os. Nekem is volt ilyen vadi újba( én szedtem ki a kalitkából) nagyon jó kis gép volt, lágyabb mint az ezt követő évjáratok. Vigyázz rá, gratula!
Olyan általános dolgokra amik minden ehhez hasonló motorra érvényesek.
Rendszeres olajcsere.
Légszűrőtisztításnál ne peregjen bele kosz.
Zsírzások, karbantartások ( teló, fékolajcsere )
Kopó alkatrészeket ( dugattyú, hajtókar, vezlánc) időbe cserélni és nem halálig hajtani.
Javításoknál a minőségre és nem az olcsóságra célszerű törekedni,
És akkor sokáig hibamentesen fog szolgálni.
Köszönöm a válaszokat!
Teszek majd fel normális képet! Ez a vásárlás pillanatában történt.
Megnézem a vázszámot
Soha nem volt még ilyen gépem! Mire kell figyelni, ha oda akarok figyelni rá!
Olajat motul 7100-at vettem bele és a szűrőt is lecseréltem természetesen.
2-3 év vagy 2-300e ilyenkor mindegy szokott lenni....borítsd szét a blokkot,ha minden rendben akkor dobj fel egy üzemóramérő t/ pont van eladóm is :D / és vasárnaponként a 8as misén dobj egy ezredest Szent Antalnak...ha nagyon patika a gép akkor nekem is!
Ha ott 5-ös látsz akkor 2005.
A képied kicsit sötétek, és homályosak, de hihető a 2005. Ennél az évjáratnál kaptak többek közözött új fajta hűtőlepkét a 450 esek
Szerintem vagy úszószint, vagy keveset kap és a sÍbertűn egyel feljebb kell rakni a zégert, vagy valami dugulás volt ha már többet nem csinálja....
Nekem az 1 es végén felfele a dombnak fogyott el a benya, adtam neki sÍberrel 1 -el többet és fasza lett, először itt is ezzel próbálkoznék ha még csinálja....
amúgy olyan 65-70 ezer max-ból kihozható....
Meg kell tanulni rúgni! Meglepően sokan nem tudják.
Aztán youtube-ról megnéztem hol a másik meg egy haver segített!
Meleg indítással nincsen baj szerencsére
De a hideggel annál inkább! 5 percet legalább kell rúgdosnom, hogy beinduljon! Valamit tuti rosszul csinálok vagy nem tom....
Indítás: szívató, 3 gázhúzás, 3 finom rúgás majd egy nagy....
Aztán minden variáció ami létezik....de semmi....aztán kb a 40. Rúgásra beindul.....nem tudom mi lehet a baj..
Ötlet?
Nem volt kis kaland összehozni, de elvileg meg lehet csinálni...
meg van még a hátsó cr sárvédő?
és mennyi lenne az ára ? :)
cr 125 2001 re is jó igaz? :)
Előre is köszönöm :)
Itt egy normálisabb kép is
A10. Szám az alvázán 6 os!
Rendszeres olajcsere.
Légszűrőtisztításnál ne peregjen bele kosz.
Zsírzások, karbantartások ( teló, fékolajcsere )
Kopó alkatrészeket ( dugattyú, hajtókar, vezlánc) időbe cserélni és nem halálig hajtani.
Javításoknál a minőségre és nem az olcsóságra célszerű törekedni,
És akkor sokáig hibamentesen fog szolgálni.
Teszek majd fel normális képet! Ez a vásárlás pillanatában történt.
Megnézem a vázszámot
Soha nem volt még ilyen gépem! Mire kell figyelni, ha oda akarok figyelni rá!
Olajat motul 7100-at vettem bele és a szűrőt is lecseréltem természetesen.
Ha ott 5-ös látsz akkor 2005.
A képied kicsit sötétek, és homályosak, de hihető a 2005. Ennél az évjáratnál kaptak többek közözött új fajta hűtőlepkét a 450 esek
De a link amit be tettél az is azt írja!
Na majd hondáéknál lekérem.-)
(JASO MA- nedveskuplungos spec...)
Nekem az 1 es végén felfele a dombnak fogyott el a benya, adtam neki sÍberrel 1 -el többet és fasza lett, először itt is ezzel próbálkoznék ha még csinálja....