Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De nem vagyok benne biztos, hogy légszűrő gond, mert a fickó szépen karbantartotta a gépet, igaz mondom, nem néztem meg a szűrőházat.
Ha karbi a gond az mennyibe fájhat? Keihin volt rajta ha jól emlékeszem. Lehet, hogy killswitch érintkezés hiba? Attól is leállhat...
Az régen rossz ha akármilyen szmötyi be tud jutni a karbiba,oda egy porszem sem juthatna be ha normálisan karban van tartva a légszűrő vagy nem szív valahol falsot.
Óvatosan ezzel a melegen leállással,de sztem ez nem porlasztó gond lesz,menj vele egy nagyobb kört...
Erre nem is gondoltam, de megkérdezem. Remélem nem lesz vele gebasz, mert kicsit beleszerettem a gépbe
Már alkudoztam az emberrel eleget, ha még folytatnám, elhajtana a picsbe
Azt kérdezted,hogy szokták-é mosni a légszűröt?Illetve nézd meg,hogy be van olajozva vagy nincs.
4 csavaros az enyém sajnos
Esetleg az idomokat szedd le, segédváz gyakran repedt. Mondjuk nem nagy hiba, simán meg lehet hegeszteni, de alkudozni, cigánykodni jó alap
99'es crre keresek hátsó féktárcsát. Van valakinek eladó?
Még tőled és a mexikóitól kaptam segítséget egy hete, hogy mit nézzek át. Szerintem rendben van a kicsike, én nem láttam a vázon repedést, pedig átnéztem az illesztéseket is. Annyi baja volt, hogy kifogyott belőle a benzin, utána meg a karbi beszívott valami retket (gondolom). Mert 2 kör után leállt. 10 percig rugdostuk mire elindult, de próbakör után ismét leállt. A figura azt mondta, hogy kipucolja a karbit mire visszamegyek érte. Mondtam neki ha ismét leáll próbakör után akkor nem viszem el...
Ezek szerint akkor volt fogalmad arról hogy mit érdemes/kell nézni ilyenkor,állítólag az első generációs aluváz hajlamos repedésre,célszerű ennek figyelembevételével átvizsgálni..
Reméltem, hogy kapok valami utólagos okosítást. Néztünk még aznap egy 250es SX-et, az katasztrófa volt. Több sebből vérzett a gép, de ez a honda szemlátomást rendben van. Csak kíváncsi voltam, hogy valaki ismeri-e és hogy van-e valami észrevétele!
Asszondod jó és le is van foglalózva...innentől nem mindegy? :D
Sziasztok

Sikerült találnom egy jó 98-as CR250-et. Ma meg is néztük cimborámmal és le is foglalóztuk. Valaki ismeri esetleg ezt a gépet? Képek alapján valami kritika?
hengertőcsavarokat cseréld ki , lehet meg van nyúlva picit, úgyérzed mintha meghúznád de mégse, legalább is kocsiknál ezért cserélik. !
Pakolást? Tudtommal oda nem kell semmi.. ha síkba van köszörülve a henger meg hengerfej, le vannak húzva a csavarok ahogy kell és új a hengerfejtömítés akkor annak jónak kell lennie.
lehet hogy el van v.hol repedve,és nem is tömítés a probléma!
mar meg probaltam azt is sikba vetettem az also a felso reszt mindenfele pakolast vettem az olcsotol a dragaig de amikor meghajtom vege...vagy legalabbis valahol belemegy a viz ...
Köszörültesd síkba a henger fölső részét, és a hengerfejet!
És huzd meg a csavarokat!
Elvileg arra nem jó,neked 4 csavaros kell...max ha kicserélték a kerekedet újabbra akkor stimmelhet.
92-es cr250-re jó lehet?akkor érdekelne
6 csavaros új első féktárcsa és betét eladó,egyben - külön,ahogyan kell.
Tárcsa+betét 12,5e,tárcsa 8e,a betét ára ezek függvényében kiszámolható! :D
Elérhetőség az adatlapomon.
Másik oldala hogy néz ki? Nincs ráírva véletlenül hogy TMX ?
Honda cr 250 2001-től 2007-ig , 2004-től TPS szenzorral...
Hello mindenkinek ...valaki segitne... a CR - emnek allandoan kimegy a hengerfej tomitese , kicserelem meghajtom es anyi...valaki esetleg valami jotanacsot? koszi elore...