Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én tavaly mentem nagyon sokat jó 25-30centis hóba, ha hátra rakod a súlypontod és jó a gumid simán lehet benne motorozni. Nagyon jó móka én már várom, hogy essen megint értelmesebb mennyiségű hó
hát ez a hóban motorzás nem nagy élmény szögesgumi nélkül :D de azért nem volt olyan rossz na
Köszönöm az emailben kapott cr szervízkönyvet:) Bárki is vette a fáradtságot:)
Ezt én is így tudom,
persze a prémium benzinek például amellett hogy magasabb oktánszámúak, általában gondolom jobb minőségű "finomítmányok" is és az adalékolásuk is jobb szokott lenni nem egy esetben kénmentesek is..... Ebből amúgy sok pozitív hatás is következhet, például hogy jobban és lerakódásmentesebben ég és nagyobb energiával stb...
Talán ennek hatásait lehet érezni ha mondjuk 95-ös helyett ilyet tankolsz. Viszont abba a mociba ami ilyen benyát igényel, vagy ha például emelt kompressziójú dugó van benne , akkor szerintem nem érdemes gyengébb benzinnel próbálkozni...
Ugyan sok autóban van kopogásérzékelő, de egy motorban nem biztos......
és bontatlanként hirdeti.... ja és előreutalással menne az üzlet, mikro írtam neki hogy ácsibácsi ne nézz hülyének írta hogy ja tényleg a proxból hiányzik. meg lehet a másikból is, amúgy ez árulja azt a fekete cr-t amin van hátsólámpa meg kmóra :D az ilyeneknek bírnám ütni a fejüket akik át akarják b@szni a másikat.... de szerencsére nem dőltem be neki.
Az benzin oktán szám, a kompresszió tűrésének meghatározására van. Magyarul, A hengerben a dugattyú milyen nyomásra préselheti össze a keveréket úgy, hogy az még ön magától be ne robbanhasson, hanem csak gyújtó szikra hatására. Ezért van, hogy az egyik motornak kell, a másiknak nem szükséges a magasabb oktánszám. Szerintem az alacsonyabb oktán számra gyártott motornak felesleges kiadás a drágább benzin, de a magasabb oktán számra gyártott motorba nem szabad tenni alacsony oktán számút mert túl hamar, a szikra gyújtás előtt berobban. Remélem ebből az írásból ki lehet hámozni. hogy a motorodba mit tegyél.
Eladó egy 2007-es évjáratú Honda CRF 250.Zeta Teleszkóp légtelenítő szelep, Showa teleszkópok(egyik sem folyat),Renthal kormány, Ufo kézvédő,ZAP rajtoló,új Prox első fékbetét, a hátsó jó állapotú.a lengővilla nem kotyog,gumik jó állapotúak,Gyári excel felnik(nem ütöttek),Pro Circuit T-4 dupla kipuffogó rendszer,jó állapotú láncszett. A motor hibátlan állapotban van, sérülés miatt eladó.

Irányár:650.000Ft

0670/6541667
Igazából igy néz ki csak már fehér matricával és rendberakva a blokkja
Itt az apróban kicsit utána keresve kijönnek a reális árak, de ugye mindig van 1-2 akit nem érdekli, hogy áron felül hirdeti a motorját, de nekik nehezebben is kel el. Szóval: Az elméletileg "felújított" "kifogástalan állapotú" keveset használt Cr 125-ök (1988 alatt) 150.000Ft-tól kezdődnek, és van aki a 200 Mátyást is elkér érte... Viszont van fent egy normál, motorozható állapotban lévő, arra nyilván kellene költeni, és az 129.000Ft-ot kér érte. Menj ezek alá picivel, és máris nagyobb az esélyed. Nem tudom neked mennyi lenne az ideális ár, de ugye egy 28 év, az 28 év. 120-125.000Ft szerintem reális a piacot elnézve.
Látatlanban úgy gondolom ha 120e nél többet kifizetnek érte az már talált pénz...
Sziasztok!Adott egy 86-os Cr 125. Megy teszi a dolgát, van alapjárat, hidegen melegen könnyen indul rugásra.Hozzám hibásan került,törött váltótengely csapággyal.A csapágyakat cseréltem Koyo-ra kivéve a főtengelyét.szimeringek is cserélve. Az előző tulaj szerint tavasszal lett dugó cserélve benne és utánna törött szét benne a csapágy.Szóval egybevéve nem egy szépségdijas motor de indul megy üzembiztos és erős is. Az lenne a kérdésem hogy mennyi lenne a reális értéke a motornak mert úgy néz ki hogy el kell adjam(a másik motoromra kell költeni :) ) Igazából nagyon megszerettem de megfelelő árért megválnék töle. :) Köszi a választ elöre is.
Én olvastam crosspisti tanitását tényleg a szakma eggyik legnagyobbja,azt hiszem szerelő is volt a 90es években,nagyon tetszik amiket mesélt,énis kiváncsi lennék egy két tippre
Sehol...a legértékesebb rész elveszett,szval ez egy qva nagy átbaszás! :D
ebbe hol a gecibe van a hengerfej tömítés? vagy csak énvagyok bamba hogy nemlátom?
Ez mondjuk megéri a pénzét. http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Azt hiszem, sajnos nem.
athena tömítés szettet lehet külön csak a blokk alsó felére venni? szal a hengerszett tömítés része nincs benne úgy értem.
sziv.
Én is így gondoltam, a probléma nem a szerkezetnél, hanem a bowdenvégek csatlakozási pontjainál kezdődik... :D
86-tól 91-ig
Menj inkább szántani :D
nézd meg át ment-e
Ha nagyon formálisak akarunk lenni, akkor mindig a gyártó által előírt üzemanyaggal kell használni a járművet.
Kresz oktatást azzal kezdték, hogy eszünkbe ne jusson se alacsonyabb, se magasabb oktánszámút tankolni, semmilyen motorban mert hatalmas parasztvakítás, semmivel nem teljesít tőle jobban, sőt... Én hiszek a bácsinak.