valóban van dupla rétegű légszűrő, aminek van egy külső durvább rétege meg egy belső finomabb!
Műtőssapkáról egy észrevétel: ha úgy teszed fel, hogy a beszerelt szivacsra ráhúzod, akkor a peremnél elmozog és ott mintha nem is lenne, ha meg beszerelés előtt teszed rá a légszűrőre, akkor a légszűrőház pereme és a légszűrőszivacs között egy gyűrött plusz réteg lesz, ami értelmetlenné teszi a zsírozást, és ott esetleg apró réseken bemehet a homok.
Kettőötvenet folytja...az úgy nem jó,125re főleg nem,akkor jelen szituációra a műtössityak lehet jó,ha a homok felét már megfogja akkor az úgy jó lehet.
Még régen olvastam itt a fórumban a szivacsban benne a plussz szivacsot,az lehetett a kavarás tárgya.
Most már csak egy légszűrőt használok, inkább gyakran ellenőrzöm és cserélem. Ismétlem, nem a légszűrőBEN volt plusz szivacs, hanem kipróbáltam, hogy a légszűrőRE ha ráhúzok még egy szivacsot, akkor mi van. Semmi. Ha elkoszolódik, leveszed, és ott van alatta a rendes. Csak éppen fojtja a 250-est. 450-est lehet, hogy nem fogja úgy meg. A szűrés akkor a leghatékonyabb, ha felteszel egy olajtól locsogó szűrőt, meg rá még egy ugyanilyet meg közé 3 réteg Boney-M-es szatyrot. Az úgy szűr, hogy ihaj, még a levegő sem megy át.
Én is 4-5 öt használok párhuzamosan,egyszerre letudva a mosást és olajozást is,viszont érdekelt hogy lehetne növelni a szűrés hatékonyságát..azt írtad hogy régebben volt ez műtős sapka,most már csak a légszűrő van? Volt vmi plussz szivacsom megoldás a légszűrőben benne,az nem vált be?
Nem belül, kívül
A légszűrőszivacsra ráhúztam régebben még egyet (tisztán, olaj nélkül) vagy egy műtős sapkát, az a nagyja koszt megfogta nyáron a homok pályákon, így nap vége felé elég volt csak lerántani a külső réteget. Versenyzők csinálják ezt néha, így nem kell a második futam előtt légszűrőt cserélni, de azért az a tuti, ha inkább mégis cserélnek.
Én egyszerre kimosok 6-7 szivacsot, beolajozom, tiszta zacsiba teszem és a megfelelő pillanatban előrántom, mint a mutogatós bácsi az ovi mellett a parkban.
Hát ha sokat akarod tolni és szeretsz gyertyát cserélni a 250-esen csak akkor keverd 1:32-be, kivéve ha versenyzel és állandóan nyélgázon mész és nyár van, 50 fok.. Ezekkel az új nagy teljesítményű fullszint olajokkal 1:40- min1:50 között, használattól vagy akár karburálástól függően...
Üdv Uraim!
Eladó egyben vagy bontva 94-es CR 125!
A főtengely lemezeléséből letört két kis darab ennyi a baja.
Kerekek váz,fékek,válto henger ,tank,stb jó állapotu.
Tel.: 06302213467
Ez az ajánlás vszeg a tőgázra vonatkozik és az akkor életben lévő specifikációra,amit az azóta kifejlesztett olajok már túl kellett hogy szárnyaljanak...mi úgy keverjük hogy gázhúzásra nyomja a füstöt,ez olyan 1:25 szokott lenni,szétszedés után sem szokott lenni oda nem illő lerakódás.
De ugye sokan sokféleképpen használják a motort,ezért mki igazítsa az igényeihez a keverést..vagy a hitvallásához!
Írhatnál pár gondolatot hogy milyen szivacsot használsz a normál légszűrőn belül,miből csináltad,mik a tapasztalatok,mire kell esetleg figyelni...természetesen ha ezek nem szakmai titkok!
Olvastam a gondolataitokat fb-on,csk ott nem tudtam hozzászólni...cserébe van új CR kormánycsapágyam,nem kérem ingyen!
Az akkori olajokkal nézve vagy a jelenlegiekkel? Mert azok is fejlődtek. Meg az sem mindegy, van-e akkora fordulat, hogy kiégjen belőle, mert az amatőr tempó (mint az enyém) pont arra jó, hogy 1:40 alatti keveréknél beköpje a gyertyát.
Műtőssapkáról egy észrevétel: ha úgy teszed fel, hogy a beszerelt szivacsra ráhúzod, akkor a peremnél elmozog és ott mintha nem is lenne, ha meg beszerelés előtt teszed rá a légszűrőre, akkor a légszűrőház pereme és a légszűrőszivacs között egy gyűrött plusz réteg lesz, ami értelmetlenné teszi a zsírozást, és ott esetleg apró réseken bemehet a homok.