Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lesz az kicsit nagy 125-re,a kettőöteven 2T-n van 38 as karbi...
eladó egy Mikuni TMX 38 as karbi, 34es dellorto helyére egy az egyben felmegy, és bitang lesz a gép ;) tudom mert az rx-emen ez volt, csak a 34-es dellortoval adtam el, így a versenykarbi megmaradt. érdeklődni emailbe: nyul_jeno@freemail.hu ára 30e HUF a legújabb 125ös YZ-ken van ilyen, ha tuningolni akarsz, itt a tökéletes választás
ez halál biztosan 2002-es
Először nem értettem hogy hogy mondod mostmár vágom
Na vettem a fáradságot és meg mozgatam a főtengelyt és bizony a csapágynak anyi,lötyög :) azért dadogot !
Az szivás, mert akkor az főtengellyel együtt mozog, csapágyházaknak valószinüleg vége! Vedd le a lendkereket és mozgasd meg a főtengelyt!
Mondjuk arra nem sikerült rájönnöm hogy crosspályán minek tudni hogy mennyivel mész?
lehet ez a gond nekem nem mozog semmi a gyújtásba semmi, csak aminek kell mondjuk én úgytudom a magas fordulaton való dadogás lehet pówer is hogy nem nyit ki de lehet tévedek.
Szevasztok,kérdés!Honda cr 125 gyújtás mágnes fordulatra kifelé mozdul az természetes vagy csere? be dadog magas fordulaton !karbi kitisztitva ,új gyertya! és még mindig be dadog! valakinek valmi ötlet?
a másodikhoz még annyit hozzátennék hogy szép a festése
Nicasil-oztattam hengert náluk.A hüvelyezésük minőségéről még nem hallottam.
Azért vannak itt érdekes korú és áru vasak:
http://www.kepesmotor.hu/honda...

Fordulatszámmérő,gyári
tól nagyobb hőértékű gyertya,új Honda matrica,,elég ferde segédváz,hátsó díszlámpa,ez mégis mi?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Na kész a paripa holnap tesztnapot tartok
Elhiheted én még annál is kíváncsibb vagyok, szerintem így a blokkot is szétfűzetem vele a váltó miatt, meg a dugót is kicseréltetem és akkor 1be lesz a blokk rendesen. de ez csak elgondolás még
No erre kivi leszek,de sztem kicsi problem van...
Na megohoztam a legjobb döntést (szerintem), elvittem szerelőhöz a vasat,
Miért nem gépműhelyben csináltatod egyenesben?
Omegamotorra jót mondanak,ha visszaolvasol is találsz sztem 1-2 tippet, vmint Zsilják Lajos Százhalombatta v Petró Bandi bácsi Csepelen aki minőségi munkát végez és már bizonyított. /Forrás: Keme /
Gerecse motorosok milyen minőségben hüvelyeznek ? Van valaki aki ott hüvelyeztett,illetve tapasztalatok ?
kókányolásokról sajnos van tapasztalatom amikor még "szerelőhöz" hordtam a simsont (motoros pályafutásom elején) sokmindent gányolt rajta én meg naívan csengettem neki csak mikor hétfőn elhozom és szerdán ugyanaz a baja mint ami volt és nem ezer forintot fizettem neki picit sok lett. Akkor jött 1 mostmár haverom hogy te hülye minek tologatod had nézzem meg, éééss mi volt? hát csak a gyújtást kellett beállítani és a gyertyahézagot összébb ütni (ezt este10kor kisebb mennyiségű pálinka és világítás nélkül 1 csavarhúzval elvégezte) és utána nagyon sokáig jól működött, a szerelő aztmondta hogy szimering meg csapágysor csere meg kitudja még mi....., mikor elvittem és másik karbival hoztam el de elektronika bajjal vittem el... gyertyamenetet megszakította, hengerbordájából 1 darabot letört stb... Szóval csak ezért tudok 1-2 taknyolós dolgot. na megint sokat rizsáztam
igen igazad van én is már 100 körül járok nyáron álltalába dolgozm végig, ezt a babetta cdi-s dolgot azért kérdeztem mert olvasgattam vissza a fórumot és láttam így rákérdeztem de ! ESZEMBE SE JUTOTT! ilyesmit belerakni hosszútávra, így ki se próbáltam a dolgot, amit lehet megpróbálok normálisan megcsinálni, nem kókányolni mert hosszútávon csak magamat szopatom, az hogy van 1-2 érdekes kérdésem az azért lehet mert álltálába kiváncsi , kérdezgetős természetű vagyok.
csak próba képpen akartam rakni! akkor már benne volt a jó CDi öcséém csak puszta kiváncsiságból akartam volna kipróbázni
Így van! Esetleg egy galériában is felhívni a figyelmet, hogy vásárolnál bizonyos összegig ilyen gépet. Lehetnek páran akik még nem hirdetik a gépüket, de érdeklődőt látva ajánlatot tenne vagy ismerős ismerőse eladná, csak nem sportmotor tag, stb...

gery95: Nem bántás képen, de én is ugyanezt végig jártam, majdnem ugyanezzel a gondolkodással. Vettem egy Cr 250-et, hazahozva ami csak tudott széthullott. Eleinte én is mindent megtettem, hogy ne kelljen bele pénzt ölni "csak menjen" és tört volna el a kezem, de a sziloplaszt+kalapács páros gyakran előkerült. De rá kellett jönnöm, hogy 15 évesen el kell mennem nyáron és iskola mellett dolgozni, és minőségi gyári alkatrészekből összerakni, mert a "magam fajták" miatt olyan a piac amilyen. Így 250 Mátyás bankó beleölése után és 10 üzemPERC motorozás után (mai napig nem szeretem végignézni a feltöltött galériáimat), 150.000Ft-ért kelt el Szabi kolegának, de tudtam hogy reklamáció 100%, hogy nem lesz. (Nem is volt.) És nem sajnálom, hogy még nem / már nem ülök motoron, mert ez sajnos a felnőttek sportja, vagy legalábbis a pénzes családoké. A mondókámban sem azt nem állítom, hogy a motorod rossz, sem azt, hogy rosszul szervizeled. De tényleg vannak érdekes kérdéseid, érdekes megoldásokról, ami nem baj, mert azért van itt az a pár jó ember, (és viccen kívül tisztellek benneteket, és örömmel olvasom a hozzászólásokat ebben a topikban) hogy segítsen, de ha felújításról beszélünk, akkor ilyen kérdések/megoldások fel sem merülhetnek!
Az a 03 as SX azért ilyen állapotban,ennyiért ajándék volt,nem ez a jellemző magyarországi piac! :D

Ahogy nézem a a piacot 200e környéki CR-ekből elég kevés van,jellemzőbb a 300e környékéről induló kínálat...én várnék karba tett kézzel vmi alkalmi vételre,2-3 hónapon belül csak beesik vmi! :D
Örülök, hogy neked sikerült egy jót találni.
Ha esetleg van köztetek, aki tud ajánlani valami jóféle gépet, kérlek szóljatok, addig én is nézegetem a kínálatot!
Nekem úgy rémlik, hogy már régóta hirdetik ezt a motort, illetve sztem 95 max évjáratra. Így valszeg alkudni is lehet rendesen, viszonyításképpen hibátlan 2003 as ktm sx et vettünk mi 320 ért úgy h még szállítani se kellett.