Sziasztok!
98/99es HPP-s Cr125 hengere valakinek van esetleg?
Főleg újszerű/új nicazilos érdekelne!
Meg power szelep érdekelne kompletten új, vagy újszerű ami nem lötyög, vagy esetleg létezik hozzá felújító szett?:)
A jeladónak és a lendkeréken lévő kis jelvevő résznek vagy miaz milyen távolságra kéne lennie egymástól? Úgy nézki a beindulós rész megoldódott, még karbin kell hangolni. Az mitől van hogy csak akkor van szikra ha erősen rugom ?
Erröl a fajta power szelepesről van szó, kb 89 - 93 évjárat lehet ,mióta nálam van nem volt még hozzányúlva semmihez !esetleg a power szelep beállitását valaki elárulná
nemrég vettem! kb 4-5 motorórát mentem vele ,most kezte el ezt csinálni nem nyitott ki a power szelep menet közben ,volt hogy kinyitott de álló helyzetben meg gázolom és nyit a szelep de mégis bedadog nem pörög ki full
Üzemanyag ellátással lesz a gond,takaríts át a rendszert,üzemanyag szint a porlasztóban rendben van? Mióta produkálja,lett vmihez hozzányúlva amióta csinálja?
A Wössner ugyanolyan illesztést ír a 125 dugóhoz nicasilos verzióhoz mint a hüvelyeshez / 0,05mm/ ez csak nekem furcsa,vagy bízzak bennük mint a gravitációban?
Akkor drukkolj, hogy nekem is sikerüljön összeszednem valami jóféle gépet, nem akarom még a fél életemet rákölteni egy elsőre jónak tűnő romhalmazra XD.
A gyapotozással kapcsolatban van egy jó vidi, ha tudsz egy kicsit angolul akkor a figura kommentjei alapján el is fogsz tudni igazodni rajta. Elvileg 2t és 4t-hez is jó a módszer, amit csinál ;)!
Végre valaki aki nem azt nézi, hogy 1-2 év ide vagy oda.
Sajnos meglepetések biztos lesznek, csak az nem mindegy mekkorák.
De bele lehet nyúlni, haverom 4éve vette a motorját, azóta hozzá se nyúlt, most fog benne dugót cserélni, de már akkora benne a kompresszió, hogy kb a saját súlya alatt lemegy a berúgókar
Más téma:
Tegnap kiégettem a rezómat, vettem gyapotot, újra tervezem tömni a dobot, mennyire keményre kell tömköndi benn a gyapotot?
Köszönöm a jó tanácsokat, megfogadom őket. Nem akarom elkapkodni, bár már eléggé be van sózva a seggem :). Körülszaglászok és írok ha sikerül horogra akasztani valamit. A vidi nem volt rossz, bár az általános átnézéssel én is tisztába vagyok. Ha van a fórumozók közt bárki, aki Vác és környékén motorozik és van már krossz vagy endúró kategóriában tapasztalata és esetleg el tudna látni további hasznos tanáccsal akár itt a fórumon, akár személyesen, azt nagyra értékelném. Köszönöm a segítséget mindenkitől!
De én inkább azt tanácsolom,hogy menj ki egy krosszpályára,aztán kérdezgessél,mondjuk keme-éktől.Ha cseréltek benne valamit,akkor mutassák meg a régi alkatrészeket.Alkudj keményen,ha nem engednek,hagyd ott a faszba.
Köszi az okosítást, holnap felhívom a tagot és kifaggatom. Zömében Pest megyei vasakat néztem, mivel váci vagyok. Nem látom értelmét leutazni 200km-t úgy, hogy fogalmam sincs, hogy mire kell odafigyelnem vásárláskor.
Köszönöm a gyors választ. Sajnos nem ismerek senkit, aki otthon lenne krosszgépek terén. Eddig a társaságom zöme közúti motorozást részesítette előnyben. Mivel még kezdő vagyok a kategóriában, én egy olcsóbb, régebbi gépre gondoltam, mint például a következők:
Köszönöm az infót, ezt már sikerült visszaolvasgatva felfedeznem, majd az alvázszámból kisakkozom a valós gyártási évet. Tulajdonképpen a gyártási év másodlagos, ha rendbe van rakva a gép tisztességesen.
98/99es HPP-s Cr125 hengere valakinek van esetleg?
Főleg újszerű/új nicazilos érdekelne!
Meg power szelep érdekelne kompletten új, vagy újszerű ami nem lötyög, vagy esetleg létezik hozzá felújító szett?:)