Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem ez a vas lenne szimpatikus ha 3 kiló körül nézegetem:

http://aprod.hu/hirdetes/honda...

Vélemény?
Szerintetek jobban megéri, ha várok egy kicsit és veszek egy hasonlót mint amit Waszeitung néz, vagy vegyek egy olcsóbbat 3 kiló körül? Végül is a drágább is lehet műszakilag egy hulladékdomb!?!
Ettől függetlenül nem mondanék le róla,fel kell hívni mindkettőt az a legegyszerűbb pár dolgot ki lehet deríteni abból is...
Berugókart észre vettem,fékcsövet nem is figyeltem :)
Akkor inkább ez mint a cr.
http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Szerintem ez is hazudik 1 picit az évjáratban.
Nem,viszont legalább fél éve hirdeti,így alkuképes lehet erősen ha el akarja adni és ha fele igaz amit leírt akkor még jó is lehet...kérdés az A-Z felújítás óta mennyit sikerült beletenni.

Az ülése 99 es,a berúgókar acélvázasé,és az első fékcső balfékül van elvezetve.
Sziasztok.
Ismeri valaki ezt a motort?
http://aprod.hu/hirdetes/honda...
Mondod ezt pont te ?
Aki babetta gyújtást akar rakni a motorba?
Te biztos elmondanád eladáskor.........
Esetleg a hiba csapágyak helyet réz,vagy bronzpersely
Néma gyereknek....
Nem írtad hogy mit csináltál vele,jelenleg nem tartózkodik gondolatolvasó a fórumban,ennyi!

Keme mi a pálya az illesztésügyi minisztérium hüvelyes szekciójában?
Amúgy mostmár ez a felpörgős dolog megszűnt, de még mindíg nehezen indul és fingom sincs miért falsot sehol nem szív átnéztem. Másik tipp? illetve power előtt mintha picit várakozna vagy lehet csak azért volt mert sokat ment alapjáraton?
Köszkösz,hát megpróbázzuk,oszt majd lesz valami!
Én beszéltem olyannal aki azt mondta 3 tankot járatta a cr-t
1 tank elég, az elején óvatosan, figyelve, kicsiket menj és gyakran nézz olaj-és hűtővízszintet, hallgasd a hangját, a tank vége felé meg ami a csövön kifér. Nekem ez bevált, kivéve az "ami a csövön kifér" részt, mert ahhoz nem vagyok elég ügyes.
dehogy festettem !lófaszt se érdekli hogy néz ki!
Hajtókar , dugó,csapágyak,letttek cserélve!
Így ok.?
Van olyan eset is mikor kicserélnek a motorban sok mindent, és még sem lesz jó. Ilyenkor lép be, felújított motor eladó. Vajon miért ad el valaki egy valóban felújított, kifogástalan motort, esetleg cserélne hasonlóra? A magyarázat az lehet, hogy sokan azt gondolják, a másik motor biztosan jobb lesz, de szerintem a csere is ugyan olyan vacak. Használt motor vételéhez nagy szakértelem, jó ember ismeret, tájékozottság, és szerencse szükséges. Ne gondoljuk azt, hogy olcsón jó motort vehetünk, mert az eladó sem hülye.
Egy 2T nél még csak elmegy az hogy ár alatt veszed és ráköltesz vmennyit,de 4T nél azért szépen lesre lehet futni a leharcolttal...
A használt motor így is úgy is lutri. Bele nem látsz, az eladó azt mondd amit akar, még ha valóban felújított a motor akkor is előfordulhat anyaghibából eredő kár is. Akkor is reklamálsz? Az én álláspontom az, hogy ár alatt kell venni egy leharcoltat, és felújítani magadnak! Abban biztosan tudod, hogy mi van, nem érhet meglepetés!
Le lett festve,vagy mégis mit csináltál vele?
Sziasztok!
Hétvégére elkészül a motorom!
annyit akarok csak kérdezni,hogy meddig kell finoman bánni vele?
1-2 tank?vagy mégis mennyi?
De vannak olyan köcsög eladók tisztelet a kivételnek akik tudják milyen szar a motorjuk amit árulnak és telefonba 1-2 apró hibát említenek ez 200-250km, 4óra kocsikázás és 3 kávé után picit bosszantó sőt az ilyet jól meg kéne verni. Mert ugyebár én is így jártam mikor a kxet mentem megnézni. telefonba dícsérte hogy új dugó csendes blokk himba hibátlan stb... és akkor már a bele kintlógott szegénykének ja és még akkor is drágán akarta adni. Belegondolva ha valaki már a telefonba nem korrekt a leendő vevővel akkor a motorba ki tudja mit tákolhattak évjárattól függetlenül , mondjuk így is sikerült beleugranom ebbe de hát legalább rendben lesz!
A motorvásárlás amúgy is egy nagy lutri...
Ha veszel egy krosszt akkor számolhatsz nyugodtan egy dugó +csapszeg cserével, meg rosszabb esetben egy hajtókar cserével is a tömítésekről nem is beszélve, stb-stb
Továbbá nagy esély van a himba csapágyak cseréjére, a teleszkóp szimmeringek, a lánc/fogaskerék , a kormánycsapágy , a kerékcsapágyak, és a fékbetét cseréjére, a gumikról nem beszélve(a szinte újnak mondott gumik jó ha általában 50%-osak...)
Előfordulhatnak például nem annyira jellemző hibák is például hogy repedt a felni, nincs kormányszivacs, stb...
Sajnos a legtöbben hajlandóak egy akár jelentéktelen összeget is megspórolni más kárára. Nem azt mondom, hogy minden ember rossz indulatú, de ha valakinek kell a lóvé, az ott fog átverni ahol csak tud!
Azta micsoda ötletek, ha ezt tudom akkor alufoliával csináltam volna meg a himbát és megspóroltam volna egy felújítószettet :D(vicc)
Például hogy a nicasilos henger igazából acélperselyes,az egy hónapja felújított himba csavarja úgy össze vannak rohadva hogy csak erőszakkal jön ki,a frissen felújított blokkba vmi igazán szépet sikerült barkácsolni,mondjuk a logó csapágyat alufóliával hézagolta ki...sztem mki tud mondani olyan példát ami alapján jogos a reklamáció,csak nehéz azt néha érvényesíteni.
Persze, én sem egy hét múlva gondoltam. De ha hazaviszed és már az első nap az első rúgásra kikönyököl a blokk oldalán a hajtókar akkor azért én jogosnak érezném a reklamációt. Persze úgyis elhajthatnak a búsba, mondván, hogy ha megvettem akkor így jártam.