Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láthatod Magyarországon minden elkel,leginkább az ár számít, erre is már van vevőd.
Ilyen régi motorokból ritkaság jó állapotút találni, sokan csak ütik vágják mikor meg szervizelni kéne eladják és vesznek másikat... sokan az alapvető dolgokat elfelejtik, gondolok itt az olajcserékre lánctisztítás légszűrőtisztítás ugyebár ezek megrövidítik a motor élet tartamát elég rendesen...
Gondolom ennyi pénzért nem vártál csodát,és azt sem hogy nem kell rákölteni,csak a gázt kell húzni...
Nem tudom hogy fék,futómű,lánc és egyébkopó alkatrészek milyen állapotban vannak,de célszerű levenni a hengert,megnézni mit vitt magával,lehet-e fúrni,és számolni hogy mennyi zseton szeretnél rászánni.
Namura,Meteor dugó kb 15e,a Wössner,Prox,Vertex és társai 30e magasságában mozognak,5e egy felső tömítésszett,ha már le van véve a henger akkor meg kell nézni lóg-e a hajtókar,ha igen akkor 15e-35e ig megy az áruk + esetleg ami kellhet tömítésklt.főtengelycsapágy,kuplung hogy áll. Feneketlen kút ez,kérdés tudod és akarod-e finanszírozni,és hogy érdemes-e konkrétan ezzel a motorral foglalkozni..
Esetleg ha el akarod adni engem érdekelhet!
egyik ismerősöm is vett 1 ilyen motort igaz nem cr volt még csak nem is cross, Neki ette a dugókat 200km 1 dugó a 3.-nál megunta a törött dugót megragasztotta valami fémragasztóval nagyjából lecsiszolta, összerakta és eladta az ukránoknak
Kössz a segítséget!
Ha van pénzed, és időd rakjad rendben, de mint mondják ez egy feneketlen kút. Én a helyedben továbbadnám, de senkit sem átbaszva ezzel, mert igaz, hogy 10-ből 9 magyar ember szó nélkül eltűri, hogy átverjék, de nehogy egy olyat fogjál ki, aki nem hagyná annyiban. Add el annyiért amennyiért. Tanulópénz megvolt, és a magyar piacon jó messzire!

És természetesen Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!
1.hiba hogy megvetted,De ez nem számít!
2. hiba hogy arol 2T-vel keverted be
3.hiba 3-4km-t keményebben,gondolom ez azt jelenti hogy 1-2-3-4-5 üvegen...persze hogy megragadt azzal a kopott dugóval
am semmi más

dugó gyűrű szett valamelyik webshopból, de én inkább azt mondom kérj vmi havertól egy használt szart ami még használható és te is bassz át vele valakit... ez egy körforgás, csak így tudsz kiszállni belőle, különben ha elkezdel pénzt költeni rá akkor azt is rá lehet locsolni ami nincs...
erre majd biztos jön a sok hurrogás,de nem kell...ez ma magyaroroszágon a motorpiac!
Arol 2T 1:40be? ? szerintem lehet ezért ragadt meg. Én 1:33ba keverem castrol power 1 -t használok. Még simsonba se raktam Arolt
Tud a csávó!
Üdv Uraim!
Első kérdésem milyen arányú keverék kell a motorba? / én 1/40-es raktam bele benzin 95-ös olaj Arol 2T benzimkuton kaphato/
Második: csak tolásra indul,de ugy első pöccenésre,bemelegítettem, adtam neki alapjáratot a szívato kicsavarásával,utána mentem vele 3-4 km-t keményebben és megragadt!váltot ki tudtam venni üresbe.
Dugot és gyűrűt honnan lehet beszerezni?Kösz a segítséget előre is!
Békés Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
Nem piros,de narancs,nem 125 hanem 150,de qva jól keni neki:

http://youtu.be/yN0EIAKZM6I
soksoksok píínz :D de az élvezet a lényeg!
A rohadt életbe!
Nem baj majd én gatyába rázom a kicsikét!
Ezt nézte már valaki?
http://www.kepesmotor.hu/honda...
Mondom tovább! A motor következő tulajdonosa pedig egy biciklire és egy beteges simsonra cserélte el. Szóval ezekhez képest elég drágán vetted! Azt javaslom, hogy a dugattyú körül nézz szét, mert már akkor sem volt nagy erő a motorban mikor haveromnál volt! Szegénykének az elmúlt fél évben 4-5 tulaja biztos, hogy volt! Akiket én ismertem azok egy fityinget sem költöttek rá! Szerintem a többi tulaja is csak nyúzhatta szegényt.
Eddig azt gondoltam hogy a fék,kuplung a fogyóalkatrész,de a statból kiderül hogy a hátsó sárvédő a legjobban kopó!
Aluvázashoz valóm van csak,az nem lesz jó..
Kellene 1 hátsó sárvédő mert ma elhagytam!
Kössz a tanácsokat!
Sok minden...mérj egy kompressziót,vagy ha van benne tapasztalatod akkor érezni fogod hogy elegendő-e,amennyiben nincs benne vagy kicsi akkor kezdődhet a felújítás.
Alapjáratot a szívató tekerésével tudod állítani,ha nem reagál rá akkor vagy a fenti ok következménye,karbitakarítás,fals levegő...

Bár a távszerelés necces,én ezeket csinálnám,ettől függetlenül lehet más is a gond..
Akkor én megszívtam! 110-et perkáltam érte!
Az a kérdésem lenne még hogy hidegen nem indul rugásra / melegen igen/de tolásra azonnal,és nincs alapjárat,mi lehet a gond?
Megkérdezhetem mennyiért sikerült hozzájutni a motorhoz? (Csak mert ismerősöm olyan 80.000 ft körüli összegért adta el nyáron ezt a gépet)
Attól függ mi kell hozzá,van nálam is sok minden,adatlapomon találod a hirdetésemet és elérhetőségemet.

Hun szívesen,használja egészséggel akinek kell..
Hello Uraim!
Tegnap vettem 1 CR 125-öst nem tudom milyen évjárat,azt kérdezném hogy hol lehet ezekhez a crossgépekhez olcson alkatrészt kapni,használtat és ujat is.
Kössz előre is!
nagyon szépen köszönöm