Válaszom arra vonatkozott hogy belemegy,mert a CR blokk is kényelmesen belefér,gondolom a CRM-é sem lehet lényegesen nagyobb.De neten rákeresel hogy milyen felfogatása van a CR blokknak és össze tudod nézni a tiedével...
Amennyiben komolyak a terveid ma este hívj fel és megmérek neked mindent a blokkon hogy lásd mennyire segítőkész a fórum!
Enyémen az első és a hátsó is hegeszteve lett , de azon nem voltak nagy repedések , csak a szélén, azt simán meghegesztette a felni specialista, csak le kellett gumizni oszt csinálta. Amúgy mindegyik az összeillesztésnél kezd elengedni.
Szerintem nincs az agy megütve, elég ha ráfot cserélek rajta. Elég csúnyán eltörhetett, mert jókora cundert rakott rá a "mester".
Menet közbe betonon bütykös gumival fel se tűnik hogy ráz, csak amikor bakon volt akkor láttam, hogy hullámzik...
Annyiért már bőven kapsz egy fűzött hátsó használt kereket,vagy egy vadonatúj Excel felnit,de bontottan 15 környéke egy ráf...amúgy ha normálisan van javítva akkor bátran használhatod.
Vmit úgyis cserélni kell rajta,vagy költeni rá,csak nem mindegy melyik részére és mennyit...
Köszi a segítséget, nem is gondoltam, hogy 30 ropi egy felni
A csapágy az benne van, persze gondoltam én is. Meglátom még mi lesz, holnap megyek érte de este még átgondolom ezt a vételt alaposan.
A felni nem occsó ,ráadásul ha így használta sokáig, akkor a kerékcsapágy se lehet már makulátlan, felnit egyébként 20-30 alatt nem kapsz. A kerékcsapágy(ak) meg lehet egy kb. 5-12 ezres költség, de én még nem találkoztam olyan mocival, ahol valamelyik kerékcsapágyat ne kellett volna cserélni.
Viszont a leállás és utána hogy nem lehet beindítani, az lehet rossz karburálás miatt is meg túl sűrű keverék miatt is, azon viszont lehet könnyen segíteni.
Ilyenkor egy idő után beköpi a gyertyát. Lehet a gyertya se olyan frankó már...
hali szakik! valaki tud egy angol nyelvű szerviz manulat, vagy bármi értelmes dolgot 96 os 250 es cr-hez? konkrétan a karbi fuvóka adatok, és a beállítása érdekelne! köszi!
Hengerfejtől sem feledkezz meg! Nekem azon volt hajszál repedés, és a gyertya mellett apránként de eresztett. "Szerencsére" kifelé is szivárgott, nem csak befelé, így látható volt, hogy honnan kerül az égéstérbe. Vagy pedig igen, a felömlőknél van repedés, de az kicsit kellemetlenebb.
Felszívó az a felömlő akar lenni?
Minden lehet és annak az ellenkezője is,jól el lehet tippelgetni a gép mögött hogy mi lehet a gond. :D
Blokknál,hengernél,hengerfejnél tud ugye bejutni...vmi szerelés után jelentkezett,vagy mióta csinálja?
Sikolva van a henger és a hengerfej is? Szétszed,szemrevételez,ha tud akkor nyomáspróbáz...és mindezek előtt jól átgondolja hogy mi lehet még.
Elvileg 335 a vége, nikasilos a henger, mondta a csóka, hogy leszedhetjük, megmutatja, de rendben találtam, nem is feszegettem a dolgot. Mérőórám nincs, de nem is volt rá szükség mert minden sebességben emelte az orrát. Csak ez a leállogatás aggaszt kicsit. Mindegy, ha nem lesz jó, nézek másikat, csak már be van sózva a seggem.
És ne szeress bele max ha megvetted,de előtte ne! :D
Amúgy publikus hogy mennyiért vesztegetik? Mérj egy kompressziót és szedd le a rezót,nem tart sokból,de sok mindent elárul ha belekukucsolsz a hengerbe.
25e magassága,de sztem semmi köze hozzá hogy melegen leáll....menj,motorozz vele egy nagyobbat,ha leáll akkor alkudj keményen /és találd ki hogy mi a gond/ vagy hagyd ott.
Amennyiben komolyak a terveid ma este hívj fel és megmérek neked mindent a blokkon hogy lásd mennyire segítőkész a fórum!