Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egzakt, hasznos információ: A hirdetésekben szereplő évjáratokból vonj ki bátran 2, de inkább 3-4 évet
Vigyél magaddal olyat akinek már van régóta 125 2T crossmotorja és azonkívül hogy használja karban is tartja...ha kinéztél vmit dobj ide egy linket hogy mit néztél ki,hátha ismeri vki.

Találd ki hogy mennyit szánsz rá és azon felül hagyj egy százast a zsebben hogy ne érjen nagy meglepi.
Ha működik vele...
Sziasztok Fórumozók!

A segítségeteket szeretnék kérni! Idén tervezem, hogy beújítsak egy 90'-99' évjáratú CR125-öt. Mivel eddig még csak utcai motorokkal volt dolgom, nem tudom pontosan, hogy mire kellene odafigyelnem vásárláskor. Olvasgattam az eddigi hozzászólások közt, de nem igazán találtam egzakt vagy hasznos információt a témával kapcsolatban. Kérlek osszátok meg a tapasztalataitokat és segítsetek egy jó moci megvásárlásában :) . Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Zsolt
Ezért szeretem a magyar használt motor piacot.
na holnap megjön a gyertya akkor összelegózom a dolgokat és meglátjuk.
Működni működik, de nem úgy ahogy kellene.
valahol olvastam hogy a cr működik babetta cdivel is igaz ez?
MA megvettem a szimeringet este ki is cserélem (este jó riogatni a szomszédokat ), De az mitől lehet hogy csak akkor van szikra ha nagyon erőset rugok rá? Rendeltem bele autósboltba gyertyát, nem azt ami a gyári adat br9Eg hanem 1 másikat ami benne volt azzal működött faszán ezért is kértem azt, 2500Huf. bízok benne hogy tényleg csak ennyi lesz a gond
Halál biztos, hogy fals levegőt szív be valahol, a főtengelyszimmering a gyújtás oldalon nagyon valószínű, de lehet akár egy kiszakadt karburátor szívócsonk is. De látni kellene nyilván, vakbelet sem lehet e-mailben műteni.
Nekem volt hogy úgy szart be a gyertyám hogy kurva nehezen akart elindulni vagy egyáltalán nem , és mindig beköpte mert nem volt megfelelő szikra.... Ha a tisztítás után esetleg elindult, mentem vele egy keveset, aztán beköpte megint. Azt hittem hogy túl sok naftát kap a moci, mert még szinte új volt a gyertya. De tettem bele egy másik ugyanolyat , és azzal nem volt gond, pöcc röff.
Hello! Láttam a problémád és 100%-ra mondom, hogy főtengelyszimering a gyujtás oldalon! A fals levegő miatt indul nehezen amiatt pörög mint állat és amiatt nem tudsz alapjáratot állitani és gondolom a levegő csavar tekergetésére sem reagál a motor. Ne tévesszen meg hogy most lett cserélve én is jártam már igy uj szimeringel, csak az pannónia T5 volt és annak a cseréjéhez ujra szét kellet huznom a blokkot! Mindenképp ennek a cseréjével kezdj, filléres dolog és könnyen cserélhető!
Akkor nincs nagy gáz,már majd szétbaszott az ideg.
Köszönöm a választ!
mesterúr neked nincs valami tipped a problémámra?
Hajtókar (ami valójában hajtóRÚD) csere után szokott az eltűnni
Ha nincs rajta, az sem nagy baj amatőr szinten, kicsit megváltozik a motor elősűrítése, nem tragédia.
na ez csak hétfőn valósul meg addig pihenni fog a motor. ha csak az volna a gond nagyon meg könynebbülnék.
Sziasztok!
Cr 250 ről lehúztam a hengert,hogy megnézzem az állapotát.
A fötengelyre nézve láttam hogy a sonkákról hiányzik a lemezborítás,
igazából az lenne a kérdés,hogy mi is a pontos szerepe ennek a lemeznek,mert a motor kifogástalanul működött.
Gyertyát próbáld meg,nekem volt egy triálom,le tettem,másnap már nem indúlt,mindent néztünk és végül csak egy gyertya kellet
na látod erre nem is gondoltam! és az még nem lett cserélve, Produkálhat ilyet a megdögleni készülő gyertya? hogy csak nagy rugásra ad szikrát?
Nem lehet hogy időközben meghalt a gyertya? Velem történt már ilyen...
Ez a szikra idegesít... nem tudok rájönni mi a gond cseréltem már trafón kívül mindent.
most lett cserélve az összes szimering! szakszerüen...
Nekem "gázfennakadásos" tünetet rossz gyújtás oldali főtengely szimering okozott.
én arra gondolok hogy mivel csak nagyobb fordulaton van szikra ez miatt produkálja ezeket a tüneteket.
Na fejlemények vannak tegnap este beindítottam, Szikra az van csak "izomból" kell rárugni. hidegen nem akar indulni csak tolásra, melegen is néha indul csak rugásra de vagy a 100.ra alapjáratot se igazán tudtam alacsonyat állítani mert leállt meg ütemtelenül járogat. Ha 1 kövér gázt húzok neki olyan mintha fel akadna a gáz, nem akar lecsökken a fordulat, elkezdtem tekerni lefelé gyorsan a szivatót úgy vissza esett de nagyon hirtelen és annyira alacsonyra hogy le is állt. Mára befejeztem mert a szomszédok nem szeretik a hangját.... Nem tudom mi lehet a gond, ebbe segítsetek. szétszedés előtt pöcc röff, habár az utóbbi időben volt hogy melegen nem akart1. rugásra indulni de 4.-5.-re beröffent