Ahogy keme a cr topik alfája és omegája tanácsolta:
-Fogsz egy seprünyelet,meg 1,5 méter madzagot,a madzagot rákötöd a seprünyélre,a másik felére kötsz 1-1,5 kg súlyt.Megfogod a seprünyelet kb mint a kormányt,és feltekered,letekered........
Én is azt csinálom, de vannak más nagyon egyszerű házi módszerek az alkar erősítésére. A kedvencem az, hogy fogsz 2db 1,5 literes pet palackot, telenyomod vízzel, és körözöl velük, mintha biciklit hajtanál.
(bocs ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni)
Ettől garantáltan bedurran a kezed
Sziasztok, unoka öcsém vett egy 1992-es hpp-s cr 250-et az lenne a kérdés,ha esetleg tud valaki ebben segíteni,hogy egy 2000 res cr 250 főtengelye jó lehet e az 1992 es cr 250 be aki tud az írjon köszi
Ha nem túl nagy fáradtság, dobhatnál egy linket, hogy mégis milyen mechanikus rásegítést szereztél, mert akármit írok a gugliba baromságokat dob, aunerbe meg többnyire ruhát találtam
Hát igen de nem tudok mit csinálni vele. ahogy "xyzmotor007" is irta majd megprobálok finoman gyakorolgatni vele aztán majd hozzászokok előbb vagy utóbb.
Lehet a kettőötvennel motorozni úgy is hogy nem forgatod szét mint a huszonötöt mert powernyitás alatt is van benne kraft,csak ha rosszul jön ki a lépés a gázhúzással rajtad vagy rajtad kívül álló okok miatt akkor lesz baj számtalan!
Köszi a segítséget. Amúgy probálni már probáltam a bátyám EXC 125-ös ét meg az unokatesom cr 250-ét. Ahogy kiprobáltam a cr 250 et akkor nem éreztem tul durvának de ez azért lehet mert csak finoman mentem vele egy kicsit. De inkább azért kérdeztelek meg titeket mert nem tudom hogy terepen hogy viselkedne a motor, mert ugye ott nem lehet mindig finoman menni.
Paraszt a kettőötven,de 110kg hoz + kb 10kg az öltözet,sztem nem jó döntés a 125.
Amennyiben van lehetőséged próbáld ki mindkettőt nagyobb motorozás alkalmával,de sztem jelen esetben a 125 nem fog kellő élményt nyújtani.
Cr 250 , bár kezdésnek túl erős, de nem kell annyit kapcsolgatni, meg nem kell annyit pörgetni az emelkedőkön, ami jól jön ha nem sok váltós motorod volt eddig, jómagam is egy 250-es 2t yz-n kezdtem, és kellett kb fél év mire rendesen el mertem húzni neki, meg kellet nagyon szokni, de tudtam magamról hogy 1 év múlva úgyis 250-est akarok majd, és mire rendberakattam volna a 125-öst , már adtam is volna el. És köztudott hogy azt a pénzt amit ráköltesz , nem fizetik meg.
Én kb 87-90 kiló vagyok de ha 70 kiló lennék biztos elég lett volna a 125-ös is. Ha pályára akarod akkor szerintem nincs akkora különbség, mert mindegyik megy mint állat ha nyit a power....
Amúgy meg a lépcsőzetességet se árt betartani, mert ha megijedsz az erejétől, akkor elmehet a kedved az egésztől.
Az egyik haverom 110kilós és ő vígan elmotorozott egy 250-essel egy ideig, azokon a helyeken ahol voltunk lehet a 125-ös kuplungja nem köszönte volna meg a részvételt...
Szóval nem tudom, a döntés a tied, ahogy érzed, de mindkettő kurva erős lesz a kezdeti időkben az biztos .
Sziasztok. Azzal a kérdéssel fordultam hozzátok hogy milyen motort ajánlanátok nekem. Nem rég óta motorozok és most gondolkodtam a terep motorozáson. A lehetséges motorok amikben gondolkodtam cr 125 vagy cr 250. Sokan azt mondták hogy a CR 250 kéne alám mert 190cm és 110kg vagyok. Azzal érveltek hogy az 125-ös motor "a dombokon kipurcanna alattam és kevés lenne erőbe." De azért kérdezlek titeket mert kicsit erősnek gondolom a CR 250-t még a tudás miatt.
A választ előre is köszi.
Én mindig krosszokkal enduroztam, de az igazán szopós helyeken az erdő mélyén a dombosabb részeken a nap végére jól jött volna a hidraulikus kuplung... A suzukimra anno már vettem mechanikus kuplunkar-erő csökkentő szettet (az aunerben vettem 30%-al csökkenti az erőt) az ezzel sokkal komfortosabb volt a kuplungolás.
Sok ismerősöm aztán endurót, vett és azokon minden hidraulikus kuplung van. Motorozni is tudnak és nem puhányok , de azt mondták mindegyik hogy kurva jó. Mivel az én cr-emen sincs hidraulikus kuplung ezért majd lehet veszek, mert a krossznak kevesebb a nyomatéka alul, és szopós terepen bizony néha csúsztatni kell. Azt javaslom neked, hogy csak akkor vegyél ilyet ha keményebb terepen jársz gyakran és sokáig, mert sík terepre vagy pályára sztem felesleges, és mire beszerzed a hidraulikus kuplungot, addig hozzá is szokik a kezed.
Haax,szerintem a kuplungodnál szárazság lesz,mert bakker nekem olyan puha és egyben jó is a kuplungom,hogy erre például felesleges lenne rá segítés!Mondjuk itt van is jó pár év erdei és más kemény munka a kézben
Ahogy egy cimborám fogalmazott az olajos kuplunggal kapcsolatban: "lekvároknak való"
Egyébként ha a bowden jó, akkor nem lesz számottevően könnyebb a kuplung attól, hogy nem mechanikusan hanem hidraulikusan van működtetve. Aztán lehet, hogy tévedek..
Háhá, apám is azt mondta, hogy puhány vagyok!
Nem szoktam meg a sok kuplungolást, sportmotoron nem kell ennyit gépelni. Mivel nem akarom motorféken kigurítani, mindig rákuplungolok és ez kurvaára elfárasztja a markom. Váltásnál is dobálom még rá a kuplungot, lehet ezt is el kéne felejtenem. Gyakorolnom kell, majd megszokja a karom, ha nem akkor jöhet a hekkelés!
Külsérelmi nyom nem nagyon volt a csomagoláson, de azért ahhoz elég nagyot kell esni, hogy megrepedjen a sisak, nem hiszem, hogy a postán valaki direkt izomból földhöz vágta volna, ilyen meg attól nem lesz, hogy leejtik... Képeken nyilván nem látszik a sérülés, akkor nem vettem volna meg, vagy ha mégis akkor nem reklamálnék.. :\
Azt írta, hogy küldjem vissza, a postát nem fizeti ki, így meg alapból 5ezer bukóval indul a mutatvány. Na meg félek tőle, hogy hiába küldeném vissza, nem venné át.. Akibe ennyi korrektség nem szorult, abból ezt is simán kinézem.
Facebookon én is megtaláltam, bár sajnos sokra nem megyek vele..
Pfff,az szép...nem láttad a képeket a sisakról hogy ilyen rottyon van,vagy hogy sikerült így benézni,nem küldött normális minőségű képeket? Gondolom külsérelmi nyom nem volt a dobozon...
Vszeg róla van sz,szegedinek mondja magát,az Balástyától kb 15km...tőlem olyan 90km.
Hátha ismeri vki innen a fórumról és értelmesen tudna vele beszélni,az lenne a legjobb..vagy összekötni vmelyik 7végén egy kirándulással a szegedi utat és beígérni neki hogy rosszabbul jár ha nem intézi el korrekten.
Több motoros brigádnak tagja,tuti hogy lesz közös ismerős,kell csinálni némi negatív reklámot ha nem megy normális módon.
-Fogsz egy seprünyelet,meg 1,5 méter madzagot,a madzagot rákötöd a seprünyélre,a másik felére kötsz 1-1,5 kg súlyt.Megfogod a seprünyelet kb mint a kormányt,és feltekered,letekered........