Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudom hogy a tiednek milyen a powerja, de nem lehet hogy rosszul, rossz pozícióban lett összerakva, már ha egyáltalán össze lehet annál rakni máshogy, vagy nem tudom hogy lehet-e rajta állítani hogy mikor nyisson, szerintem lehet állítani kellene rajta hogy előbb nyisson.
Hátsó fekem van ha gondolod. 5000 pénz
áldva*
meg vagyok én állva ezzel a motorral
hát a síber állítás után érezhető volt hogy többet kap mint előtte kapott, mentem 1 próbakört szarakodott ugyanúgy, megnéztem a pówert jobb oldalt le szedtem a fedelét nincs-e valami rendellenesség de nem volt, bele raktam a régi gyertyát azzal jobb lett, meg hajtottam vagy 3x azzal a gyertyával utána mintha jó lett volna pówer is kapcsolt de 1 kicsit késve , garázsba beállva üresbe lenyeleztem és ugyanúgy dadogott, felbaszott és felbakkoltam a g**ibe csütörtökön elviszem hátha sikerül kiokoskodnia mi a gond.
Abszolút nem volt hatása a síber állításnak(jobb/rosszabb) akkor nem az a ludas, mindenesetre gurgulázhat akkor is ha sokat kap, de gondolom a power szeleped is ki lett pucolva a felújításnál, mert az még leragadhat....hát passz most nincs több 5letem.
Vagy bontott motorból vagy újonan lerendelik ami igen sok pénz lezs valószínű, vagy keresel egy jó esztergályost :)
Sziasztok Krossztulajok!
Nem követem a förumokat (lehet ezen változtatni kellene), de érdekelne, honnan tudok beszerezni cr250-hez alkatrészeket. Konkrétan '93-as cr250 vízpumpához tartozó műanyag fogaskerék (van egy ilyen pici tengely a dekli oldalába: egyik oldalt egy öntött alu propeller, a másik oldalt van a műanyag fogaskerék, ami kb. 6-8 cm átmérőjű, nekem ez kellene). Keresek még komplett hátső féket.
Köszönöm előre is. Üdv
na kipucoltam a karbit a síbert a legfelső állásba raktam (2 rovátkával lejjebb raktam a lemezt) nem volt jó cseréltem gyertyát a régit raktam bele azzal jobb lett de nem az igazi. marad a szerelő ...
Szerintem nem. Anno mi is az előírt 27 Nm-nél jobban meghúztuk, mert az nálunk sem volt elég.
összerakásra került.....lehúztam az előírt nyomatékkal a csavarokat de nem tömített kb a duplájával kellet lehúznom.
A gyári előírt 27Nm
Lehet ebből gond?
berecz.lacika@freemail.hu erre ha eltudod küldeni azt megköszönöm,és beszélek haverral hogy érdekli-e!Árat is írj majd légy szíves!
Nekem van egy procircuit. Volt már javítva, eléggé tűrhetően megcsinálták. Ha gondolod küldj mail címet és mutatok róla képet.
Sziasztok!

Nincs valakinek jó állapotú 94-es CR 250 rezo eladó!? Nem sajátra kell!
hátha csak ez a baja.
Én ott vettem észre hogy amikor végre eltaláltuk a fúvókát és többet nem köpte be a gyertyát (a gyári méretű fúvóka sem volt jó mert a mocin van tunningrezó meg ilyesmik...) majd felmentem egy eléggé meredek dombra a közepénél elfogyott, elkezdett fulladozni, majd volt hogy le is állt.
Aztán adtunk neki egyel többet a síberrel és sokkal jobb lett, majd még egyet és tökéletes lett...
amúgy ahányat vettem eddig , mindnek be kellett lőni a karbiját, főleg a felújítás után...
hát majd kiderül, lemegyek a karbit átpucolom meg a síberen állítgatok akkor és hátha, mert tényleg olyan mintha keveset kapna szegény,
Akkor lehet a síberállással kell többet adni neki (vagy kevesebbet), hogy gáznál többet kapjon....
Én jártam úgy amikor a cr 250 karbiját állítgattuk hogy milyen fúvóka kell bele,majd amikor eltaláltuk, akkor a síberen 2-őt vissza kellett rakni, mert teligáznál volt hogy nem kapott eleget, és akkor fulladozott a moci...
Én a helyedben megpróbálnám a síberállást 2-vel lentebb először, mert a síberen állítani nem nagy kaland, azt te is simán meg tudod csinálni.
hát kb pówerig jól húz, mikor nyitna a pówer akkor le-le dadog mintha letiltana, mielőtt szerelőhöz vittem mert nezhezen indult jó volt , miután elhoztam könnyen indul de ezt csinálja, átfuvókázta a karbit (kisebbeket rakott bele) én erre gyanakodtam, a gyertya zsír új fyári gyertya van benne,
Előtte jó volt? Ha igen akkor nagy valószinüséggel nem gyujtás lesz, mert az nem állitósik el magától! Másik gyertyát próbálj én is jártam már igy, de gyertya csere megoldotta!
Ledadog vagy lehorkol nagobb gázra? Ha horkol akkor karbipucolás, mert a főfuvi fel vett valamit, ha ledadog akkor lehet más is! Ha flakonból tankolsz, máskor figyelj oda mert a vizet lehet látni amikor töltöd bele!
valaki gyújtás beállításba nem tudna segíteni? a lendkeréken van 2 jelzés az alaplapon is kettő ezeket már megtaláltam csak mégis mikor kellene adnia a szikrát? tünet: magas fordulaton vissza dadog, így rajtolni se lehet vele, szerelő azt modnta hogy gyújtás baja lehet hogy terhelés alatt ledadog) holnap ennek szeretnék nekiállni.
szerintem a benzint engedd le és pucold át a karbit utána változnia kéne.
sZIASZTOK!Ma kint voltam pályázni, semmmi gond nem volt addig amig üvegből a kivitt benzint be nem öntöttem a motorba (2000es Honda Cr125)... Rá fél órára elkezdett dadogni, nem akar húzni, kb negyed ereje van! Mások szerint az üvegben volt egy kis víz és a végét nem szabadott volna beleönteni! Légyszi segítsetek hogy mi lehet a gond...Köszi
Tökéletes! így megúsztam egy utat