Amennyiben normális fém tömítést használsz annak mind a két oldalán van vékony gumibevonat ez tömít,de ha síkolva van a hengerfej és a henger akkor a fémnek is tömítenie kell,a pasztát nem tudod egyenletesen kenni úgysem...síkolhatod akár otthon üveglapon is,nem kell rögtön esztergályoshoz rohanni.
Amúgy tudtom szerint sehol nem pasztázzák a hengerfejtömítést.
Hello! Hengerfej tömités egyszer használatos csak, utánna csere, de mivel kis hazánkban ezt nem tartják szem előtt ezért mindenki pasztázik, ezért is hallasz többféle megoldást. Ha azt akarod hogy ne eresszen akkor véknyan paszta, de a tuti a csere!
Amennyiben az adatlapodon látható CR125 ről van szó,ott nincsen kartergáz mert ez 2T,amire te gondolsz az vszeg a blokkszellőző cső,ami a karbi alatt van elvezetve...
Vagy fejre lett fordítva a motor és azért szuszog vagy túlnyomás van a blokkban,azért nyomja ki az olajat.Jobb oldali főtengelyszimmering hogy van,motorja szépen jár,egyenletesen?
Amúgy hogy a viharba lehet ilyen elcseszettül helytelenül írni?
Köszönöm,de nekem sajnos nem jó.Olyat keresek,amin nincsen kerékdob magában a rakodó részben,erre nem fér fel a két nagymotor,de dobd fel a képeket,hátha valakit érdel itt.
Sziasztok, feleslegessé vált az utánfutóm, amivel eddig a motort vittem, mert vettem egy kisbuszt. Ha valakinek kell, ez egy kibelezett SKIF, a hátulja meg van csinálva lenyithatóra, 2 motor fér el rajta. Rendes papíros, rendszámos, műszakija nincs már. Teherbírás papíron 500kg, valóságban ennél többet nem tettem rá, de a 2 motor+cuccok meg sem kottyant neki.
Amúgy tudtom szerint sehol nem pasztázzák a hengerfejtömítést.
Kortisz köszi,ránézek..