Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a biztosító gyűrűt sem árt ki venni belőle!
Nekem is ez a jelenség volt a cr-rel (125) én adtam neki több levegőt utána jobb lett de akkor is csinálta ha nagyon pici fordulaton lenyeleztem, de én annak fogtam fel hogy kopott a henger-dugó és sokat kap 1 kicsit persze ezt nagy fordulaton elégeti. De lehet hülyeséget beszélek
És úgy kipréselni..
Bőven elég lesz nekem a 25.Már csak 1 fasza kis motor kell :)
Krisz!karbim légszüröm tiszta,mégis csinálja, esetleg membrán?
Sziasztok. Hátsó telóbol a G szemet ( halszem) hogyan lehet ki szedni ? Ki kell melegiteni?
Az hogy túl erős-e valami vagy nem, sokszor csak rutin és kondíció és eltelt idő kérdése, persze természetesen egy jó 125-ös 2t sem gyenge, azt egy szóval se mondtam.
Ilyen célra sztem tökéletes lesz egy 125 ös cross,a 250 2T nagyon paraszt! :D
23 vagyok és 80 kg :) .Eddig csak 125 ös motorjaim voltak,mentem korábban kx 250 el de nekem annyira nem jött be,túl erősnek tartom.Pályázni akarok,nagyon ritkán esetleg endurozni.Pályára szerintem elég a 125, nem nagyon hiszek az olyanban,hogy kinövi a 125 öt az ember.
Karburálj, pucolj karbit, légszűrőt!
Kezdődik,nem olyan régen is ez a téma volt az RM/RMZ topikban! :D

Kérdés mire akarja használni,földúton nyélgáz,enduro,cross...véleményem szerint ha arra használják a crosst amire való akkor nem fogja kinőni,de még kimotorozni sem,hacsak nem Kornél nak hívják!
sztem adni kell neki egy kis levegőt alapjáraton...
egy próbát megér, csak jegyezd meg hol volt a csavar , hogy legrosszabb esetben vissza tudd oda állítani....
Amúgy nem értem miért ragaszkodsz a 125-höz, 250 eset ugyanannyiért kapni, és fél 3/4 év múlva úgyis azt akarsz majd, ráadásul addigra rendberakod a 125-öt és csak buksz rajta amikor eladod és nagyobbat veszel.... ha endurózni akarsz és meredek helyeken is mész, akkor sztem egy 250-es faszább...
Én kihagytam a 125 öst és anno 50 ccm-ről egyből 250 esre ültem, kellett 1 év mire megszoktam, de ha nem vagy 18 éves akinek nincs félelem érzete és meg tudod állni az elején hogy nem ölöd meg magad a 250-el, akkor szerintem jobban jársz.
Persze egy 125-össel is lehet szakítani mint állat, meg ha 60 kilós vagy akkor mégjobban, de egy jó állapotú a 250 -es 2t ereje olyan amit nem lehet megunni.
Hello!Segítséget kérnék, cr 250 em van,alacsony fordulaton fulladozik,magas fordulaton teszi a dolgát, mi lehet a hiba?
Akkor egyszerű a megoldás, kezdj a 40km-re lévővel.
én 600km-t kirándultam 1 olyan motor miatt amire aztmondták hogy két küllőt kell meghúzni, több baja nincs, holott se futómű se fékek nem voltak alatta normálisak.
Nem azt mondtam hogy az a legideálisabb,csak azt hogy az a valós évjárat...
Nem sok az a 300+300 km,legfeljebb nem hozzátok el,csak kirándultok!
Én is ezt gondolom a legideálisabbnak de lehet hogy 1 hulladék.Már csak egy gond van az pedig az ,hogy 300 km -re van tőlem :) Míg a 98 as kb 40 kmre :D
Az első kettő az 98-99,a harmadik az a valódi 00 v 01 évjárat,csak a hűség kedvéért.
Képről sok mindent lehet mondani,de inkább nézd meg mindhármat,beszélgess a tulajjal,nézz meg rajtuk mindent,ízleld,szagold,nyomkodd,húzkodd,szedd szét,hallgasd meg,próbáld ki őket és amelyik a legfainabb azt hozd el.
http://www.kepesmotor.hu/honda... Leirás alapján én ezt nézném meg először, de nem a leirás fog dönteni a vásárláskor ugysem!
A három motor közül melyikre mondjátok azt hogy szuper?Leírtak és a képek és az árak alapján?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_125_r_szep_a
llapot-7264289
http://www.kepesmotor.hu/honda-krossz/p1286688&c=1005

http://www.kepesmotor.hu/honda-krossz/p1284740&c=1005
gecsa, a 650 husa vagy inkább 250 exc ha most állnál a motorvétel előtt... így tapasztalatból, melyikre harapnál rá?
Ez például 99-esnek van feltüntetve, de valójában a váz alapján minimum 2000-es a váza alapján, de ha keihin pwk karbi helyett mikuni tmx van rajta akkor 2001-es is lehet. :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-7400996
eladó 1985-ös honda cr 125 alkatrészek.akit érdekel írjon email.
Szendi96@citromail.hu