a kérdés az,hogy mire akarod használni? 650essel endurozni nem szeretnék,mert egyszerűen nagyon erős oda,ezt csak utcára,DE ésszel,mert igénylia törődést ha már utcán veszed igénybe!
250exc endurozni a legtökéletesebb sztem! utcára is ki leht vele menni sm szettel,de nem oda való!
Nem tudom mi lehet az a "rezgéselnyelő"de érdekelne hogy mi is az pontosan! :D
Ha tényleg rendben van akkor nem foglalkoznék 10e-el,mert lehet másik motornál enged,de azt vagy többszörösét költheted is rá.
Amit linkeltél azon még ha gyári tankmatrica van ilyen állapotban az jó lehet,és ha tényleg foglalkozott a motorral és költött rá amit megkívánt akkor miért ne lehetne rendben? Van aki az első gyanús jelre rögtön alkatrészt cserél,van aki csak akkor ha már megvolt a gond...nézd át és ha jó akkor hozd el. Sztem van bőven eladó motor,kereslet meg nem a legnagyobb így ennyit kér érte hogy el is vigye vki.
Próbálj allitani az alapjárati benzin-levegő csavaron és figyeld a reakcióját, esetleg a tűvel is játszhatsz. Ezeket gyorsan és egyszerűen le tudod tesztelni és a motor is reagál rá gyorsan, ezért én ezekkel kezdenék, mielőtt bontok!
Van rajta valami kis cucc.A két első telószárra van felszerelve.Kérdeztem a fickótól hogy az mi?Azt mondta hogy valami amcsi tuning a kisebb rezgéseket nyeli el.Valóban létezik ilyen?
98 asnak gyönyörű hangja van,szépen jár és könnyen indul.Ha legalább egy 10 est elengedne már boldogabb lennék és megvenném :)
A 2001 es azért leharcoltabbnak tűnik,acélvázas berúgókarja van rajta,ami nem fér el rendesen a váztól,házilag áthúzott üléshuzat,ezek fényében számítanék még meglepire...
A másik képről szép,ha csak a szemcsapágy lógott akkor az nem nagy beruházás,a rajta lévő kipuffrendszer is min 40e -s extra.
Ez is tetszik, de még ezt nem láttam testközelből. http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nem tudom megmagyarázni , hogy miért de valami oknál fogva engem zavar az a 2 -3 év.
Kb 5e az alsó,5e a felső jav.klt,ha az a gond,de lóghat a himba és lóghat a lengővilla is,az 20-20e.
Ha csak ennyi a gond akkor örülj neki,ettől nagyobb bajok szoktak lenni,melyiket nézted,megvetted vmelyiket?
Sziasztok!
Megnéztem ma 1 cr-t.Valakinek mond valamit az hogy a motorszám úgy kezdődik hogy JE013?
Központiteló picit lóg.Az ülés alatt kottyan.Mi pénzbe kerül a javítása?Gondolom valami javító készlet kell hozzá!?
250exc endurozni a legtökéletesebb sztem! utcára is ki leht vele menni sm szettel,de nem oda való!
ennyi pénzért jó lehet ez valamire?
Valakinek van tapasztalata a Motul 710 2t ester olajról.
mit takar az "észter" pontosabban?
Ha tényleg rendben van akkor nem foglalkoznék 10e-el,mert lehet másik motornál enged,de azt vagy többszörösét költheted is rá.
Amit linkeltél azon még ha gyári tankmatrica van ilyen állapotban az jó lehet,és ha tényleg foglalkozott a motorral és költött rá amit megkívánt akkor miért ne lehetne rendben? Van aki az első gyanús jelre rögtön alkatrészt cserél,van aki csak akkor ha már megvolt a gond...nézd át és ha jó akkor hozd el. Sztem van bőven eladó motor,kereslet meg nem a legnagyobb így ennyit kér érte hogy el is vigye vki.
98 asnak gyönyörű hangja van,szépen jár és könnyen indul.Ha legalább egy 10 est elengedne már boldogabb lennék és megvenném :)
A másik képről szép,ha csak a szemcsapágy lógott akkor az nem nagy beruházás,a rajta lévő kipuffrendszer is min 40e -s extra.
Ezt néztem meg http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ez is tetszik, de még ezt nem láttam testközelből. http://www.kepesmotor.hu/honda...
Nem tudom megmagyarázni , hogy miért de valami oknál fogva engem zavar az a 2 -3 év.
Ha csak ennyi a gond akkor örülj neki,ettől nagyobb bajok szoktak lenni,melyiket nézted,megvetted vmelyiket?
Megnéztem ma 1 cr-t.Valakinek mond valamit az hogy a motorszám úgy kezdődik hogy JE013?
Központiteló picit lóg.Az ülés alatt kottyan.Mi pénzbe kerül a javítása?Gondolom valami javító készlet kell hozzá!?
Megtudná nekem valaki mondani, hogy a leállító gomb vezetéke milyen színű, és hova fut be?
Ez egy 1990 körüli cr 250.
üdv.