a prox meg vertex csak nikacilos hűvelyhez gyárt , a wössner gyárt sok fajta túlméretet ami jó. namura d. olvastam h egyrejobbak. ha meg hüvely kel győrbe gyártanak csak megkel munkálni. nekem 25 be áltmeg az új kompletten
Lenne egy olyan kérdésem hogy valamelyik gyártó (prox, vertex, wiseco, athena stb..) gyárt egyáltalán cr 250-es hondákhoz hengert, mert a katalógusokban mindig csak 4-üteműekhez látok... ?
Persze...elvesztette a mágnességét pár év alatt,szokott ilyet csinálni,meg az is gyakori hogy elfelejt a négyből két ütemet,és 2T lesz,vigyázz vele!
Szelephézaggal lenne célszerű kezdeni...illetve azzal hogy ettől a jóembertől elhozod a motort,mielőtt még a kompresszió is elveszne belőle.
HI... melegen meg van szikra !? ne má....
közhelyeket tudok csak Írni..HA !
mindent megvizsgáltál ! tisztességesen ?
mindent !
Hidegen ! gáz nélkül csak szivató !
Lelke van ..minuszokban meg főleg..
Mióta van ez a mocid ?
És merre vagy a nagyvilágban ?
Üdv,sziasztok!
Nekem egy CRF 450 R motorom van.
A hiba tünete,hogy hidegen az istenért sem akar elindulni .. talán fél óra rugdosás után. 3 an nagy lejtőnek lefelé be tudnak tolni .. szóval tolásra beröffen,és utána rendesen működik,van lapjárat stb ... majd ha leállítom, azaz melegen 1 rúgásra indul.
Elvittem egy rendes,papíros motor szerelőhöz,aki tegnap felhívott,hogy nincs szikra --- a gyújtás lendkerekem elveszítette a mágnesességét,és ezért nincs!
Érdeklődnék,és a ti véleményeteket kérném ... hallott már ilyenről valaki ? létezik ilyen ?
Mert megmondom őszintén,hogy nem olcsó alkatrész!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szerintetek mi lehet a baj?Felül csak tortyog a motor és okádja a benzint a kipu,már a karbi halálba van pucolva,gyertya jó,power is dolgozik,membrán is fasza .Még cserélek főtengely szimeringet hátha az a bibi.
Találtam egy usa oldalt, de itt pl a gyári alkatrészekre azt írja hogy csak usa modellekhez...
Szelephézaggal lenne célszerű kezdeni...illetve azzal hogy ettől a jóembertől elhozod a motort,mielőtt még a kompresszió is elveszne belőle.
közhelyeket tudok csak Írni..HA !
mindent megvizsgáltál ! tisztességesen ?
mindent !
Hidegen ! gáz nélkül csak szivató !
Lelke van ..minuszokban meg főleg..
Mióta van ez a mocid ?
És merre vagy a nagyvilágban ?
Nekem egy CRF 450 R motorom van.
A hiba tünete,hogy hidegen az istenért sem akar elindulni .. talán fél óra rugdosás után. 3 an nagy lejtőnek lefelé be tudnak tolni .. szóval tolásra beröffen,és utána rendesen működik,van lapjárat stb ... majd ha leállítom, azaz melegen 1 rúgásra indul.
Elvittem egy rendes,papíros motor szerelőhöz,aki tegnap felhívott,hogy nincs szikra --- a gyújtás lendkerekem elveszítette a mágnesességét,és ezért nincs!
Érdeklődnék,és a ti véleményeteket kérném ... hallott már ilyenről valaki ? létezik ilyen ?
Mert megmondom őszintén,hogy nem olcsó alkatrész!
Előre is köszönöm a segítségeteket!