Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A Schwarzékra gondolsz győrben?
a prox meg vertex csak nikacilos hűvelyhez gyárt , a wössner gyárt sok fajta túlméretet ami jó. namura d. olvastam h egyrejobbak. ha meg hüvely kel győrbe gyártanak csak megkel munkálni. nekem 25 be áltmeg az új kompletten
Pedig ez bevonatmentes és tényleg drága....benne van ugye 27% áfa,egy kisker és egy nagyker árrés,és még ki tudja mit rejt.
ha nem nicasilos akkor meg drága.nekem 28ért csinálták a vashüvelyt!
Gyári,nicasilos henger nem lesz 250T hez,a belinkelt motyó,csak acélhüvely...
http://www.motosport.com/HU/di...
Találtam egy usa oldalt, de itt pl a gyári alkatrészekre azt írja hogy csak usa modellekhez...
Áhhá! Ez jó kis oldal köszi!
Jaja gyárit elvileg lehet hozzá kapni... láttam usa oldalakon is..
prox-athenát már láttam!
Tudomásom szerint csak gyári henger van 250 2T hez,bár Athena gyárt 125 re való 144 es hengert pl Yamira..
Lenne egy olyan kérdésem hogy valamelyik gyártó (prox, vertex, wiseco, athena stb..) gyárt egyáltalán cr 250-es hondákhoz hengert, mert a katalógusokban mindig csak 4-üteműekhez látok... ?
nekem csak egy forditott "T" alak van csinálva.ugyanolyan jó!kicsit megdöntöd a motort oszt megméred szalaggal!
Üdv.Szeretnék csinálni egy háromszög kitámasztót a motoromhoz(Honda CR 250)Ha van valakinek esetleg meg tudná adni a méreteit hogy mekkora.Köszönöm.
én meg elviszem ahhoz a szerelőhöz hátha 4t lesz!
lehet nincs is nagy gondja oszt lehuzná a nagy zsét rólad!
Persze...elvesztette a mágnességét pár év alatt,szokott ilyet csinálni,meg az is gyakori hogy elfelejt a négyből két ütemet,és 2T lesz,vigyázz vele!
Szelephézaggal lenne célszerű kezdeni...illetve azzal hogy ettől a jóembertől elhozod a motort,mielőtt még a kompresszió is elveszne belőle.
HI... melegen meg van szikra !? ne má....
közhelyeket tudok csak Írni..HA !
mindent megvizsgáltál ! tisztességesen ?
mindent !
Hidegen ! gáz nélkül csak szivató !
Lelke van ..minuszokban meg főleg..
Mióta van ez a mocid ?
És merre vagy a nagyvilágban ?
Üdv,sziasztok!
Nekem egy CRF 450 R motorom van.
A hiba tünete,hogy hidegen az istenért sem akar elindulni .. talán fél óra rugdosás után. 3 an nagy lejtőnek lefelé be tudnak tolni .. szóval tolásra beröffen,és utána rendesen működik,van lapjárat stb ... majd ha leállítom, azaz melegen 1 rúgásra indul.
Elvittem egy rendes,papíros motor szerelőhöz,aki tegnap felhívott,hogy nincs szikra --- a gyújtás lendkerekem elveszítette a mágnesességét,és ezért nincs!
Érdeklődnék,és a ti véleményeteket kérném ... hallott már ilyenről valaki ? létezik ilyen ?
Mert megmondom őszintén,hogy nem olcsó alkatrész!
Előre is köszönöm a segítségeteket!
ja nincs szöveg.köszi megkeresem ha megtalálom :-)
látom a hozzászólásokat nem linkeli be, csak a videót, na mind1 a cr 250 videók között megtalálod, szerintem érdemes a hozzászólásokat elolvasni hátha
itt lehet találsz néhány építő jellegű hozzászólást...:
Szerintetek mi lehet a baj?Felül csak tortyog a motor és okádja a benzint a kipu,már a karbi halálba van pucolva,gyertya jó,power is dolgozik,membrán is fasza .Még cserélek főtengely szimeringet hátha az a bibi.
Kicserélem a gyertyát holnap és megpróbálom utána.