Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a baj hogy nem működik a nyomógomb.
a gomb nyomását közben még nem próbáltam, majd kipróbálon, kösz a tippet!
Amúgy a szar gyertyapipa is okozhat gondokat, kb 1200ft-ért van vízálló/záró ngk az nekem bevált...
Mondjuk ma elég hideg volt.KB 1 fok.Ha bemelegedett után se akart elindulni rugásra.De ha megtoltam akkor 1 m bellűl beindult.De az ugye nem túl egyszerű mert 3-4 be tudom csak nagy nehezen megtolni.Csak csúszik a kerék
hideg inditásnál ne huzz soha gázt!csak szivató meg nyomod a leállitó gombot rárugsz 2-3at oszt utána röffennie kell.-5be is!
én meg 6osat használok vagy másfél éve! mondjuk nem pályázok!
Előfordulhat szerintem ha kopott és elhasználódott a gyertya, még akkor szokott előfordulni ha sokat áll a moci, meg ha 7-8 fok vagy annál hidegebb van, ilyenkor volt hogy én is betoltam de akkor azonnal indult, de nekem inkább a 1-2 hónap állás után csinálta, viszont ha elindult akkor utána első rúgásra újraindult.
Akkor volt még indítási-berúgási problémánk, amikor régen újoncként sűrűbben kevertük be az olajat, akkor volt hogy nem is indult rúgásra úgy hogy leálltunk valahol és újra már nem tudtam indítani.
Köszönöm.A berugással van bajom mert nem igazán sikerül,de tolásra hamar beindul,de az meg nem jó.Lehet a gyertya baja hogy rugásra nem nagyon akar beindulni?
A lényeg hogy kisebb hőértékű ne legyen benne , a 6-osat gyorsan ki kell belőle tekerni és elfelejteni...
Az én 2001 es cr 250 -emben 9-es van, jól megy vele.
Ha a gyáritól jobbat akarsz akkor ott a BR9EVX (platina elektródás)
vagy a BR9EiX (iridium elektródás) ezeknek a hatása inkább a magasabb fordulaton érezhető, meg a tartósságukon, valamint könnyebb berugni és kevésbé köpi be..... viszont drágábbak, de sztem
3 simát is cserélsz míg 1 ilyet.... feltéve ha nem túl sűrű a keverék mert az kinyír előbb-utóbb mindent...
BR8EG - Gyárilag ez van benne
Köszönöm.Hát nekem ehhez képest BR6HS van benne.
Üdv.Meg tudná valaki mondani hogy egy 1988 Honda CR 250 es motornak mi a gyári gyújtógyertyája?Köszönöm.
Hi,
nekem 97 es cr 125 van, én ugyan így jártam az enyémmel, dettóra ugyan ezt produkálta , szinte körönként beköpte a gyertyát, és ha húztam neki akkor meg lehörgött és megállt. Én már mindent kipróbáltam, szétszed pucol mindent, tanktól kezdve a karbi-ig, fúvókák stb. Hígítottam a keveréket is és semmi. Multiméterrel lemértük az ellenállásokat tekercs trafó pipa ami benn volt manualba minden stimmelt csak a tekercsé nem, kicseréltem, új gyertya alacsonyabb hőértékű hézag belőve 0.6 mm re azóta úgy tutul mint a "kisangyal". Szal nekem nem volt gond a cdi vel ezek szerint, de arra is tippeltünk. Bár azt is hallottam ha a cdi doboz rossz akkor el sem indul a moci, nem tudom nem vagyok szakértő. A lényeg nekem egy új gyújtásalaplap és egy új gyertya most úgy tűnik megtette a hatását.
cdi csere az a fekete dobozka nekem ugyanez volt 30ba volt szereléssel bontottan a 250 hez
Apropó kedves honda2tbiker!
A Motul 300v 5w40 4t-ből elvileg a dupla észteres verzió az újabb(jobb)
ezen van egy gyorsasági és egy terep moci is, a "simán" asszem csak egy terepmoci van, de az is 300v, igazából az is jobb mint a 10w40 simák, kár hogy méregdrágák
http://www.google.hu/imgres?im...
Hát ja, ott se mind1 én rm250-el és yz 250 el is enduroztam, az rm volt a legerősebb 2t amin valaha ültem, az aztán hirtelen volt a javából, ami jól jött a mászókánál ahol nem volt lendület, de szar volt a köves- farönkös terepen, kivéve amikor fel kellett rántani az elejét, de akkor észnél kellett lenni :D
endurózásnál se mindegy!
Köszöntem
Akkor a két véleményt egybegyúrva valahogy:
Hirtelenebben lök mint a mechanikus power, de tulajdonképpen ez is megbízható...
Köszi!
Köszi!
Helló.Nem tudom hasonlítani a mechanikushoz.Nekem már a második motorom amin ilyen power van,de sose volt vele gond a megfelelő használattól.Az hogy mennyivel másabb mint elődjei mindenkinek más a tapasztalata,halottam olyat is hogy az rc kezelhetőbb ezáltal és jobban motorozható.Véleményt nem nagyon tudok mondani így hobby szinten :-).
Nekem volt mechanikus poweres 1994-es 250-esem, és próbáltam 2004-es RC szelepeset is!
Az RC szelepes sokkal durvább, szinte már kezelhetetlen volt!
Endurózásra lehet hogy tök mindegy, de cross pályán nem!
Nem biztos, hogy csak az RC szelep miatt, lehet a másmilyen porlasztó is közre játszott ebbe az érzésbe!