Helo!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha én EU-n belülről rendelek(Hollandia)
akkor is levámolják a cuccot, meg áfa meg minden szart rárakják? vagy ez csak EU-n kívülről érkező dolgokra vonatkozik? ezt szeretném rendelni: http://www.ebay.com/itm/1992-2...
Előre is köszönöm a választ!
HAli kérdésem volna, hogy menyire számít hengerfejtömítés lyukelosztása a tömítésen(cr250 90")mert úgy vágattam és hála isten forditva vágta srác és elöl lettek a nagyobb lyukak és hátula felfogatásnál a kisebbek ha jóltudom pont fordítva kéne.Sűrge kéne a válasz:)...kösszi
Ja és nemtudom kivolt de valakinek volt berugótengely problémája , rájöttem a titok nyitjára ha érdekli írjon:)
valószínűre nem lehet alkatrészt szállítani, csak minta, vagy méretek alapján. Csak találgatsz, nem tudod, hogy mi azonos a hondával és mi nem, ha ilyen egyszerű lenne az alkatrészellátás annak én örülnék a legjobban.
Azért írtam hogy kb 99% ban megegyezik a Hondával mert ő gyártotta,a Montesa sok mindenbe nem nyúlt bele,így gondolom jelentős része azonos egy CR250 el...hiába nem egyeznek a cikkszámok,és nem ismeri a Honda rendszere a Honda alvázszámot.
Egy fék,futómű,blokkalkatrész vszeg csereszabatos...esetleg vki majd kijavít ha nem! :D
Én nem akarok játszani a szavakkal, és segítség képpen linkeltem be a HM oldaláról a történetet. d ki hogy értelmezi.....
De a tényeken nem változtat, hogy a HM motorokhoz nem tudok alkatrészt küldeni, mert vagy egyezik a HONDA alkatrészekkel, vagy nem. Dokumentáció pedig nincs hozzá. a HONDA program pedig nem ismeri fel az alvázszámot.
Legalább 99% ban megegyezik a 97-99 között gyártott CR250 -el,és gondolom nem a HM gyártotta hanem a Honda Motor,azért mert kicseréltek két oldaldeknit és tettek rá világítást még Honda marad,csak 1% ot alakított rajta a HM...hiába játszol a szavakkal! :D
Az Alpina is BMW marad,és a Brabus is MB marad,holott ők jobban belenyúlnak 1-1 modellbe mint jelen esetben tette a HM.
Amúgy ha értelmeznéd a Google fordító által elég értelmetlenül összerakott fordítást akkor feltűnt volna hogy a Honda által gyártott motorok olaszországi forgalmazására jött létre e remek frigy,és nem a Montesa gyártott motort.
Így történt, hogy április 19-én 1983-ban a Bindo Cortenova tanúja születésének Moto SpA, amelynek első kötelezettségvállalási (már number one) importálták, exkluzív Olaszországba, a híres tárgyalás modellek által gyártott spanyol Montesa. 1988-ban az egyik fordulópont a társaság fejlesztés: a Honda és a Moto SpA Olaszország Industriale SpA bejelentette, hogy megállapodásra jutott elosztására motorkerékpárok Honda motocross Olaszországban. Ennek eredményeképpen ez a megállapodás is született az első gondolata, hogy mi lesz a védjegyet, azaz a HM.
Állítólag az előző tulaj cserélt benne dugót kb 1 éve,nem említette hogy 260as lenne. Véleményem szerint gyárilag 260as volt de szerintem (szerintünk) blokk csere lehetett.
97-99 között gyártották ezt első szériás aluvázas 250 est.És sztem imádkozzatok nehogy tényleg 260ccm es legyen mert vszeg majdan necces lesz hozzá a dugókeresés.
igen elvileg világítással rendelkezett de már nem! a 260-at mi sem értjük mivel a blokk oldalán 250ccm van írva,tehát az sem lehet hogy 260ccm.
köszönöm az infókat!
CRE 260 AL van a típustábláján, HM által átalakított gondolom világítással rendelkező moci,de miért 260 ?
Dobhatnál egy képet róla,kivi vagyok most már rá...amúgy felniben,hátsó főfékhengerben,műanyagok belsejében,deknik belsejében benne van a gyártási év,abból hozzáadsz egy évet és az a gyártási év,gondolom a felsoroltakból nem cseréltek ki mindent.
De Honda kereskedésben megmondják pikkpakk...amúgy érdekes hogy az általam fellelt CR alvázszámok JH2M -el kezdődnek.
ebből még mindig nem tudom megfejteni a 10. karakter nálam a C ami szerint 1982es,kicsit öregnek találom ahhoz képest hogy aluvázas! Konkrét évjáratot valaki mondhatna ez az alvázszám alapján! előre is köszi
Sziasztok! Itt olvastam hogy alvázszám alapján meglehet mondani a motor évjáratát. Itt van egy barátom 250es cr-ének az alvázszáma, vakaki ez alapján megtudná mondani az évjáratot? Annyi segítségem van hogy aluvázas a motor! Segítséget előre is köszönjük!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha én EU-n belülről rendelek(Hollandia)
akkor is levámolják a cuccot, meg áfa meg minden szart rárakják? vagy ez csak EU-n kívülről érkező dolgokra vonatkozik? ezt szeretném rendelni:
http://www.ebay.com/itm/1992-2...
Előre is köszönöm a választ!
Ja és nemtudom kivolt de valakinek volt berugótengely problémája , rájöttem a titok nyitjára ha érdekli írjon:)
Egy fék,futómű,blokkalkatrész vszeg csereszabatos...esetleg vki majd kijavít ha nem! :D
De a tényeken nem változtat, hogy a HM motorokhoz nem tudok alkatrészt küldeni, mert vagy egyezik a HONDA alkatrészekkel, vagy nem. Dokumentáció pedig nincs hozzá. a HONDA program pedig nem ismeri fel az alvázszámot.
Az Alpina is BMW marad,és a Brabus is MB marad,holott ők jobban belenyúlnak 1-1 modellbe mint jelen esetben tette a HM.
Amúgy ha értelmeznéd a Google fordító által elég értelmetlenül összerakott fordítást akkor feltűnt volna hogy a Honda által gyártott motorok olaszországi forgalmazására jött létre e remek frigy,és nem a Montesa gyártott motort.
97-99 között gyártották ezt első szériás aluvázas 250 est.És sztem imádkozzatok nehogy tényleg 260ccm es legyen mert vszeg majdan necces lesz hozzá a dugókeresés.
köszönöm az infókat!
Dobhatnál egy képet róla,kivi vagyok most már rá...amúgy felniben,hátsó főfékhengerben,műanyagok belsejében,deknik belsejében benne van a gyártási év,abból hozzáadsz egy évet és az a gyártási év,gondolom a felsoroltakból nem cseréltek ki mindent.
De Honda kereskedésben megmondják pikkpakk...amúgy érdekes hogy az általam fellelt CR alvázszámok JH2M -el kezdődnek.
1980 = A 1981 = B 1982 = C 1983 = D 1984 = E 1985 = F
1986 = G 1987 = H 1988 = J 1989 = K 1990 = L 1991 = M
1992 = N 1993 = P 1994 = R 1995 = S 1996 = T 1997 = V
1998 = W 1999 = X 2000 = Y 2001 = 1 2002 = 2 2003 = 3
2004 = 4 2005 = 5