Hali.
Volt valakinek olyan problémája 450es CRF-en(03), hogy a szivató "karja"állandóan visszaugrott?Ha igen akkor annak mit lehet csinálni, hogy ez megszűnjön?
Sporttársak! Ha valakinek van tapasztalata cr 250 főtengelysonka lemezek nélküli használatával kapcsolatban, ne tartsa magában! Nagyon érdekelne mennyiben változik a motor teljesítménye, karakterisztikája és hogy mennyire típushiba, vagy mi okozhatja a lemez leválását?
hello honda cr 250em van 95os évjárat még nem volt szétszedve és nem tom h. nikaszilos e v. se? nem találtam sehol róla leirást... +ha a nikaszilos hengert meghúzza a dugó akkor az kuka? mert ilyen hengerrel még nem volt dolgom...kössz ;D
szerintem hülyeség volt eladni!ha tényleg mindent felujitottál rajta!oszt elakadtál egy karburátor hibán.ejnye-bejnye!megamit irogadtál hogy milyen szerelőkhöz vitted.meg ha nem üzemképes én se nagyon hinném el neked hogy minden uj rajta.hisz akkor menne normálisan.tudom az enyémről hogy hiába pipec nem tudnám eladni max.200é.azé nem is adom el.sajnálom hogy igy elpotyáztad!pedig ha egyszer tudtál volna vele menni normálisan utánna tuti nem adtad volna el egy ideig!na de ahogy irtad majd legközelebb.kitartás!
Épp most akartam kérdezni veled mi a helyzet,mert elég rég jártál itt.Azt hiszem rossz bele gondolni most mit érezhetel,énis 16 vagyok és el sem tudom mi lenne a cr nélkül .Nagyon sajnállak kitartást neked . Gondold azt minden rossznak azért ért vége mert egy jobb fog következni.
A felújítást nem tudtam befejezni. Mindene új volt, az utolsó csavarig, de amint beindult valamiért felbőgött. 15 hónapja csak áll, és viszi a pénzt. Főtengelyszimeringet mondtak, hogy ott szív falsot, de nem fogyott váltóolaj, a gyújtásnál pedig nem folyt olaj. Karbi beállítás lesz szerintem. Kicsivel többet mint 260.000Ft ment el 15 hónap alatt. 150.000Ft-ot látok most vissza belőle. De ház ez Magyarország... Itt volt ez a motor számlákkal, képekkel, cserealkatrészekkel bizonyítva a felújítást, és szarért-hugyért viszik el. Mindegy, majd pár év múlva saját keresetből megint megpróbálom ezt a motorozást. Anyagi háttér nélkül lehetetlen lett volna fenntartani ezt a motort. Remélem jó gazdája lesz.
A nicasil hengert a kopás miatt nem érdemes honolni ,mert a honolófej
többnyire leköveti az ovális felületet. Ha a dugattyú rákenődött a hengerre akkor van a honolásnak értelme. Az újan készült hengeren, és a felfúrton alkalmaznak honolást végső műveletként. A bevonatos henger nem fúrható, de perselyezni lehet öntöttvas hüvelyesre.
Ameddig a nicasilos henger ép ne babráld.
Volt valakinek olyan problémája 450es CRF-en(03), hogy a szivató "karja"állandóan visszaugrott?Ha igen akkor annak mit lehet csinálni, hogy ez megszűnjön?