Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Volt valakinek olyan problémája 450es CRF-en(03), hogy a szivató "karja"állandóan visszaugrott?Ha igen akkor annak mit lehet csinálni, hogy ez megszűnjön?
Sporttársak! Ha valakinek van tapasztalata cr 250 főtengelysonka lemezek nélküli használatával kapcsolatban, ne tartsa magában! Nagyon érdekelne mennyiben változik a motor teljesítménye, karakterisztikája és hogy mennyire típushiba, vagy mi okozhatja a lemez leválását?
Hozzáteszem azóta a motor pöcc-röff! Várjuk a videót.
Mta !
Jó gazdája leszek:) mejd dobok fel vidit :)!
hello honda cr 250em van 95os évjárat még nem volt szétszedve és nem tom h. nikaszilos e v. se? nem találtam sehol róla leirást... +ha a nikaszilos hengert meghúzza a dugó akkor az kuka? mert ilyen hengerrel még nem volt dolgom...kössz ;D
Most ha meg keresetem az árát ?
hajjj gyerekek!én 16 évesen max. A krossz mz-met tologattam!azt hittem hogy a cr-kx-rm-yz stb. Valami betegség neve!
havernak az van!brutál a gép!na de ha azt kell ujitgatnod akkor tudod meg mi az a sirás!
szerintem hülyeség volt eladni!ha tényleg mindent felujitottál rajta!oszt elakadtál egy karburátor hibán.ejnye-bejnye!megamit irogadtál hogy milyen szerelőkhöz vitted.meg ha nem üzemképes én se nagyon hinném el neked hogy minden uj rajta.hisz akkor menne normálisan.tudom az enyémről hogy hiába pipec nem tudnám eladni max.200é.azé nem is adom el.sajnálom hogy igy elpotyáztad!pedig ha egyszer tudtál volna vele menni normálisan utánna tuti nem adtad volna el egy ideig!na de ahogy irtad majd legközelebb.kitartás!
Ha koplalnom is kell, de legközelebb 450-es Crf-et veszek!
Épp most akartam kérdezni veled mi a helyzet,mert elég rég jártál itt.Azt hiszem rossz bele gondolni most mit érezhetel,énis 16 vagyok és el sem tudom mi lenne a cr nélkül .Nagyon sajnállak kitartást neked . Gondold azt minden rossznak azért ért vége mert egy jobb fog következni.
A felújítást nem tudtam befejezni. Mindene új volt, az utolsó csavarig, de amint beindult valamiért felbőgött. 15 hónapja csak áll, és viszi a pénzt. Főtengelyszimeringet mondtak, hogy ott szív falsot, de nem fogyott váltóolaj, a gyújtásnál pedig nem folyt olaj. Karbi beállítás lesz szerintem. Kicsivel többet mint 260.000Ft ment el 15 hónap alatt. 150.000Ft-ot látok most vissza belőle. De ház ez Magyarország... Itt volt ez a motor számlákkal, képekkel, cserealkatrészekkel bizonyítva a felújítást, és szarért-hugyért viszik el. Mindegy, majd pár év múlva saját keresetből megint megpróbálom ezt a motorozást. Anyagi háttér nélkül lehetetlen lett volna fenntartani ezt a motort. Remélem jó gazdája lesz.
mennyiért adtad el amugy?
meg mért adtad el ha most ujjitotad fel?
Embörek! Elkelt a Cr. Ennyi pénz és idő a "semmiért"! Árat nem is merek írni mennyiért vitték.
Akkor te fogod és beledobod az új dugót, és csá'?
pontos megfogalmazás
Szerintem ezt te sem gondoltad komolyan,de köszi az sjánlatot!
Az rendben persze hogy te töltom, csak azért kérdeztem hogy mennyi hűtőfolyadékot vegyek! Köszi az infot!
Ha valóban 99-es a gép akkor 1,26 liter hűtőfolyadék megy bele pontosan De amugy teletöltőd azt csá,nemkell méregetni azt
van egy nagy tévém, cseréld el velem a cr-ed, nem kell az neked !
Sziasztok! Tudja valaki hány liter hűtőfolyadék kell 99es cr 250 hűtőjébe?
A nicasil hengert a kopás miatt nem érdemes honolni ,mert a honolófej
többnyire leköveti az ovális felületet. Ha a dugattyú rákenődött a hengerre akkor van a honolásnak értelme. Az újan készült hengeren, és a felfúrton alkalmaznak honolást végső műveletként. A bevonatos henger nem fúrható, de perselyezni lehet öntöttvas hüvelyesre.
Ameddig a nicasilos henger ép ne babráld.
21" os első ráfja van vkinek emberi árban,90 évjárathoz?
Havernak kellene,a gyári hegesztés kezdi elengedni,ha nem muszáj nem venne kpl kereket.
amit a gépkönyve ír.
Sziasztok!Valaki tudna ajánlani Crf450-hez váltó olajat.