Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2001-es a hondád ha még mechanikus poweres , de keihin karbi helyett már mikuni tmx van rajta, ez a kettó dolog csak ennél az évjáratnál van így együtt...
Mi endurozunk 250 es mocikkal már pár(2 yz250, 1 cr250, 1 rm250) éve, castrol power 1 olajból 1:40-et ajánlom, de motul 800 , Igol srs, liqui moly racing synth 2-t és q8 rs extreme 2t ből elég az 1:50 endurózáshoz a 250-esekhez.
Krosszhoz sem érdemes 1:40-nél sűrűbben keverni mert nem tud kiégni rendesen és csak lerakódik a poweren, ha profi versenyző vagy és le se veszed a kezed a gázról vagy 1 óráig, akkor érdemes 1:33 ba keverni...
Amúgy a motorfék pl semelyik 2t-nek se tesz jót akármennyibe kevered
Ja most nézem hogy már valaki válaszoltak.
Ha jól járt hanem ez közel se ér 600e ft-ot.Amugy meg nem szokott az rc poweros cr-ekkel több gond lenni mint a mechanikussal.
Hát ez a motor 2001-nél nem lehet újabb,de legalább nemkell kicserélned az elektromos poert mechanikusra,mivel ebbe még az van.Nem értem,hogy lehet így motort venni..
ÉS ezt mér itt? am vagy akormányon vagy a karbin nemgondolod?:)
csáó ezzel tuti jól jártál, szinte nem is volt használva mióta össze lett rakva kár hogy a többi hirdetett motornál nem biztos hogy elhiszed amit írnak ő meg pont 4t ktm-et akar azt hiszem miért nem cseréltetek?
hali
honda cre 50 hm supermotom van és azt szeretném megkérdezni, hogy hol van rajta a szivató?
Fel tudod adni, simán beledobod egy borítékba, és kész.
ktmbiker
Hát barátom, ez a motor maximum 2001-es!
2000-ben és 2001-ben szinte egyformák voltak ezek a CR-ek!
Az ülés huzatod szerint lehet 2001-es!
A power miatt nem kell aggódnod, mert ez még a jól bevált, mechanikus és nem elektronikus!
Az évjáratban ez messze van a leírt 2004. 12. havi tól, de lehet hogy jobban jártál ezzel, mert ez sokkal strapabíróbb és jobb konstrukció volt mint az újabbak!
Kuplungolni váltásközben nem kell!
Ha nagy sebességről kell hirtelen visszalassítanod, pl:pályán egy szűk kanyarhoz érkezve, akkor azért nem árt ha előtte behúzod!
A keverés attól függ hol és hogyan használod!
Az 1:25 szerintem felesleges, az 1:33 is elégnek kell hogy legyen!
De ha nem pörgeted ki a lelkét, akkor akár az 1:40-is jó még!
Persze minőségi 2T olajjal használva!
Remélem tudtam segíteni!
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, idáig mindig KTM-em volt 4T és most 2T-re akartam váltani és azt javasolták, hogy Honda-t vegyek. Vettem is egy 2004-es CR 250 R-t. Lenne pár kérdésem: Kuplungolás fel- ill. lefelé váltásnál?Kell-e? Olaj keverési arány? Új dugó van benne, előző tulaj 1:25-re keverte bejáratáshoz.Ez elvileg már elektronikus poweres, ha jól tudom, lehetséges hogy kilehet cserélni mechanikusra? ilyen létezik? Azt mondták, hogy ez az USA modell, ezt honnan lehet tudni? Mi a különbség USA és UK között? Miket nézzek meg rajta? Szeretném tudni mik a sajátosságai a gépnek.
Ez a motor lenne: http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250_r-6641891
Esetleg egy két tippet a 2T-hez, mert idáig csak 4T-m volt.
Előre is köszönök minden választ.
Sziasztok!

A képen látható kipufogó tartó\rögzítő-t keresek, ha valakinek van elfekvőbe kérem írjon. Jó a CR 80\125\250\500 tipusoké.

köszi
Csatlakoznék az előttem szólókhoz. Általánosságban a himbát esetleg a láncot, és az első telót érdemes ellenőrizni, ne dobálja ki a fokozatokat, a váltó jól kapcsolható legyen, az se jó ha menet közben amikor bemelegszik nagyon kékes fehéres a füstje mert akkor lehet váltóolaj jut az égéstérbe, de amúgy ha berúgásnál érzel kompressziót és könnyen indul, főleg melegen, akkor jó lehet a motorja, de senkinek sincs persze röntgenszeme...
Jó 5let valakit elvinni aki már ment ilyen géppel , hogy legyen viszonyítási alap....
-Amúgy miután megvettél bármit is, érdemes valami szerelő cimbivel (aki nem ver át) belenézni , a powert ellenőrizni , dugó, csapszeg lötyögést stb.
Anyit had tegyek már hozzá , hogy azt irtad h nicsn túlsok pénzed szóval gondolom h nem egy nagyértékű motort fogsz venni.Ígyhát ne számíts arra h tökéletes állapotban lesz.Amire oda kell feigyelni a motornál amit megveszel, hogy az az ár amit kérnek érte és az amit mondanak róla fedi e a valóságot. Magyarán en verjenek át. És ha azt a minőséget kapod ami a hirdetésben vagy telefonon elhangzik a hirdetett árért és ez neked megfelel akkor megkell venni, ha hibázzik valami akkor lehet alkudni Soksiker
Szia. Ha tudod rakjad fel bakra a motort, és a himbát illetve az első teleszkópokat nézd meg, hogy lógnak-e, mert azt sem olcsó felújítani. Meg persze amiket leírtál, úgy menjen ahogyan kell. Jó sok keresztkérdést tegyél fel, ha látsz rajta valami furcsaságot akkor az hogyan, miért van ott... stb Sok sikert!
Hy.valakinek nincs eladó cr250 2003 leömlő ? Hűtőpár ? Nem aranyáron persze ....
Köszi a segítő hozzászólásokat mindenkinek!
A következő lenne még a kérdésem, hogy miket nézzek meg a motoron, hogy nehogy megbánjam a vételt. (aki nem olvasta az előző hozzászólásom, de tudna hozzá írni 20 év körüli cr 125ről van szó) Gondolom fontos, hogy jók legyenek a fékek, működjön a powerszelep, ne folyjon a teleszkóp olaj, ne csörögjön a motor, menet közbe ne fulladozzon, ne dobálja ki a sebességeket.
Ha valaki pár hasznos dolgot tudna írni még megköszönném!
Valakit érdeklen Honda cr 125 való hajtókar 88-07-ig jó vadonat új dobozában bolti ár alatt 30 000 ft ?
Nagyvonalúan kedves baráttomal kimentünk pályára, szarahelyzet..egy félóra bohockódás és egy másfélóra kanyargyakorlás után a 8 as íven kijelenthtem h megfáradtam idén először:)
csall!

Mi lehet a gond ha a berúgókar nem hajtja a dugattyút.Nincs semmi ellenállása, ahogy ráteszem a lábam már le is esik ha leveszem vissza ugrik ahogy kell.Kösz.
ha valakit érdekel van 2db athena teleszkóp szimeringem kivoltak bontva nem használtak 45x57x11
cr 250 89-91 évjárathoz jók
cr 500 89 évjárathoz is
Valakinek eladó cr250r? 2000 utáni érdekelne!
Osztom véleményed:)
Szóval szerintem bármilyet veszel rendbe kell rakni az elején, aztán ha "tiszta lappal" megkap mindent, akkor meghálálja...
Persze nem mind1 mennyi be kerül az a "rendberakás" meg szerintem ha ütöd-vágod a mocit az erdőben , az újabbak tán kicsivel sérülékenyebbek.
Nekem volt 94-es yz-m azon csak az első teleszkópot kellett szimeringezni, meg a power szelepet. A motorral soha semmi baj nem volt, ütöttem-vágtam (persze a legfaszább olajakat tettem bele, nem sajnáltam.) Jól bírta a kiképzést.
Aztán vettem egy 2001-es szuzukit, azon több mindent kellett rendberakni, de miután ez megtörtént azzal se volt gond. :)
Hát a kopó alaktrészeket minden évjáratban elöbb utóbb cserélni kell. Az újkaban késöbb de azok anyival többe is kerülnek.Nem aztmondom h régimotort kel venni de ah arra van keret ne csügedjen senki h idős amotora.:)
Egy kis aluvázas cr250 modellfejlesztési lista 98-06 ig. angolul.
http://www.thumpertalk.com/top...