Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.

Megnéztünk pár motort még egy rmz 250 est is azt azért nem vettük meg mert 450ezere azt mondja 440 ezer mondom ez teljesen vicc!
Komolyan gyerekek 10 engedni :) én nem mocskolodni mentem hanem motort venni Rakja ki akkor 500 ezerbe ha 440 neki kell :D
Szoval ott hagytuk nem bántam meg !
MErt amugy rossz volt az a motor !
És mit ad isten találtunk egy 1996 blokk, 1995 karbi.
Mindez Egy CR 250 2t :D ez a barátomé let igy egy garázsban 3 db 94 95 96 Cr 250 :D És tényleg ilyen évjáratok.
300 ezer volt ami sokk volt érte viszont meg volt mindene aminek rajta kell lenni egy cr-en valmint jol mozgott nikazilosnak tünt teljesen a kipusfnál benézve tükrözüdik rendesen :D hát majd ha nem indul szétszedjük!
cr125-nek a karbin a levegő csavart mennyire kell ki csavarni kb ?
Szevasztok.Kellene nekem egy Honda cr 250 2002-től henger.Akinek van kérem jelezze.Köszönöm
Nem tőle van akire gondolsz Cserés akciójuk volt egy másikkal, és már mástól vettem.Na,őt ismerem,nem aki szépít motorokat
Valószínű sok anyagot kap, alapárati fúvoka főfúvóka....súbert bekell állítani, szivatódat nézdmeg nem e ragadt be esetleglehet a levegő kevés neki. Szétszed kipucol összerak belő, egyzser ezt tudom ajánlani
Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem.
Van egy 98-as évjáratú Cr125-öm, és az vele a probléma, hogy ha elindítom és alapjáraton jár,egy idő után lefullad, hiába húzok neki gázt. Újraindítani nem tudom, mert beköpi a gyertyát. Ilyenkor kiveszem megtisztítom, és utána megint jó egy ideig. Ugyanakkor ha meleg, és pörgetem, fullad, és szintén leáll. mi lehet a probléma?
Hali.
Megtudná nekem mondani valaki a berugótengely felső hézagoló gyűrűjének vastagságát?
Sziasztok!Van egy eladó polisport első sárvédőm ami cr-re való!
Szia nekem van írj email.t.... levente101@hotmail.com ra
akitől te ezt a 250est 2T-tvetted,nem kell csodálkozni...kivül szép,belül rohad kb a szitu....sztem ki is ugrik majd a titokolvasásból,,mert szokott ide ő is irogatni...nem bántom az embert,mert valóban szépek KÉPRŐL a motorok amiket megcsinálgat,de venni olyat csak a madarak vesznek,mert elvakítja őket a külső gyönyör és a belsőt ,meg a részleteket nem nézik! jól csinálja mert tényleg amíg lószar van,lesz légy is!
csak azt nem értem ennyre nem nézted meg a motort mikor vetted?azért tőled azt gondolnám...vagy piszok olcsón hoztad el és már olyankor nem érdekli az embert,mert jó vételnek tűnik
az utolsó mondat valóban mindenki ezt írja...érdekes is
55 és félnél ,08-asom is megállt A mostani meg jajj,de szép,jajj,de fasza és mindent szarrá kellett szedni cserélni,hogy szopka ne legyen vele,pedig ismertem a motor.Lehet a jóra is sokat költeni,ha jónak akarod mindíg.Vagy marad szar Mellette még cső fújkálás,stb stb.Azt vagy eladja az ember,vagy lemotorozza,na arra meg idő nincs
Azért azt hozzátenném hogy egy jó vételhez,egy nagyon nagy adag szerencse is kell. Évekkel ezelőtt,egy Barátom fiának hoztunk egy 250-est Nagykanizsáról... A motor jónak tűnt,a srác akitől vettük hozzáértő volt(ez látszott a motor minden porcikáján!)a gép indult-állt -ment ahogy elő van írva,mégsem volt hosszútávú a boldogság,viszonylag hamar elfogyott a szelephézag.... Szétszedtük és láss csodát le volt köszörülve a kipu szelepek szárából,hogy legalább addig legyen jó(legyen hézag) míg valaki el nem viszi...
Mindjárt rá lett költve egy százas anyagba.és ez csak a hengerfej.
Viszont a szűk családi körben van egy 450-es ami elment úgy 160 üzemórát hogy olajcserén kívül tényleg semmit nem csináltam(tunk) rajta.Hozzáteszem hogy egy új motor volt,és oda van rá figyelve,valamint rendeltetésszerűen van használva(azaz pályán,és nem erdőben)Ennek a motornak a felújítása 285000-ben volt anyagban,de konkrétan szinte minden cserés volt ami forog,mozog+ hengerfej javítás.A váltóhoz viszont még nem kellett nyúlni pedig közel 240 óránál jár a gép.
És hogy nem kapni jó 2t-sem,azt nem hiszem,szinte minden hirdetés úgy kezdődik hogy "100%-ig felújított,költségmentes állapotban"
Érdekes kérdés ez a 2t-4t. Az emberek nagy rész azt mondja jobb a 2t és közben mégis 4t-t vesz Eddig nekem is 2t volt ,én is azt mondtam, hogy jobb a 2t ,és mégis 4t-t vettem. Tudom a 4t nagyobb odafigyelést igényel, és ha baja lesz több pénzbe kerül megjavítani. Mégis megfogott, csak meg ne bánjam.
crf 250 2006osak és 08asok is 40-54óránál beálltak..hajtókar megszorult,egyéb baj nem lett...de ennyi pont elég! nem a rossz gazdik miatt...egyszerűen valami nem kóser náluk met sok esetben hallan ilyet...ki kell cserélni a hajtókart 4050óra köül és beletenni a gyári dugót amit adnak hozzá aztán mehetsz még ...de ezeket a sztroikat csak olyan gazdátol fogod hallani aki be is meri vallani! sztem 2005-ben is voltak hibák,eléggé az elején volt a gyártás és ha még 08ban is voltak bajok akkor szted 05ben? soka forgo-kopo alatrész nem egyszerűa a szervízelése sem,szal inkább 2T
persze nem kapni manapság jo 2T-se de minidg olycsóbb lesz felújítani mint egy hengerfejes 250 4T-t! ;) hozzáértővel menjetek és a gazdit keresztkérdésekkel kell bombázni! mondjuk te megnézed a manuálban h mennyi olaj kell bele cserekor, és teszed a hülyét mikor megkérdezed...sokszor emberek azt se tudják mi fán terem csak önit az oljaat meg engedik...szal ha tudja a adatokat akkor jobb esetben szavahihetőbb az aember,mintha azt se tudná hogy mit kérdezel... mert bizony vannak ilyen kirívó esetek is!
vitatható melyik jobb.nekem 2t 250van.imádom.de havernak a 450es crf se piskóta.ha tehetnén olyat vennék.de 250esbe nem.
jobb a 2t . ne cseréld le
figyelj oda mert nagyon mellé tud nyúlni az ember mivel "bele nem látsz", de sokat elárul az állapotáról hogy hogy indul.Pontosabban hogy hidegen hogyan teszi....Általában szelep problémákkal kezdődik minden,és ha ezen a téren nem százasa gép, hidegen nehezen indul...és feltehetőleg nem mostanában költöttek a többi belsőségre sem. Ha a hidegindítás simán megy akkor érdemes fülelni a blokk hangjaira,mármint hogy mennyire jár simán,halkan, egyenletesen. ha mindez ok,és eljutsz odáig hogy kipróbálod,érdemes meleg motornál megnézni hogy nem füstöl e,valamint egy meleg indítást is célszerű végezni. Ha a leírtak közül bármely jelenség mutatkozik akkor el kell gondolkodni hogy kell e a gond a nyakadba.....
Sziasztok.

Tud nekem valki egy kis segítséget adni.

Egy 2005 Crf 250 néztunk szeretnénk meg venni .
mi az amir oda kell figyelni a 4t nél mik a szarvas hibák?
Nekem 2t van jó idje szóval foglamam sincs?
köszönöm.
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg elfekvőben CR-250 rezontátora,nem toldozott foltozott jó pénzért?
Én 93 asét 5 ér szereztem:)
valaki megtudná nekem mondani hogy nagyjából menyibe kerül egy 96 os cr bontott hátsó agy?
CSáó! megjötta cucc:) demszab@freemail.hu Itt az e mail cimem
Nem érdekel a fogalmazás,nem magyar órán vagyunk.Meg értettem,igen a nagy deknire gondoltam.Tehát akkor papir van ott .. Nekem meg semmi