Hát én is aggódom kicsit hogy nem a tekercs lesz a ludas, viszont a service manual ban leírt értékek alapján a tekercs nem mutatott jó adatokat, az ellenállást mértük le és a megadott 3szorosát mutatta a műszer(egy nagyon profi multimétert használtunk) remélem valóban a tekercs lesz rossz, bár nem sérült szemlátomást, de minden ponton rossz az érték amit mutat. Minden más a trafó a cdi minden jót dobott értékeket tekintve. Meg hát elindul meg amíg hideg addig megy is de ahogy nagyobb gázt használok ledadog és megáll, megnéztünk mindent amit csak lehetett, pipa, gyertya, adagolás, ki van pucolva minden és minden gyári értékre van állítva és csak gyári alkatrészek.
egyszóval csak a tekercs mutatta a rosszabbik felét :D
hát bízom tovább remélem ha megjön a másik alaplap és berakom végre visszatér a régi fényébe a moci
Találtam komplett gyújtást is nagyon olcsón de abban meg pont az alaplap ázott be, működik ennek ellenére de hát nekem pont az lenne a lényeg, pedig le is csaptam volna rá és akkor biztos mindent egyenként meg tudtam volna nézni.
E-bay meg hát jó dolog lenne de az áfa mellett most még ott az erős forint is :D
Itthon 15-20 között vannak a bontottak, az tény, mindenképpen konkurenciája a külföldi bontottnak a posta, és főleg kedvenc kormányunk "ÁFA" találmányának köszönhetően. Hogy magánszemélytől eladott használt cuccra miért kell magyar áruforgalmi adót kivetni, ez örök rejtély marad.
Újratekercselésről én is hallottam, rosszat is. Valami Ottmár Zsolt nevű guru állítólag jól megcsinálja, de az árában ne várj csodát, neki is meg kell venni jó pár méter vörösréz vezetéket.
Egyébként sokszor teljesen más a baj, hacsak mechanikusan nem sérül a gyújtás, sok baja nem lehet. Ugyanígy misztikus legendák fűződnek a CDI-hez is, cserélik, adják-veszik vadul, pedig legtöbbször semmi baja.
(Ezeket nem én találom ki, sok szerelő haverom van)
89-es cr-ről van szó! Nem hiszem h azon lehet állítani vagy hol és mit?
Jól kell összerakni és kész! Ami nagyonnehéz!
Szóval akk szedhetem szét? Mókás lesz negyedszerre!
köszi,
néztem én is már E-bay en, csak elég kemény a posta meg a vám rá, és itthonról szeretnék beszerezni egyet, és mindenképpen gyárit, találtam is egyet ha minden igaz ezeknek a feléért nemrég beszéltem bontóssal. csak gondoltam ha van komplett gyújtásod akkor megérdeklődöm egészben lehet jobban járok vele.
az érdekelne hogy hallottam olyat is h újratekercselik, viszont sokan nálam sokkal jobban hozzáértők azt mondják nem éri meg megcsináltatni, és nekem is úgy tűnik h nehéz lenne ugyan ilyenre összerakni a tekercset. Esetleg vélemény a dologról?
köszönöm a segítséget.
Hi,
érdeklődnék h van-e 1997 es cr 125 höz gyújtás alaplap tekerccsel meg jeladóval kompletten, ha van akkor milyen árban, ill milyen árban van a komplett gyújtás?
rakok fel egy képet hogy milyenre lenne szükségem
köszi a választ előre is
Tudsz rá illetve vissza is állítani,lehet vele játszani,holtjátékot állítani! :D
Magától nem fog visszaállni,nézd meg hogy amikor a röpsúly nyit akkor hogyan és mennyit mozdít rajta,lehet vele mókázni..powernyelv és amiben mozog szépen eltakarítva ha már már foglalkozol vele?
köszi de nem a power akadt ki hanem a berugókar rugója!:)
Egyszer sikerült jóra össz teni akk méggyszer fog remélem!
Én is elkezdtem felújítani deh iszonyat h mi pénzt belekell/lehetne ölni az öreg motorok felújításába !
Hello. Azzal mi is megszívtuk, de nekem nem kiakadt hanem kettétört a powernek a pöcökje. Kicseréltük, és akkor láttuk, hogy megfordítva raktuk fel a powertengelyre az alsó kis pöcköt, amit sasszeg fog oda. Azt lesd meg a tiéden hogy van.
89-es 125-ös cr-re hogyan kell felrakni a vízpumpa felöli nagydeklit h a power működjön? összeteszem és megszorul a power! ha meglazítom és úgy mozgatom a powert akk meg elemeli a deklit!
3 órát szarakodtam vele és nagynehezen összement aztán beraktam helyére kipróbálom berúgókart és kiakadt a rúgója...
Hali.
pár hete írtam, hogy a 98-as évjáratú 125-ös Cr-em állandóan köpi a gyertyát,és magas fordulaton fullad. Ilyenkor gyertya ki,megtisztít, és jobb esetben elindul.Rosszabb esetben meg új gyertyával indul el. Pár percig jó, és megint kezdi.
Elvittük szervizbe, ahol azt mondták hogy gyertyapipa a baja..
megcsinálták:új gyertyát kapott, gyertyapipát,karbit beállították,légszűrő csere volt.
Jó volt kb fél óráig, és most megint kezdi.
Már lassan kezd elegem lenni.. inkább több pénzt szánok rá, és beviszem egy márkaszervizbe.
Nektek esetleg valami tipp?
egyszóval csak a tekercs mutatta a rosszabbik felét :D
hát bízom tovább remélem ha megjön a másik alaplap és berakom végre visszatér a régi fényébe a moci
Találtam komplett gyújtást is nagyon olcsón de abban meg pont az alaplap ázott be, működik ennek ellenére de hát nekem pont az lenne a lényeg, pedig le is csaptam volna rá és akkor biztos mindent egyenként meg tudtam volna nézni.
E-bay meg hát jó dolog lenne de az áfa mellett most még ott az erős forint is :D