Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
KERESEK Honda cr 125 1989-es motorra való vázvédőt!
Akinek van vagy tudja hol lehet szerezni az kérem írjon!
Nicasil csak alu felületen lehet...mivel bevonatos hengernél 0,04-0,06 közé illesztik így lehet az öt századonkénti illesztés "nagy lépcső" lehet,Wössnernek századonként vannak dugói...
Pesten kívül is van élet!
szóval az alu kapja a bevonatot a cr-nél. nx-nél vashüvely van bevonva.
wiseco katalógusban 3 "túlméret" van 5 századonként.

pesten tudtok megbízható gépműhelyt? zichy jenő utcai csodaboltok és környezetük kilőve. Kossuth gépműhely a gyömrői úton létezik még? úgy 6 éve volt dolgom velük, akkor jól teljesítettek.

már csak jusson időm szétszedni...
Na srácok ma kész lettem az első telókkal! És azt kell h mondjam h nagyon baba lett,és jolesz nekem bele a 7,5w-s olaj nem érzem sokkal keményebbnek.Uh már csak a tavasz kell
Pár század vastag,a hónolás az esetleges ovalitás kiszedése miatt kell és azért hogy a nicasilban "megálljon" az olaj a jobb kenés miatt...nem fogod észrevenni ha nincs hónolva,hosszabb távon jön ki,és ez az ajánlott megoldás dugócserénél.

Semmi nem kötelező,de ajánlott....szelephézagot sem kötelező állítani,olajat sem kötelező cserélni,a választás joga a tiéd.
Köszi a válaszokat!
Kicsit tovább értetlenkedek ha nem gond.
Milyen vastagon van a nicasil bevonat?
Mert gondolom azt se lehet csak úgy hónolni meg aztán ha elbasszák...?!
Ha nem lenne meg hónolva attól még jó lenne?Mármint menne szépen?Vagy ez 0.02 már olyan mértékű eltérés hogy mindenképp hónolni kell?Kösz.
Mondjuk ez meg nekem nem jutott eszembe! :D

Az egyszerűség most is célravezető...
Vigyél egy mágnest.
Más színe van a nicasilnak mint annak ahol nincs rajta bevonat /nézd meg azt az alu részt ahová nem jutott a bevonatból/...ugye a nicasilt az alu hengerfalra viszik fel,ha ugrott a nicasil akkor vashüvely van benne ami szintén más színű.

Kell a hónolás a bevonatos hengerhez is...
Hát pedig meg szokták hónolni. Ugye nem egyenletesen kopik a henger, meg a dugó sem, az ovalitást meg illene kiszedni belőle.
90' cr125-nek nicasilos a hengere? illetve miből lehet megállapítani hogy nem e cserélték ki időközben, van szemre különbség a sima meg nicasil közt? azért 23év alatt bármi megeshet...

más: nx250 nicasilos hengerébe csak én raktam 190e km-t és nem újonnan vettem; szintén hibátlan állapotú.
A világért sem akarok okoskodni,de a bevonatolt hengert nem szokás hónolni.és mint írtam több illesztési érték is játszik,már csak azért is mert nagyban függ a dugó anyagától,a készítési eljárástól stb...
Hónolni azért illene új dugó előtt...ha jól rémlik akkor 0,04-0,06 ra szokták a nicasilos hengerhez illeszteni a dugót.
Nem biztos hogy a hengered gyári,mármint nem ezzel jött a motorod a szerelősorról...elképzelhető hogy már valaki vett rá egy újat,vagy nicasiloztatta a régit. Minden esetre örülj neki.Egyébként a dugattyú dobozán fel van tüntetve az ajánlott illesztési hézag.Tehát az öt századot ne vedd szentírásnak....de kb.ilyesmi az átlag,,
Csa all!

Nem rég bevittem a CR hengert a hengerfúró kkt-be megméretni.
Szerintetek mennyire reális az hogy csak 0.02 kopott a henger közepe(hordós).Felül pedig még mindig gyári méret(66.40).
Természetesen intoval hatszor (terhelt - terheletlen)mérve
Mindez egy 88-as 250-es CR még nicasilos hengerrel.
Csávó még megjegyezte hogy mivel nicasilos ezért nem kell vele semmit csinálni mehet bele egyből az új dugó ami 66.35 kell legyen.
Mit gondoltok vigyem el máshova is megméretni mert nekem furcsa.Köszi.
Ha nagyon amatőr a kérdés bocs :).
Motul transoil Expert 10w40 et szoktam bele rakni, semmi problémám nem volt eddig vele.
Milyen sűrűn cserélitek ti a váltóolajat?
ha már így belejöttem: milyen olaj kell a váltóhoz? motorolaj v váltóolaj?
esetleg valakinek van kéznél szervízkönyve, vagy akár sima kézikönyve?

előre is köszi
Köszi, még nem bontottam meg, várom a jóidőt. vagy legalább ne fagyjon. Meglátom mennyire van oda a hajtókar, nem feltétlenül szeretném széthúzni az alját. bár ha csapágyak oda vannak akkor valszeg a hajtókar tűgörgői sincsenek jobb állapotban...
Csapágyboltosok szerint valamennyi lógás lehet hidegen.
Tömítéseket meg kivagdossa a jókai téri öreg, nem is túl drágán.
Nyíregyen voltam. Leszámítva a szémonoxid-mérgezést és a lázat meg orrfújkálást, jó buli. A pestire ingyen lennék csak kíváncsi.
Esetleg menj ki Olaszba táncolni
Szerintem ez a hang valamikor a power nyitás előtt jön elő,és valami mechanikai oka lehet.Azon a fordulatszámon ahol még nem nyit ki,de már próbálna.Olyan mintha kattogó hangja lenne nem?
Szevasz
Szóval az lenne a kérdésem,hogy voltál-e már ezen a supermoto-s rendezvényen,ami most lesz a hétvégén Pesten?És hogy érdemes-e elmenni?És hogy ott a helyszínen félmesztelen kurvák csöcsére lehet-e pezsgőt locsolni,esetleg a seggükről szívni a kokót?
Szóval hogy ez benne van-e a belépőben,esetleg eksztra?
Szia.
HA ahajtókart mozgatod oldalasan miközben lefogod a főtengelyt, ott minimális mozgás lehet de az nem a csapágynál van hanem a tűgörgőnél.Felfelé és lefelé mozgatva nem lehet mozgás, pörgesd körbe ha egy ponton enhezen jár vagy van egy kis hangja akkor kukás nemvészes az ára szimeringekkel együtt 12 ért emgkapod én ismerőstől 8ezervolt nekem összesen vízpumpa szimeringel és csapággyal együtt.(Ezt szakik ne olvassák. tömítésnek ajánlom vastagabb papírból szépen kivágni, és nem kell horoorr árat költenia tömítő szettekre. persze ez hegerfejtömítésre nm vonatkozik, nálam így van minden majdnem, és megy már egy ideje:)
Szia nekem egy 95-ös cr 250-em van és ugyanezt tapasztaltam. érdeklődnék te rájöttél-e mi a baj és mi adja ezt a hangot? Minden tanácsot előre is köszönök.