Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Valaki esetleg tudna mondani olyan oldalt ahonnan lehet letölteni service manuált 03as CRF450-hez?Ha valaki esetleg eltudja küldeni vagy megmondani a gyári szervizintervallumokat az teljesen megfelel! :) Köszi!
Sziasztok! egy olyan kérdésem lenne h a 7,5 w-s villaolaj jó lenne e a CR első telójába?
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy 2001-es cr250-nél blokk közepet kéne cserélni! Tudja valaki, hogy melyik évjáratok lehetnek még jók?
Köszi!
Ma voltam a csapágy boltban es azt mondták hogy ez egy speckó szimering és ilyet nem hozznak,csak motorosboltban vegyük. cr 125 1993. showa
A becsúszószárat mindenképp ki kell húzni, anélkül elég nehézkes lenne kicserélni a szimeringet.. Ha kotyog a villa előbb-utóbb úgyis tönkrevágja a szimeringet. Csapágyboltos szimeringek sem mind forgómozgásra vannak tervezve, szerintem jó lenne bele az is, bár lehet nem éri meg 1000forintok miatt kísérletezni.
Vagy ha van esztergályos ismerősöd, danamid/poliamid-ból esztergáltass.
Igen arra majd még ki kell találni valamit,de sztem keresek egy nagyobb átmérőjű csövet mint a krómozott szár, félbevágom hosszába és meg is van a célszerszám:D
A csúszóperselybeütő célszerszámot láttad remélem! :D

Csavarhúzóval nem ajánlott!
Utána jártam a szerelés terén már mindennek:D Majd csak a szimering kell:D

http://youtu.be/C9ICr-DOmdk
Ha megvan az összerakása is akkor no para! :D
Én ezt a videót tanulmányoztam


http://youtu.be/Y43k1qFVGW4
Általában nem árulnak...
Biztos hogy Te akarod cserélni? Mert vagy ki kell rántani a becsúszószárat a külső csizmából,de akkor necces lesz visszarakni a csúszóperselyeket vagy csak vhogy kibarkácsolod a szimeringet úgy hogy ne karcold/verd össze a krómszárat,de akkor nehezebb lesz berakni az újat...nem is tudom melyiket választanám.Esetleg vkinek más módszere?
A pinknél úgy van kiírva az árlistába hogy/ db. És igen a a méretét én is úgy néztem ,hogy 43 x 54 x 9,5/10,5. De csapágyboltban nem árulnak direkt teleszkóp szimeringet,ami mondjuk ugyan olyan mint a márkásak? Most először cserélek teló szimeringet,csak azért vagyok ilyen bizonytalan meg tehetetlen
Ha valóban '92-es, akkor 43x54x9,5/10,5 a mérete. Nálunk 2500Ft/pár, nem akarom elhinni hogy felétek a motorosboltban lényegesen drágább lenne.. Én sem kíséleteznék csapágyboltos szimeringgel..
Ez éppen egy semmirevaló hozzászólás volt,köszönjük...a 4 szóból álló mondatod szándékosan értelmetlen?

Ezeket párban árulják,tuti nem 2 db os a Pinknél?
Legyél kicsit szemfülesebb mert sztem neten azért van élet a Pinken kívül is,mi a mérete?
Látszik hogy Hooo rdád van!
Köszi a segítséget:) Ugyan úgy teleszkóp szimeringet vennék csak nem márkásat. Utána néztem amit a srác árul az enyémbe nem jó. Pinkmotorsnál meg a proxnak darabja 2700ft
Tudsz venni,de kár lenni...a klasszikus értelemben vett szimering forgásirányú igénybevételre van kitalálva,a telószimering pedig tengelyirányú elmozdulásra...nem egy nagy összeg,weben találsz prox katalógust,abból kinézheted a méretét,guglival pedig sztem szállítással együtt max 5e pénzért.

http://www.kepesmotor.hu/teles...

De sztem Ő sem kérhet érte sokat...
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne,h teleszkóp szimeringet tudok venni rendes csapágy,szimering boltba is? Csak mert gondolom olcsóbb lehet mint a prox vagy az athena és ugyanazt tudhatja...Illetve valaki megtudná mondani a 92-es CR 250 teleszkóp szimering méreteit? Előre is köszi
szivesen!
köszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat !
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Az alábbi a helyes.
A 13:50 egyező áttétel a 14:54 -el . Tehát elöl 1-el több, hátul 4-et jelent. és ha a 14-es mellé 50-et raksz nagyon felgyorsítod,gyors pályára még jó is lehet. Technikás kis pályára jobb az eredeti 13:50.
Az áttétel kiszámítására.
50:13= 3,846 54:14= 3,857 50:14=3,571
igen nem az igazi a gyorsulás! de igazából mit várok ettől az áttételtől,ez csak az én hülyeségem biztos. Láncot,lánckereket elöl hátul mindenképp cserélnem kell mert már a végét járják! de szerintem meg,maradok a 14/50nél!
Nem kell.