nekem eddig a cr-en 13-52 volt.most meg 14-50van.különbség:endurózni sokkal kellemesebb vele.kicsit ugye gyengébb de viszont sokkal tempósabb lett!eddig haver crf-ét utol se értem csuma gázon. igy meg azért már lehet vele tartani a tempót ha tekered neki!kezdő egy kerekezőnek(mint én)sokkal jobb mert 3ba felveszed és nem pörög ki olyan hamar és egész szép távot lehet megtenni vele(bár csak nekem tünik szép távnak)mint a cross áttétellel!szerintem ha 90%ban endurózik vele az ember és megszokod jobb ez a szett!
13:50 a gyári, de nekem azzal nagyon hirtelen haragú, és mélyhomokban hamar leforog, fogós terepen meg csak üvölt, de nem halad. Jól gyorsul, de kisebb a végsebessége.
Én 14:50-re fogom módosítani, majd elmesélem, milyen lett. Lényegében 1 foggal növelni elöl azt jelenti, mint 4 foggal csökkenteni hátul, akkor nem változik az áttétel.
helló! köszi az infokat! jelenleg 14es van elől,48as pedig hátul,én így vettem a motort!
90%ban endurózni szoktunk a haverokkal,nagyon kevés a pálya! ezért érdeklődtem hogy mennyi a gyári és valahogy belőni az arany közép utat!
hy!nem tudom a főtengelyről leszedni a csavart a gyujtás oldalon még légkulcsal se!emberesen ráhuzhatták a mühelyben!valakinek ötlet?lehet azt melegiteni?nem lánggal hanem gázégővel módjával.lehet valami baja ott a dolgoknak a melegtöl?előre is köszi!
Ha pályán akarsz motorozni a 14-es lánckerékkel a 13-as hoz képest jóval gyorsabbnak és gyengébbnek fogod érezni a motort. A 14-es lánckerék annyit jelent mint ha hátul 54-es lenne elöl 13-as, és hátul 4 foggal több, nem kevés. Az valóban igaz, hogy nem lesz annyira agresszív a14:50 -el. Lehet a hátsó fogaskerékkel is az áttételt finomítani.
De akkor a végére egy kis lyukat ütni kell ugye?