Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
De akkor a végére egy kis lyukat ütni kell ugye?
Szeva! kompresszoral fújj alá levegőt,miközben húzod ,egykézzel felrakod
Mimi?Vagy mi?
11-53 a legjobb, váltani sem kell
mi?
12-53 amíg nem folyik a nyálom
nekem eddig a cr-en 13-52 volt.most meg 14-50van.különbség:endurózni sokkal kellemesebb vele.kicsit ugye gyengébb de viszont sokkal tempósabb lett!eddig haver crf-ét utol se értem csuma gázon. igy meg azért már lehet vele tartani a tempót ha tekered neki!kezdő egy kerekezőnek(mint én)sokkal jobb mert 3ba felveszed és nem pörög ki olyan hamar és egész szép távot lehet megtenni vele(bár csak nekem tünik szép távnak)mint a cross áttétellel!szerintem ha 90%ban endurózik vele az ember és megszokod jobb ez a szett!
14:48 és a 14:50 között nem fogsz nagy változást érezni szerintem, inkább hagyd rajta. Mi a baj vele? Nem gyorsul?
oké köszönöm! szerintem én is erre teszem le a voksomat! nekem most 14/48 van rajta de nem az igazi szerintem!
13:50 a gyári, de nekem azzal nagyon hirtelen haragú, és mélyhomokban hamar leforog, fogós terepen meg csak üvölt, de nem halad. Jól gyorsul, de kisebb a végsebessége.

Én 14:50-re fogom módosítani, majd elmesélem, milyen lett. Lényegében 1 foggal növelni elöl azt jelenti, mint 4 foggal csökkenteni hátul, akkor nem változik az áttétel.
na most már belekeveredtem
13/48 milyen lenne?
a 13:50 helyett 14 elöl azt jelenti, hogy hátul 46 van...nem 54.
szappanosviz!
REndben,köszi:)
Étolaj zsír de ha megy vizzel ink az mert a zsir vagy olaj után csusznifog még egy ideig. meg ne hdiegbe csináld.
Sziasztok!Markolatot szeretnék cserélni a motoron,valaki valami egyszerű taktikát tud,hogy könnyen felmenjen?Előre is köszi
helló! köszi az infokat! jelenleg 14es van elől,48as pedig hátul,én így vettem a motort!
90%ban endurózni szoktunk a haverokkal,nagyon kevés a pálya! ezért érdeklődtem hogy mennyi a gyári és valahogy belőni az arany közép utat!
Esetleg nyomaték kulcsal próbáldáld ha nincs lehetőség nagyobb légkulcsra
Hello. lehet melegiteni de ovatósan mert főtengely csapágy kuka lesz. Nekem légkulcsal lejött egy nagyobb teljeítményűvel, melegítés nélkül.


Tud valaki Dugattyúkat áron alul:)? 5 forintos kérdés tudom de hátha
hy!nem tudom a főtengelyről leszedni a csavart a gyujtás oldalon még légkulcsal se!emberesen ráhuzhatták a mühelyben!valakinek ötlet?lehet azt melegiteni?nem lánggal hanem gázégővel módjával.lehet valami baja ott a dolgoknak a melegtöl?előre is köszi!
http://www.kepesmotor.hu/motor...

Már Olcsóbban is elvihető!
Ha pályán akarsz motorozni a 14-es lánckerékkel a 13-as hoz képest jóval gyorsabbnak és gyengébbnek fogod érezni a motort. A 14-es lánckerék annyit jelent mint ha hátul 54-es lenne elöl 13-as, és hátul 4 foggal több, nem kevés. Az valóban igaz, hogy nem lesz annyira agresszív a14:50 -el. Lehet a hátsó fogaskerékkel is az áttételt finomítani.
Gyárilag 13:50 114 szemes 520-as lánccal, de ha kevésbé ideges, kezesebb motort akarsz magadnak, tegyél előre 14-est.
üdv valaki meg tudja nekem mondani crf 450 2004 az eső ill hátsó kerék tngejvastagságát kösz
Sziasztok! valaki meg tudja mondani 1999es cr250 gyári áttételét?
én ugy tudom hogy 13fog elől és 50 hátul!
előre is köszi!