Nem túl jók a tapasztalataim a 4t verseny crossról. Rengeteg pénzt vitt (ehhez kell egy lehúzós szerelő is plusz), de nem éreztem azt mint a 2t-nél, hogy ez vagy az kicserélve =- legalább 1 szezon gondtalanság.
A titán szelepek darabja 35-40 eFt (5 szelepes), a dugattyú kb. a duplájába kerül mint a kétütemnél és akkor még sorolhatnám.
Motorozni viszont nagyon jó volt vele, kényelmes, nem robbanékony, megbocsájtó, de azért ha húzod akkor halad.
Nekem hiányzott a power szelep nyitása, az olaj szaga, azért is ültem vissza az egyszerűbb technikára.
nem nekem volt az yzf! ha megvárod még megáll végleg magától elég sokat kibirnak! nekem a cr amikor megvettem haveromtól ő 1évet nyuzta én 2őt(endurózva volt-van vele.majdnem minden hétvégén)ugy ujitottam fel hogy még szétszedés előtt is pöc-röff indult!persze ujitás után igencsak izmosabb lett! persze azért már lehet érezni mikor kezd gyengélkedni ha megvan régóta!
fenntartása nem drágább.csak a szervizelése! szeretem a 250 2t-met.de haverom vett egy 450es crf-et!mentem vele.hát azért a 4t ia odabasz! csak sajnos nem tehetem meg hogy vegyek 1et!
Akkor dobd ki,vegyél egy öccászast!
Én aszondom pályán sem tudják sokan kihasználni a 125 öt,pedig az alig 40 paci....
Mx kTm az alsó furat lesz a bűnös,csak az honnan is jön pontosan? Vagy a kuplungvilla tömítés,de onnan nem folyik..
Az enyém kiváló állapotú, de 5-ben gázhúzásra már nem emeli az elejét. 4-ben viszont tudja ha megtapad a hátulja. Enduróra a 60 Le sokszor nagyon sok...
De én így szeretem!
Olyanban senki nem agyalt még hogy vízpumpatengelyt gyártson vagy gyártasson? 25e környéke az új,utángyártott nincsen,így van némi piaci rés...és ugye szinte az összes 125 ös CR blokkban ez van.
250 Cerka sosem less alapból 60 paci,40 le-t pedig köbö egy 125 ös tud...50 környéke lehet +-5 le,ami az ember 98% bőven több mint elég. Bár kevés alkalommal értem meg hogy miért fontos hogy mennyi pacis egy 250 2T....ha jó erőben van 5.ben kiáll kerékre,de előtte vagy kitépi az alkarod vagy érzésteleníti,ez sztem elég teljesítményadatnak! :D
Amúgy a brigádban van egy 89es 250 2T ami a gazdája elmondása szerint inkább nyomatékra hangolt évjárat,de itt sem hiányoznak a pacik.
Nem túl jók a tapasztalataim a 4t verseny crossról. Rengeteg pénzt vitt (ehhez kell egy lehúzós szerelő is plusz), de nem éreztem azt mint a 2t-nél, hogy ez vagy az kicserélve =- legalább 1 szezon gondtalanság.
A titán szelepek darabja 35-40 eFt (5 szelepes), a dugattyú kb. a duplájába kerül mint a kétütemnél és akkor még sorolhatnám.
Motorozni viszont nagyon jó volt vele, kényelmes, nem robbanékony, megbocsájtó, de azért ha húzod akkor halad.
Nekem hiányzott a power szelep nyitása, az olaj szaga, azért is ültem vissza az egyszerűbb technikára.
Én aszondom pályán sem tudják sokan kihasználni a 125 öt,pedig az alig 40 paci....
Mx kTm az alsó furat lesz a bűnös,csak az honnan is jön pontosan? Vagy a kuplungvilla tömítés,de onnan nem folyik..
De én így szeretem!
Amúgy a brigádban van egy 89es 250 2T ami a gazdája elmondása szerint inkább nyomatékra hangolt évjárat,de itt sem hiányoznak a pacik.
http://www.bikez.com/motorcycl...
azt meg keveslem egy picit 250 ccm-től
egy 1990 évjáratú hpp -s cr 250 mennyi lóerő lehet? mekkora tankjuk van?