Szia Tomi! Találtam egy Magura gázt, alu házas, jól szerelhető, két állása van, cross-ban gyorsan húz, enduro-ban először finoman, majd egyre gyorsabban. Elmostam benzinben, zsírt kell bele tenni és GO. Mellékelem a képeket, a gázcső műanyag csak, azon látszik a használat.
Vettünk 7végén egy CR125 öt,holnap lesz kissé széjjelkapva hogy milyen a belseje,célszerű dolog utólag fúrni a dugó szoknyájába két db furatot hogy jobb legyen a kenés a kipuffgátnál.
Előző Wiseco dugónál gyárilag volt rajta...mekkorát célszerű és milyen elrendezésben?
Keme.
Átküldöd majd a manulat mert nekem nem jött le mind ahogyan kiderült .
94 Cr 250 kell átküldödd én letöltöm elviszem kinyomtatom az irodában meg lefüzöm:D
Ami viszont kéne az egy első fékbetét , nincs neked valmi használható nekem vason van a mostani.
Üdv:Tamás
KEme :D
anyit bezséltünk már :D 94 :D
De megtaláltam a barátom anyukája mindig ott sertepeltél ha szerelünk :D és ő öszeszedte szemetet majd kidopta a kukába 15 kukakutatás után meglett:D le van videózva ha kell feltöltöm:D
A fogaskerekeket illene párban cserélni, és mivel a köröm a hibás ezért a szomszéd kereket is kell, tehát minimum 4 kereket kellene cserélni. Ennyi most nincs.
Tisztában vagyok vele, hogy 4ponton 1xre kell érintkeznie a felületeknek. Ezért is nem álok neki otthon "reszelgetni". Keresek valakit aki válókat gyárt. Osztókörön egy 90fok os tekeréssel meg lehet oldani a 4 felület megmunkálását. A felületet meg vissza lehet edzeni, vagy akár előtte feltölteni valami kemény anyaggal.
Tudom, hogy a kerékcsere lenne a legjobb, de kevés bontott alkatrész van 500-as hoz, az új meg horror árban van.
A körmök visszaköszörülése rövid távú megoldás, egyrészt nehéz pontosan ugyanannyit visszaköszörülni mindből, ezért 3 felület helyett egyen fog kapcsolni, másrészt gyárilag a körmök felülete be van edzve pár tized mm mélyen, és ha az lejön, akkor egy kevésbé kopásálló acélt kapsz, ami hamar kopik. Eladásra szokták megtákolni így, és aztán jön az új tulaj a fórumra: "Képzeljétek, vettem egy motort, egy darabig kapcsolt a váltó, most meg kidobálja a fokozatokat, segítsetek lééééccciiii"
Megmutattam a váltót ma az esztergályosomnak, amit én jelentéktelen kopásnak véltem a kapcsolókörmök sarkán, az szerinte elég katasztrofális, A lépető villa is azért van megkopva mert a körmök elcsúsznak egymáson, és közben feszíti az egész szerkezetet. Pár tized kopás itt-ott összeadódik + a szerkezet rugalmassága és már is ugrik 1 et a körömnél.
Most keresek valakit, aki meg tudná nekem köszörülni a körmöket. Ha kész lesz akkor megmondom, hogy tényleg ez volt-e a probléma.
hányas évj ?
2001-től keresnék Cr 250-et bármilyen ajánlatot meghallgatok ha valainek van irjon!
üdv.:N.Bálint
null
Előző Wiseco dugónál gyárilag volt rajta...mekkorát célszerű és milyen elrendezésben?
Átküldöd majd a manulat mert nekem nem jött le mind ahogyan kiderült .
94 Cr 250 kell átküldödd én letöltöm elviszem kinyomtatom az irodában meg lefüzöm:D
Ami viszont kéne az egy első fékbetét , nincs neked valmi használható nekem vason van a mostani.
Üdv:Tamás
anyit bezséltünk már :D 94 :D
De megtaláltam a barátom anyukája mindig ott sertepeltél ha szerelünk :D és ő öszeszedte szemetet majd kidopta a kukába 15 kukakutatás után meglett:D le van videózva ha kell feltöltöm:D
Tudom, hogy a kerékcsere lenne a legjobb, de kevés bontott alkatrész van 500-as hoz, az új meg horror árban van.
Eladni meg nem szándékozom a motort.
Most keresek valakit, aki meg tudná nekem köszörülni a körmöket. Ha kész lesz akkor megmondom, hogy tényleg ez volt-e a probléma.
Cr 125 2000év keresek első kereket,sérülés menteset.
Esetleg valakinek?