Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2004 jap.belp.
kicsit karcos, motor-váltó ok (friss olaj/10 üó) , gátlók-himbák tökéletesek,
új gumik e.mitas c-21 h. bridgestone 402v.602?,
új DID erősített lánc-új 13/51-es kerekkel.
Ár:750.000.- fix (csere,beszámítás köszi nem)
Tudtommal '96 vagy '97 alvsz: JE01-1790521.
az egy 250-es crf,
üdv!engem érdekelne a crf!hányas évjárat?250?450?cr em beszámolnád esetleg?irj köszi üdv
Van valakinek egy eladó acél váltókarja?

Fel lett köszörülve a vízpumpa tengő most jó! Elvileg most megint 25 évet ki kell bírnia:D
Oh, azt hittem ez 250, pedig nekem is 125 van :)
Ez '93as ugye?
Sajna 2T 250-el nem szolgálhatok.

A képeken 2T 125 és 4T 250 van.
üdv üdv valaki tudna ajánlani valami naggyonjo kormányt? 28.6
2T 250et szivesen vennek. Hogyé van?:)
Nekem van eladó ilyen is meg olyan is
Sziasztok.
Eladó kiváló állapotú Hornetem 600-as.
2005-ös, narancs színű, kevés km-el.
ÜDV.
Ez sem rossz. 450-rol indult.

http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CR...
125-ös nincs vagy 250 4T?
ÜDV Néktek!Elado A gépem!CR 250es!Full fellujitott blokkal!makulátlan állapotba(gyári idom kipuff stb)2.tulajtol elado!(Az elsö tulaj egy motorszerelö volt)Akit érdekel jöjjön el és nézze meg belekötni max abba lehet h az idom karcos!:Jah és polir a blokk illetve hátsó lengőkar!
ismerem a 2gépet....csak szerintem a xr sem sokkal komolyabb mint egy xt,lényeg a lényeg nem kötöszködöm
Csoki!

Tudtok pontosabb infot a most vasarnapi dunafoldvari ktm teszt naprol?
Mikor,hol,mennyiert,kik,mivel...?
Heoo!

A perobesz@freemail.hu e-mail címemen elérsz.



Üdv.
Megoldódni látszik a vízpumpa probléma. Elmentem vetem egy olyat amit irtatók szétszedtem és már multkor is olyat raktam bele. Szóval utánanéztem, és előkotortam amit kiszedtem, belőle a felújítás előtt. Dupla ajkú és forgásirányos és 11,7es a belső átmérő nem úgy mint amit a boltban lehet kapni. Ráadásul kúpos a tengely, ahova szimering megy. A tengely ily megvan kopva kicsit 86ota volt rá idelye. Ezért most szabványosítani fogom. A tengelyt leköszörültetem 10esre mert ahhoz van olyan külső átmérős mint az eredeti szimeringek.
Hi spok!

Adsz egy elerhetoseget?
én is épitettem anno MZ-t, nem is eggyet aztán utána a sportmotorjaimat faragtam, épitettem gsxr 1100 -böl nitros streetfightert, amiböl nyilak álltak ki a tankbol,, volt annak idején ujságban is, de már elég régota nem épitgetek ,csak a motorozás,
Igen, volt vele munka, de élveztem építeni az elejétől a végéig. Még most is szeretek ilyesmivel babrálni, bár egyre többször veszem észre, hogy ki kell várnom, amíg kedvem lesz hozzá. Régebben nem így volt, bármikor kikapcsolt, ha szereltem. Ez van. Köszi az elismerő szavakat.
szép az mz amit épitettél,, eljátszottál vele egy darabig gondolom,,
Gondolom ismered azért a különbséget az XR 600, illetve a többi általam felsorolt típus között. Az XR tudomásom szerint bírja a terepezést, meg a nyüstölést. Normális alkatrészekből van összerakva a futóműve, nem lehet olyan gyorsan kinyírni, mint egy XT-t például, merg bírja a blokk is. Erre gondoltam. De szerintem te is értetted, csak jól esett feltenni a kérdést nem?
". Az XR 600 hellyel-közzel ugyanez a kategória, így még ez a típus is érdekel."akkor ezt hogy értetted , az xr sem versenyenduro
bezony sűtött a nap ezerrel, valahol a felhök felett,, havasok,:)