Egyik haverom - igazi tenyerestalpas munkasgyerek - hasznat vette a cr500nak es megcsak meg sem ijedt tole. Nagy hire van itt a kornyeken a hulyegyereknek:). Pl: 5os ben a motoron allva jott ki a szantasbol kereken, esik kel mindenhol es ra sem rant, alatta olyba tunik mintha nem is 500as lenne.
Legutobb egy hegyifelfutoversenyen vette hasznat, es ha valahova akkor szerintem ezek odavalok. Javitsatok ki, ha nem igy van. (Azt hiszem harmadik lett.)
Haliho! még minidig 2003-as honda cr gyujtotekercset keresek, aki ismer egy bontót, vagy bontóst, aki jár ki külfödre, és segíteni tudna, akkor kérem ossza meg velem!
thanx
azert vagyok kicsit 2T 500-as ellenes, mivel 100 2T emberbol 90 azt hiszi hogy nagyon jol motorozik, es kb 2 tud is. meg a 250-es is nagyon durva, embert meg nem lattam aki kimotorozta volna .... nekem 'kezdokent' nagyon durva, de nagyon teccik ..... ismerek egy sracot, neki 500as cr van, kicsit oreg a vas, a srac megy 60 kilo, 125 is eleg lenne neki, de hat az arc, ..... akitol vette az egy 120kg-s arc, nem kicsit tud motorozni, talan a legjobban akit ismerek terepen, aszfalton egyarant (1000rsv,drz400 a vasak) szal erted mire akarok kilyukadni ...
a 4Tvel mas az elet, ott a 450 megszokott, ossze sem lehet hasonlitani, az setautazas, a 2T meg 100% gepeszkedes :-)
4T-vel siman ellennek, de hat az ara az a duplaja, igy jartam :-)
kovezkezo 450crf, az biztos ...
Az 500ccm 2T valóban kicsit sok, de hogy felesleges lenne nem hiszem. A gyártó szemszögéből biztosan, de még ma is van rá kereslet mert olyat nyújt amit semmi más.
Még mindég keresek cr500 blokkot. Ha valakinek van főlős ne rejtegesse tovább.
Nautilus:Felhívtam a számot, és sajna nincs ilyen évjáratú tekercsük, azt mondta, h küldjem el postán ök majd megtekercseltetik.
Gaborf:Vennék én bontottat, de még nem találtam sehol 2003-as tekercset...esetleg valami ötlet?hogy merre keresgéljek?
Ha van hozzá türelmed akkor egy unalmas délutánon te is meg tekerheted nem nagy szám. Csak időigényes. 300Cfokos hőtűrésű huzal kell hozzá a megfelelő vastagságú, és csévénként 500-600 menet. Minden csévénél megfordul a tekercselés iránya.
Sajna ezeket a sokszegmenses tekercseket kevesen vállalják mert nincs rá gépük. Havernak az RM-hez a 6 szegmensest 22K ért tekerték meg és nem lett egy csúcs minőség.
Szerintem vegyél bontottat. Hondához nem nehéz találni.
Úgy van ahogy írtad a tengelyre illeszkedjen rá, és a lánckeréknek ne feszüljön neki. Rakhatsz alá hézagolót, hogy minél kevesebbet mozogjon, de a lényeg az hogy ne feszüljön neki a lánckeréknek, mert akkor a lánckerék el tudja forgatni az alátétet ezáltal kilazítja a csavart ami onnan akkor már kiesik.
Hm.Nekem pont az volt a baj, hogy nem fekudt ra a lanckerekre, mert kicsit ki volt maratva az a resze ahol illeszkedne az alatet, es ezert alaraktunk meg egy gumi gyurut, hogy rafekudjon a lanckerekre.
Ezek szerint nem ezt kellett volna csinalni, hanem hagyni, hogy hadd lotyogjon? Ertem ez alatt, hogy csak a tengelyen illeszkedjen, es az alatet pereme ne erjen hozza a lanckerekhez?
Már van fent róla kép én is így jártam csak én el is hagytam:(. Nálam az volt a gond, hogy az alátét nekifeszült a lánckeréknek és az kicsavarta a csavart. Az alátétnek kb 2-3mm vastagnak kell lennie. Ha gyári akkor rá van írva hogy melyik a külső fele. A lényeg, hogy az alátét ne feküdjön fel a lánckerékre, hanem a tengelyre illeszkedjen.
Tudnal kuldeni egy rajzot a kis lanckerekrol, es azt az tarto csavarrol pls?
Mert hetvegen majdnem elhagytam, es lehet hogy nem megfelelo alatet van ratja.
Elore is koszi :)
Nekem is 25ősőm van és bőven elég, de le fogom cserélni egy 500asra amint lesz rá alkalmam, nem azért mert annyira tudok motorozni.
A tekercset nem láttam, de elektronika van e-bayen.
http://krosszmotorok.cwi.hu/ itt már kérdezted?