Én azt mondom ha sok pénzed van és keményem motorozol akkor jó a 4t ,de ha nincs sok pénzed és keményen motorozol akkor a 2-t a király annak ellenére hogy most egy crf nyergében ülök nem olyan élmény mint amikor a 2 szétszaggatja a kezeidet és azt mondod hogy: azta kurva hogy megy amikor a power nyit ,a 4 t egyenletesebben adja le az erőt és emiatt nem olyan élvezetes én 10 évet 2 üteművel motoroztam és most újra kell tanulnom mert teljesen máshogyan kell menni a 4 t vel ,de ha egyszer hozzájutok egy cr 500 hoz utána nekem nemkell másmilyen motor számomra az a királykategória
nem köll valakinek egy 88-as CR125 és egy 91-es CR125 váz? Occsón...
de a 91-eshez van még egy zsák alkatrész, blokkfelektől a segédvázon (légszűrővel) át fordított telókig.
Takarítok...
Hát ebből ráismerek. Bár az is tény, hogy naponta vagy 10 ember kér tőle fényképeket a legkülönbözőbb alkatrészekről. De korrekt csákó, ha megegyeztek, hogy elküldi, és neked nem jó, visszaküldheted, max. a postaköltséget bukod.
Kérdezd meg Bencsiket, www.krosszmotorok.cwi.hu vagy 70 3859600
Úgy emlékszem a 250-esé ugyanolyan, mint az 500-asé. Neki szokott lenni, állapottól függően 5-8-12ezer.
Ha veszel egy CRF 450-est (vagy akármi ilyet), lesz egy pont olyan motorod, mint XY-nak, meg a másodunokatesójának, meg a volt szomszédnak, meg...
Ha meg megtartod ezt az Unikornist...
Ez is benne van. Egyébként pont ma voltam Suzuki-motorszalonban, ahol arról dumált a kereskedő, hogy "hálistennek kihanak a 2T-k"...kérdeztem, miért is jó ez? Mire ő: a 4T több üzemórát bír...meg környezetbarátABB, meg könnyebben kezelhető...
Mire én (elvakult 2T rajongó a krosszban):
1. a többletaránya az üzemóráinek NEM áll arányban a felújítás többletköltségével
2. amíg M.o-on a teherautók átlag életkora 12 év, hagyjuk ezt, hogy pont az a 200db krosszmotor fog a heti 4 üzemórájával lyukat vágni az ózonpajzson...
3. Meg kéne tanulni motorozni rendesen... :)))
Lehet, hogy ilyesmire gondolt: boncterem
De ezt nyilván embere válogatja.
Sajnos sok a hozzá nem értő, pontosabban érteni nem is akaró ember, aki nem sok jót okoz senki és semmi (pl a témához tartozó krosszgép) lelkivilágában. Ilyentől cumi bármit venni. Ugyanakkor kifoghatod amiről KEme írt. Én mondjuk elégedett vagyok a 250-el, szórakozni kellett, nem arra, hogy ki tudjam motorozni :)
abszolult eggyetértek keme-vel, jol gondold meg, ezt a crf-cserét, tény hogy a cr 500-as után egy sokkal kezesebb, és motorozhatobb verdát kapsz, DE az elsö crf-450r- em vásárlásánál én is rendesen beszivtam, kurva sokat kellett folyamatosan költeni rá az elözö gazda trehánysága és hozzá nem értése miatt,, én meg tudom magamnak itthon csinálni szakszerűen, mert van hozzá minden szerszámom, és több mint husz éve szerelek motorokat, de tény hogy egy kezdö otthon NE álljon neki egyedűl,,,,
ezután már én is csak zsir ujjat vettem, na azokkal már nem volt gond,, csak menni kellett velűk.
ha adhatok tanácsot, ha crf-ben gondolkozol akkor vagy csak zsir ujjat (pl,: RACE-DIRECT-SOLTAU még 2006-os raktári visszamaradottak is vannak ) vagy olyat amit itthon használt egy hirtelen fellángolos egynyári csávo, ment vele 2-3 -szor és most eladja joval olcsobban.
Kérdezz meg egy 4T krosszmotortulajdonost, mennyibe fáj a felújítás. (meg hogy otthon meg tudja-e csinálni egy közepes szerszámkészlettel, vagy még a szerelőnek is kifizet egy valag óradíjat)
igen néztem, és nem tudtak segíteni, mert 2003-as cr-t nem bontottak még. ebay-en meg nem szivesen vennék látatlanba.
egyenlőre kaptam egy villamossági mérnök tel számát aki motorokra van rá szakosodva, vele próbálkozom,remélem sikeresen
de a 91-eshez van még egy zsák alkatrész, blokkfelektől a segédvázon (légszűrővel) át fordított telókig.
Takarítok...
Úgy emlékszem a 250-esé ugyanolyan, mint az 500-asé. Neki szokott lenni, állapottól függően 5-8-12ezer.
Ha meg megtartod ezt az Unikornist...
Ez is benne van. Egyébként pont ma voltam Suzuki-motorszalonban, ahol arról dumált a kereskedő, hogy "hálistennek kihanak a 2T-k"...kérdeztem, miért is jó ez? Mire ő: a 4T több üzemórát bír...meg környezetbarátABB, meg könnyebben kezelhető...
Mire én (elvakult 2T rajongó a krosszban):
1. a többletaránya az üzemóráinek NEM áll arányban a felújítás többletköltségével
2. amíg M.o-on a teherautók átlag életkora 12 év, hagyjuk ezt, hogy pont az a 200db krosszmotor fog a heti 4 üzemórájával lyukat vágni az ózonpajzson...
3. Meg kéne tanulni motorozni rendesen... :)))
NE
ADD
EL!
De ezt nyilván embere válogatja.
Sajnos sok a hozzá nem értő, pontosabban érteni nem is akaró ember, aki nem sok jót okoz senki és semmi (pl a témához tartozó krosszgép) lelkivilágában. Ilyentől cumi bármit venni. Ugyanakkor kifoghatod amiről KEme írt. Én mondjuk elégedett vagyok a 250-el, szórakozni kellett, nem arra, hogy ki tudjam motorozni :)
ezután már én is csak zsir ujjat vettem, na azokkal már nem volt gond,, csak menni kellett velűk.
ha adhatok tanácsot, ha crf-ben gondolkozol akkor vagy csak zsir ujjat (pl,: RACE-DIRECT-SOLTAU még 2006-os raktári visszamaradottak is vannak ) vagy olyat amit itthon használt egy hirtelen fellángolos egynyári csávo, ment vele 2-3 -szor és most eladja joval olcsobban.
Jon valaki pentek du Soskutra bohockodni?
http://krosszmotorok.cwi.hu/ itt már kérdezted?
igen néztem, és nem tudtak segíteni, mert 2003-as cr-t nem bontottak még. ebay-en meg nem szivesen vennék látatlanba.
egyenlőre kaptam egy villamossági mérnök tel számát aki motorokra van rá szakosodva, vele próbálkozom,remélem sikeresen
a
llitolag ez igaz a 450re is
szep kilatasok