akkor lehet h idén már nincs mocizás majd hét elején kiderül amugy köszi 1:30 a keverék üzemóra kb 20 akk valszinű h hajtókar lesz (is) mert az nemlett valamiért cserélve ugyitélték meg h 1 dugattyút még elbir ez a sport 1 pénznyelő de ugy igazán dehát ezt már nembirom abahagyni ennél jobbat nemtalálok ugyse
Hát ez nagy valószinüséggel hajtokar alsó tügörgő halál,összeomlott a kosár ,és egymásra szaladtak a görgök.
A hörgés meg attol lehet ,hogy a gyürű be van szorulva a horonyba mivel a dugo tetö meg lett ütve,és elment a kompresszio.Üzemóra-üzemóra!
(Képröl ezek csak tippek)
Hali honda08. én találkoztam már ilyennel, 2 dologtól lehet vagy a gyujtásoddal van gebasz,vagy kevés olajat löttyintettél a benzinbe,és megzabált valamit(főtengely,gyűrű....meg ilyesmi. A lehörgés is annak a jele,nincs kompressió.
naluk lehet venni, nem tudom a motorod evjaratat, ezert megkerdeztem egy 99'-est
bull sisak akcioban ajandek scott szemuveg - 26.900ft --- http://mxoutlet.hu
asszem minden honap elso hetvegejen van naluk learazas, en is ott vettem cuccot, nagyon jok
Most hogy le van szedve a hengerfej! próbáld meg kézzel lenyomni a hajtókart ha megszorul akkor húzd szét a blokkot! Ha nem és nem is zörög semmi akkor hengerfej viasza kézzel tekerd kőrbe ha nem üt bele a dugó a hengerfejbe akkor akár be is indíthatód a motort.
Egy tipp nézd meg a lenkereket, hogy nem e mozdult el. Bár az nem magyarázza hogy miért nem tudtál rárúgni.
hát a gyujtást megtekertem hátra és megmozdult és most meglehet rendesen rugni meg minden majd ha több időm lesz akk lehuzom a hengert és megnézem a hajtokart neme kotyog meg a dugattyut is a henger tök faxa innen belülről nézve, vagy hajtokar vagy nemtom milehet
És most rá lehet rúgni? Nem hiszem hogy azoknak a karcolásoknak bármi köze lenne a problémához. Űzzem közben elég meleg van ott és a leváló koksz meg más szennyeződések amik bejutnak az égéstérbe azok művelik azokat a gödröket. Esetleg felszalad a gyűrű és bedarálja . De ezektől nem szokót megállni. A tied valószínű besült vagy a blokkban akadt meg valami.
na skacok itt vannak a képek leszedtem a hengerfejet szal a dugattyun a külső része ami más szinű ott kis apro bevágások vannak ugyanugy a hengerfejbe de csak a szélén ez mitől van?ettől létezik az h lehörgött és leállt és kis idő után ráselehetett rugni?létezik h a kettő eléri egymást?kissé tudatlan vagyok
köszi szépen és itthon is kb ennyi nemlehet sokkal drágább mi?vagy igen moost nagy döntést kell hoznom h sisakot vegyeke vagy alkatrészt alkatrész fontosabb lenne
Van egy fölösleg piros elsősárvédőm, ha érdekel valakit képet rakok
üdv!