Sziasztok, eladóvá vált egy komplett 2000-es évj. Honda CR500R gyújtás, kitűnő állapot! Kimérve, 92-01-ig bármelyik évjáratra feltehető! Csak egyben adom el.
Igen sokat segítettél köszönöm szépen.
Szedjem le a vizpumpát 5vagy 6 csavar fogja és nézzem meg ugye?!
Nem kelle leveni az egész jobb oldalána deklit!?
Köszönöm.
Üdv.A helyzet a következő.Pénteki motorozás közben elkezdett fulladozni a gép bekuplungoltam mert rosszat sejtettem és megállt a motor.Megnéztem a berugókart 0 kompresszió volt igy hazaszállitottuk a motort.Ma szétszedtem és a gyűrűm beragadt a dugóba ezért ment el a kompót.A dugattyúmat meghúzta valami elég csúnyán a gyűrű fölött de a hengerbe semmi nyom.A dugó teteje és a hengerfej is összevan verve picit.Két kérdésem lenne.Miért szorulhatott meg a gyűrű és mi huzhatott bele a dugómba ha a gyűrű nem tört el.Köszi előre is.A motor egy 1996 os Honda CR 125
Szia! Szerdán 14:30-ig iskolában vagyok, ha utána jössz akkor személyesen oda tudom adni, de ha előbb tervezed akkor maximum megkérem a nagymamámat, hogy vigye ki az állomásra.
És még egy olyan kérdésem lenne, hogy ugye írtam, hogy lötyög a hajtókarom. Jobban átnéztük, és csak oldal irányba mozog, fel-le egy milimétert sem. Ilyen esetben elég lenne a hézagolókat cserélni?
Az a furat gyárilag van ott, azért, hogy ha valamelyik szikeringed megadja magát a vízpumpánál, az egyik folyadék ne tudjon átjutni a másikba. Gondolok itt a hűtőfolyadékra és a váltóolajra. Ha magas fordulaton ott csepeg a fagyálló valószínűleg a hűtőfolyadék oldali szimering tönkre van menve és átengedi a folyadékot. De az kifolyik a szabadba a furaton át. Remélem segítettem.
Üdv.
Sziasztok.
94 . 250 Cr em van és a kérdésem az hogy a vízpumpa alatt van egy kicsike juk ahol folyik a fagyálló magas fordulaton ez a lyuk teljesen szabályosnak tünik az direkt van ott vagy mi a szar?
Köszönöm a válaszokat.
hello Csuhi!
Igen igazából én is 89-től gondoltam, csak láttam hirdetve 150é egy kb 86-osat, és gondoltam, hogy arra talán eltudnám cserélni a motorom.
Rengeteg jót hallottam a 250-es krosszokról( a 125-ösökhöz képest). Haverom konkrétan a napokban vesz egy 96-os Cr-t és alig várom már hogy tapasztalhassam azt a félelmetes erőt:D
Remélem sikerül valamit kihoznom nekem is a dologból.Egyenlőre annyit tudok csinálni, hogy meghirdetem a motort, kizárólag cserére, aztán várni az ajánlatokat ha lesznek.
hy!ha tudsz minnél fiatalabbat vegyél!de az állapot a lényeg!a cr250ek 89-től azért már jók!endurózásra egy teli tank meg 2liter a táskába és azért el vagy vele egy délutánt!én ugy vettem észre ha csak félgázon tötyögsz vagy csavarod neki rendesen nem nagy akkor se a fogyasztás különbség endurós körülmények között!amugy meg ha megszokod az erejét-robbanékonyságát széles mosollyal öntöd teli a tankot abból a jó drága benzinből!
60.000
László Attila
+36303699876