Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2000-2003-ig volt az, amikor a henger bal oldalán nem volt semmilyen fedél!
2004-től lett a 125-ös RC szelepes!
Úgy tűnik, 2000-2001-2002-ben volt egy másik fajta, ja. Utánuk meg az RC.

Ha valaki tud nagyon korrekt állípotú 2000-2001-es (de inkább 01-es) CR 250-est eladót, szóljon.
Tehát akkor nem...
1999-ig gyártották a 125-öt HPP-s hengerrel!
Hová lett '99 után a bal oldali HPP fedél?
Opsz, lehet, h hülyeséget mondtam. Ennek utána kell nézni.
Jaaa... CR125 89-2002-ig HPP
Aha. A 2001-es CR250 volt az utolsó körpoweres, utána már RC-sek jönnek.
2001es cr-re rámegy a hpp henger?
Ma biztos megjelenik a számlán. Este ha hazaérek, megveszem, angliából 6-10 nap alatt itt lesz.
Elutaltam tegnap a kuplungra a pénzt.
88-91ig passzolrá, utána azt hiszem a vízpumpa van máshogy.
Mondom, nézz utána, hogy rámegy-e az újabbaké.
Szia! A képesmotoron az összes Honda/cross/Cr bontónál érdeklődtem és senkinek sincs. Egy csaávónál 2 hete leadtam a rendelést, azóta is "készül"... Tanácstalan vagyok.
92-től napjainkig millió van a neten, nem lehet azt feltenni? Hátha csak annyi a különbség, hogy annak külön levehető a kuplung fedele...khm...
!KERESEK! 1988-as évjáratú Cr 250-es motoromhoz kuplung felőli nagy deknit! Ha valakinek van, vagy tudna csináltatni feléltétlenül írjon. Itt a fórumon megtaláltok, de itt az e-mail címem: kadar96@freemail.hu

Előre is köszönöm!
Eladó a képeken látható Honda Cr motorról való alkatrészek. (A sárvédők passzolnak egyéb cross/enduro motorra!)
most veszek rá én is ü.óra számlálót!eddig nem volt!az összerakással csak nincs gond!gyöngyösön az omega motornál szervizelték!
Nincs semmi baj ezzel a párosítással.
Én 20 üzemóra után most néztem meg a Namura dugót, semmi rendellenesség (persze csere, mert az elrontott laza illesztés miatt kicsit hangos). A Moto Coyot hajtókar hibátlan.
1 éve eladtam motorral együtt...
Köszönöm a gyors segítséget!
2002-2003 TMX02
Csak a 99-et és a 2000-2001-et néztem meg és:
99 PJ15
2000-2001 TMX01
Én úgy tudom, hogy 99-hez a PJ , 2000-től pedig pwk(mert ez már power jettes nem úgy mint a PJ) és 2002,2003 nál volt váltás mikuni tmx 38-ra . De ez közel sem biztos! Tehát akkor a méret az 38-as legyen vagy annak kéne lenni-e meg power jettesenek ? Meg igazándiból a baj az nem is az , hogy most PJ vagy PWK , hanem ha egyszer be van fúvókázva úgy hogy vegye a lapot rendesen( kipörögjön meg minden ilyesmi) utána kb 2 tank erejéig teszi a dolgát is rendesen majd nem pörög ki megint( azt tudom hogy a hőmérséklet számít) de a membrán lapoknak a szélét is szereti megcsipkézni ( 0.4 es polini karbon lapok). Ennek mi lehet az oka?