Szia! A képesmotoron az összes Honda/cross/Cr bontónál érdeklődtem és senkinek sincs. Egy csaávónál 2 hete leadtam a rendelést, azóta is "készül"... Tanácstalan vagyok.
!KERESEK! 1988-as évjáratú Cr 250-es motoromhoz kuplung felőli nagy deknit! Ha valakinek van, vagy tudna csináltatni feléltétlenül írjon. Itt a fórumon megtaláltok, de itt az e-mail címem: kadar96@freemail.hu
Nincs semmi baj ezzel a párosítással.
Én 20 üzemóra után most néztem meg a Namura dugót, semmi rendellenesség (persze csere, mert az elrontott laza illesztés miatt kicsit hangos). A Moto Coyot hajtókar hibátlan.
Én úgy tudom, hogy 99-hez a PJ , 2000-től pedig pwk(mert ez már power jettes nem úgy mint a PJ) és 2002,2003 nál volt váltás mikuni tmx 38-ra . De ez közel sem biztos! Tehát akkor a méret az 38-as legyen vagy annak kéne lenni-e meg power jettesenek ? Meg igazándiból a baj az nem is az , hogy most PJ vagy PWK , hanem ha egyszer be van fúvókázva úgy hogy vegye a lapot rendesen( kipörögjön meg minden ilyesmi) utána kb 2 tank erejéig teszi a dolgát is rendesen majd nem pörög ki megint( azt tudom hogy a hőmérséklet számít) de a membrán lapoknak a szélét is szereti megcsipkézni ( 0.4 es polini karbon lapok). Ennek mi lehet az oka?
2004-től lett a 125-ös RC szelepes!