Minél keményebben tömöd meg,annál recsegősebb fazék hangja lesz.Minél inkább laza a gyapot,annál csendesebb,viszont(számomra)szebb a hangja.Nem kell beleverni a gyapotot,csak érzéssel megtömni.
Én a huszonötöst egyszer tömtem meg úgy hogy ami belefért hát nem lett valami jó utána olvastam hogy nem szokták agyontömni hanem szépen ahogy csak belefér és úgy egész jó lett
nekem több mint 2éve megvan a cr-em még egyszer sem kellett karbit tisztitanom!mitől lennne piszkos ha rendesen takaritod a légszürőt?a tank meg nem fém mint a régieknél hogy berozsdásodjon!én sem szoktam a karbit álligatni télen.szerintem egy átlagos felhasználónak felesleges!meg baj is lehet belőle ha hozzá nem értően elálligatod!
Hát most hogy télen erősebb keverék kéne arról én nem halottam , a karbinál szoktak valamit álítgatni de azt én nem tudom én amióta megvettem azóta úgy van a karbi én csak kipuculni szoktam . Az első fék léktelenítés az meg nem nagy eresztés itt minden le van írva ( http://dirtsport.hu/joomla/ind... ) . A póveres dologra talán a membránt mondanám de nem vagyok én nagy szaki én csak hajtom a lovakat majd az hozzáértök megmondják majd neked
Okés, köszi, alapból én is erre gondoltam, de elvileg télen sűrűbb kell neki. Az első fék légtelenítéséről és az 1-esben való power nyitásról nem tudsz valamit?
jól mondod keme,DE a tied yamaha! ebbe elég a félszint,nekem is elmondták a Fehérék amit te is,meg sok más yamahás,de egy CRF-be biztos nem tenném a motorolaj helyére a félszintet...váltóba jó,de motorolajnak fullszintet szerintem!
de mivel nem a miénkről van szó azt tesz bele amit olcsóbban megkap,mivel most ez dukál ebben az időszakban
a Galus meg turbódízel olajat használt csak a yamahába és semmi baja nem volt a motornak...persze újkora óta...
Hát az egyik motor most már kész, de a másikba 1-esbe nem akar nyitni a power (mikor nyitna dadog), 2-esbe csak úgy nyit ha kiforgatom 1esbe az előbb említett dologig és úgy teszem be. 3-tól tökéletes. Másik dolog: az első féket hogy lehet légteleníteni? 1:25 keveréket ajánlottak bele, tényleg olyan erős kell? Előre is köszi:)
Üdv mindenkinek.Elnézést hogy csak igy közbe szólok csak lenne egy kérdésem.Most sikerült hozzá jutnom egy gyönyörű 2007 crf450r-hez.Nagyon meg is szerettem.A kérdésem az lenne,hogy milyen fajta olajat javasoltok a motorba illetve váltóba.(motul,castrol,10w40,15w50) ilyesmire gondolok.Kinek mi a tapasztalata?Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv! CR125 vásárlás előtt állok. Mire kell figyelni, mik a típus gyengéi? Castrol power1 jó lesz bele? Váltóolajat mennyi időnként kell benne cserélni?
Újabb motort szeretnék ezért eladó és kaptam két csere ajánlatot. A crf is meg a kxf is tetszik utóbbi főleg azért mert fiatalabb jóval, de mivel sajnos nekem sincs személyes tapasztalatom egyikről sem ezért kértem véleményeket hogy kisülhet-e ebből valami jó bolt ilyen lehetőségek mellett !
Ha igen akkor melyik lenne jobb? mért jobb? vagy mért rosszabb?(személyes tapasztalat alapján)
Akkor úgy kérdezem,Te miért akarsz cserélni?Költeni kell rá,nem tetszik a futómű,motor karakterisztikája,stb..igazából ha ezek miatt akarsz váltani akkor hiába olvasol véleményt,tesztet,Neked kell hogy megfeleljen...személyes tapasztalataim nincsenek velük,de sztem a típushiba nem jellemző normál karbantartás mellett.(Ha mégis van akkor majd megcáfolnak!)
Tel: 20 559 66 53
de mivel nem a miénkről van szó azt tesz bele amit olcsóbban megkap,mivel most ez dukál ebben az időszakban
a Galus meg turbódízel olajat használt csak a yamahába és semmi baja nem volt a motornak...persze újkora óta...
CR 125-höz keresek jó állapotban lévő gyári rezonátort, akinek esetleg lenne kérem jelezze e-mail-ben:
kistrojak@gmail.com
Évjárat: 2001
Előre is köszönöm.
Kistrojak
ez a gatyó már elkelt rég...
Ha igen akkor melyik lenne jobb? mért jobb? vagy mért rosszabb?(személyes tapasztalat alapján)