Mindegyik eladó amúgy, de a másik személy ajánlotta a cserét.. Állapotukat nem tudom még, csak pár képet láttam róluk, meg azt úgyis meg kell nézni alaposabban neki is nekem is.
Igazad van! Igazából a crf-ről és a kxf-ről lenne jó valami információ. Ez alatt azt értem hogy jellegzetes hibák,hiba lehetőségek(futómü,motorikusan stb.)
Igazad van! Igazából a crf-ről és a kxf-ről lenne jó valami információ. Ez alatt azt értem hogy jellegzetes hibák,hiba lehetőségek(futómü,motorikusan stb.)
Te akarod elcserélni vagy Ő,és miért akarod/akarja elcserélni?
Így látatlan sztem semmi értelmeset nem lehet mondani,látni és hallani kell a motort,milyen állapotban van,mire kell költeni...
Mivel 4T nél egy épkézláb felújítás 100e ft-okban mérhető így könnyen bele lehet szaladni egy -200e feletti összegbe,vagy jól is kijöhetsz ha a gazdia most tette rendbe...
Amúgy tényleg érdekelne hogy aki kicsit is ért a gépekhez az hogy tehet fel ilyen kérdést...semmi más nem kell hozzá csak józan paraszti ész,ha ez nincs akkor vastag pénztárca is elég.
Szval mégis milyen választ vártál? Igen vagy nem...igen,de,semmiképpen,mindenképpen..ezt mi hogy tudnánk mindkét motor ismerete nélkül eldönteni?
Véleményetekre lennék kíváncsi, esetleg tapasztalatotokra.
Van nekem egy szuzuki rmz 450 2006-os évjáratú motorom és elcserélnék egy 2007-es crf 450-re egy az egyben.
Szerintetek érdemes-e a csere?
Van még egy lehetőség egy kxf 450 2009-es de arra még rá kellene dobnom úgy 200-250ezret...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Igazad van az idommal kapcsolatban ami most van rajta a lásd a mellékelt képen az az eredeti. A fehéret kókányolta az előző gazdája, mert a légszűrődoboz át van ott akalítva. A mostani passzol rá jobban.
nem kötekedni akarok,mert nekem nem füzödik hozzá érdekem,de a blokkrol a feketét egyszerü homokfuvozással szokták leszedni,ennek sem hegesztett a villavége(ami csak 94ben volt)és a légszürödobozon az oldalidom csavar lyuk helyét nézd meg,95ben már lejebb volt téve
ez egy teljes mértékben 94es motor,ezektöl az idomosoktol(93-97ig)a bban lehet megkülömböztetni a 94est,h. egyedül ebben az évben nem volt a hátsó villa végénél a láncfeszitő csavar elött fölfele gyárilag végighegesztve a villa,valamint az elsö teleszkópnál látszik a müanyag porvédö a szimering fölött,az is csak 94ben volt,az h. nem fekete a blokk,a festékest bárki lemarathatta rola
Kettő darab CRF 250 gyári új szívószelep, hozzátartozó rugóval és szimeringgel eladó! 2004-2006(szelepek és a szimering 2004- 2009ig)
Érd.: ici16@freemail.hu
dehogynem tudnád!a közeljövőben keresni foglak teló ujitás miatt!első hátsót kellene!csak felujitás alatt van a blokk és megvárom mennyi lesz a végösszeg! remélem a héten kiderül!
Így látatlan sztem semmi értelmeset nem lehet mondani,látni és hallani kell a motort,milyen állapotban van,mire kell költeni...
Mivel 4T nél egy épkézláb felújítás 100e ft-okban mérhető így könnyen bele lehet szaladni egy -200e feletti összegbe,vagy jól is kijöhetsz ha a gazdia most tette rendbe...
Amúgy tényleg érdekelne hogy aki kicsit is ért a gépekhez az hogy tehet fel ilyen kérdést...semmi más nem kell hozzá csak józan paraszti ész,ha ez nincs akkor vastag pénztárca is elég.
Szval mégis milyen választ vártál? Igen vagy nem...igen,de,semmiképpen,mindenképpen..ezt mi hogy tudnánk mindkét motor ismerete nélkül eldönteni?
Véleményetekre lennék kíváncsi, esetleg tapasztalatotokra.
Van nekem egy szuzuki rmz 450 2006-os évjáratú motorom és elcserélnék egy 2007-es crf 450-re egy az egyben.
Szerintetek érdemes-e a csere?
Van még egy lehetőség egy kxf 450 2009-es de arra még rá kellene dobnom úgy 200-250ezret...
Előre is köszönöm a segítségeteket!
valamint crf 450 berugótengely,szelepfedél hátso féknyereg kipuffdob
Érd.: ici16@freemail.hu