akkor meg nem kell majd sírni ha valami sokba kerül rajta...ha neked ez tetszik akkor az is tetszedjen majd ha az 500ft os benzinár mellett 3ezerből már csak 1 órát motorozol...és ez a legkisebb költség ha krosszt akarsz venni...
tényleg csak jótánácsot adna az ember... hidd el nem kezdett mindneki krosszmotorral azonnal,bár már most más világot élünk mint 5éve akár,de akkor is,mi jót szórakoztunk a rakás fos etx-el meg dr-ekkel is,de egy jó etz-simson kombós géppel is elbohóckodtunk az erdőn,mezőn...
krosszmotor-krosszpálya!
tanyára,erdőre mezőre meg valami fos 4T dög!
Igazából most szeretnék venni egy új motort, és az a helyzet hogy alföldön lakok szóval csak endurozgatni tudok sajnos, crosspálya nincs a közelben. És hát azért CR-re esett a választás mert ez tetszik :D Tudom, hogy nem olyan sok... de azért jobb megpróbálni kicsit spórolni :D
Normál?Endurózás erdőben?CR125R? Mindhárom egymástól távol lévő fogalom,már a kérdés is komolytalan,szűkítsd a kört inkább...
És nem mindegy hogy mennyit fogyaszt?Hagyd a francba az egészet ez nem takarékossági vagy gazdaságossági verseny,2 lityi ide vagy oda ebben a hobbiban/sportban nem számít,ennek többszörését költöd el láncra,olajra,betétre,sprayre,mosóra,és hónaljsprére! :D
Amennyikor pályán kimotorozol 4-6 lityit úgy emberesen akkor utána nem sok mindenen agyalsz...
Olyan ügyben kérnék segítséget, hogy egy 97-es CR125 körülbelül mennyit fogyaszthat 100km-en? (normál endurozás erdőben)
Mert azt írták óránként min 4 - max 6 litert eszik, de ezt crosspályán mérték.
Ez supermoto volt egy ideig, Barta Sanyi asszem a srác neve, megveheted nyugodtan, egy rendes, értelmes, igényes tulajdonosé volt. Az amerikai Service Honda csapat, aki aluvázas CR500-asokat készít, csinál aluvázas CR250-est is, a 2010-11-12-es CRF vázba pontosan ezt a blokkot teszik be, a legendásan egyszerű "körpowerest".
Szevasztok! Kinek van tapasztalata 2007-es CRF vázba épített régebbi CR250-es blokkú öszvérről(nem tudom eldönteni mikori lehet a blokk, mert '92-től '00-ig csinálták ezt a fajtát) Szerintetek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-5374579
Biztos, hogy nem
Mindegy, most már rendben lesz... akkor már csak a kopó cuccokra kell költeni, keverékolajra meg ilyesmikre. Majd erről is beszámolok pár hónap múlva, milyen.
Az senkinek sem hiányzik. De az YZF-re 2 év és száz feletti üzemóra alatt semmit se költöttem, az YZ250-re 2 üzemórát sem tettem még, és 250ezer Ft ment rá a felújításra
Most válok meg az YZF250-esemtől. Nem szívesen. Tárgyilagos véleményem:
Második gazdája vagyok, 30 óra körül volt benne, most lehet olyan 150. 2 évet használtam, minden héten megyek vele, sokszor kétszer is. Ez évente kb. 75 alkalmat jelent.
Meghibásodás: NULLA
Szerelési igény: schubertű fel-le plusz 5 fok körül, évente kétszer.
Költségek: 10 óránként 1 liter 10w40 olaj, 20 óránként olajszűrő, kb. minden második motorozásnál légszűrőmosás, olajozás, 2 év alatt 3 garnitúra gumi, 3 láncszett, egy pár markolatgumi.
Ennyi.
Előny: nem kell kevergetni a benzint, barátságos, a legjobban motorozható kategória, nem kell folyton karbit állítani tengerszinthez/hőmérséklethez stb... Nagyon kezes.
Hogy mi lesz helyette? VAN egy 2T YZ 250-esem. Mert ilyen marha vagyok, kell az izgalom
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok!
4T krossz motorokat nézegettem, de ezekről nem találtam az interneten leírásokat, bajokat stb.Néztem a bonctermet is de azokra nem nagyon merek hagyatkozni mivel nagyon sokan elfogultan jellemzik a motorjukat.Vagy csak jót mondanak vagy csak rosszat.
Kérdésem a következő volna:Mik a tapasztalatotok a 4T krosszról? Itt elsősorban a 3 Japán márkára gondolok (Suzuki, Yamaha, Honda)
Mik azok a dolgok amik hátrányok és mik azok a dolgok amik előnyök a 2T hez képest?
Mennyire szerviz igényesek stb.?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: AmBrUs7
Koch Ferenc /Bp XXII. Bartók Béla út 76. 06306425877 Én tőle vettem használtat mert jóval olcsóbb és gyorsabb volt ez a megoldás mint a gyári Honda,teljesen korrekt,segítőkész ember.
Mi a véleményetek a Jett mx csizmáról?
tényleg csak jótánácsot adna az ember... hidd el nem kezdett mindneki krosszmotorral azonnal,bár már most más világot élünk mint 5éve akár,de akkor is,mi jót szórakoztunk a rakás fos etx-el meg dr-ekkel is,de egy jó etz-simson kombós géppel is elbohóckodtunk az erdőn,mezőn...
krosszmotor-krosszpálya!
tanyára,erdőre mezőre meg valami fos 4T dög!
És nem mindegy hogy mennyit fogyaszt?Hagyd a francba az egészet ez nem takarékossági vagy gazdaságossági verseny,2 lityi ide vagy oda ebben a hobbiban/sportban nem számít,ennek többszörését költöd el láncra,olajra,betétre,sprayre,mosóra,és hónaljsprére! :D
Amennyikor pályán kimotorozol 4-6 lityit úgy emberesen akkor utána nem sok mindenen agyalsz...
Megnéztem a Service Honda weboldalát, hát vannak gyönyörű szép dögök, lehet nyálat csorgatni...
Mert azt írták óránként min 4 - max 6 litert eszik, de ezt crosspályán mérték.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-5374579
Igazán hasznos volt! :)
Mindegy, most már rendben lesz... akkor már csak a kopó cuccokra kell költeni, keverékolajra meg ilyesmikre. Majd erről is beszámolok pár hónap múlva, milyen.
Második gazdája vagyok, 30 óra körül volt benne, most lehet olyan 150. 2 évet használtam, minden héten megyek vele, sokszor kétszer is. Ez évente kb. 75 alkalmat jelent.
Meghibásodás: NULLA
Szerelési igény: schubertű fel-le plusz 5 fok körül, évente kétszer.
Költségek: 10 óránként 1 liter 10w40 olaj, 20 óránként olajszűrő, kb. minden második motorozásnál légszűrőmosás, olajozás, 2 év alatt 3 garnitúra gumi, 3 láncszett, egy pár markolatgumi.
Ennyi.
Előny: nem kell kevergetni a benzint, barátságos, a legjobban motorozható kategória, nem kell folyton karbit állítani tengerszinthez/hőmérséklethez stb... Nagyon kezes.
Hogy mi lesz helyette? VAN egy 2T YZ 250-esem. Mert ilyen marha vagyok, kell az izgalom
Kérdéssel fordulnék hozzátok!
4T krossz motorokat nézegettem, de ezekről nem találtam az interneten leírásokat, bajokat stb.Néztem a bonctermet is de azokra nem nagyon merek hagyatkozni mivel nagyon sokan elfogultan jellemzik a motorjukat.Vagy csak jót mondanak vagy csak rosszat.
Kérdésem a következő volna:Mik a tapasztalatotok a 4T krosszról? Itt elsősorban a 3 Japán márkára gondolok (Suzuki, Yamaha, Honda)
Mik azok a dolgok amik hátrányok és mik azok a dolgok amik előnyök a 2T hez képest?
Mennyire szerviz igényesek stb.?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: AmBrUs7
hálám üldözzön ....