hát 260é azért van választék.nézelődjél még.haveromnak van egy 93as 250es yz.-je eladó.250é.az valóban fel lett ujitva nyáron.leinformálható a gyöngyösi szervizben.na az bitang jószág!vannak videók róla az oldalamon!a teljesen fehér az!
Igazából én is endúrózásra használnám azért szeretnék 250-est http://www.kepesmotor.hu/honda... erről a gépről mi a véleményetek mert ez lenne a másik kiszemelt
Suzukit még nem próbáltam erőre meg nem hallottam azt hogy lenne valami különbség . Ami az ilyen 96 körülinél amit sűrűbben hallottam az a váltó hogy hamar elfossa magát ,de ez sem biztos írj Suzukis fórumba ott majd megmondják a frankót
bizony!aki nem ment még igazán ilyen krosszal annak a kopott moci is harap rendesen!nekem több mint 2éve megy a cr(90% endurózva)még most is szedi azért magát!most lesz ujitva fullra!most van rá cash szerencsére!
Képet sajna nem tudok küldeni mert nem hirdetésből néztem ki :) Tisztában vagyok a költségekkel azért kérdeztem rá hogy mit gondoltok 230-at kér érte a gyerek :) De néztem Suzuki rm 250-est is arról mi a véleményetek? Gondolom nem nagy különbség van a 2 gép között :)
Szét lett szedve, legalábbis a henger le lett szedve a dugó teteje alig van elszíneződve majdnem csak fényes a felújításról annyit hogy tavasszal úgyis fel lenne újítva új főtengely ,új csapágyak,szimeringek,dugó,gyűrű mert a lóvé meglenne rá meg ilyen apróságok vannak vele hogy a küllőket kell meghúzatni meg az első telóba szimeringet cserélni 200 fölött egy kicsivel egyeztem meg a haverral
Igazából egy haveré a gép csak átvenném tőle, de ahogy utána érdeklődtem hozzáértőnél azt mondta hogy a trafó nem csinál ilyet inkább a membránnal lehet a hiba vagy a karbit kéne behangolni mert menni viszont jól megy ha elkapja úgyhogy nem tudom mi lehet vele mentem vele egy kisebb kört csak az a baj hogy városon belül van a gép és csak óvatosan lehet mert a rend őrei elég szorgalmasak felénk :)
Üdv! Csatlakozom az előttem szólóhoz jobb hogy ha elkerülöd az ilyet mert általában mindig így kezdődik azt mondják csak ennyi baja van azt ahogy haza viszed elkezded a motort szétbontani nem győződ számolni a rossz alkatrészeket . Most egy ilyen 250 2T-nél ha kopott a dugó azt te észre sem veszed az erejéből sok mindent nem veszít ugyan úgy emeli az elejét . Haveromnak az 250-es yz-t amikor megvette mi is azt hittük hogy ebe tuti új dugó van azt messze volt az igazságtól amikor meg szétbontotta megijedt olyan szar volt már a dugó és hogyha már megdugózod nem árt új hajtókar sem és akkor már csapágyakat is cserélned kell még szimeringet meg tömitéseket egyszóval jól válaszd meg milyen motort veszel
hát szerintem krosszmotor vételnél alap hogy tudjál menni vele egy egészséges kört!ha meg baja van marha olcsón kell adnia hogy megérje!azért mert öregebb kb. Ugyanannyi az ujitása mint az ujabbaknak.ha meg csak azt mondják hogy csak gyujtáshiba meg stb...akkor már gyanus.ugyhogy meg kell gondolni!
hát szerintem krosszmotor vételnél alap hogy tudjál menni vele egy egészséges kört!ha meg baja van marha olcsón kell adnia hogy megérje!azért mert öregebb kb. Ugyanannyi az ujitása mint az ujabbaknak.ha meg csak azt mondják hogy csak gyujtáshiba meg stb...akkor már gyanus.ugyhogy meg kell gondolni!
Szép estét ! Olyan problémával fordulok hozzátok hogy egy 250-es cr 1996-os vajon miért csinálja azt hogy ha megyek vele alapjáratnál kicsit nagyobb fordulaton és lenyitom neki akkor csak van és utána kezd el menni nameg amikor rugdalva van akkor durrog ez gyújtás hiba lehet vagy esetleg karbi vagy membrán fontos lenne ha mielőbb választ kapnék mert motorvásárlás előtt állok és a kiszemelt gépnek ilyen problémája van :! válaszotokat előre is köszönöm
A motort már kipròbàltam de úgy volt hogy nem veszem meg de mèg is megveszem de a gyùjtást le szedte ròla azért szeretnèk segìtséget kérni hogy hogyan kelene beàllítani amúgy alkatrészek vannak hozzà elég tűrhető áron és mindent lehet hozzà kapni
Nem szeretnélek elkeseriteni, de jól gondold meg egy 81-es motor vásárlását föleg ugy hogy kisem tudod próbálni! Csináltasd meg a jelenlegi tulajjal és vigyél a vételhez magaddal egy hozzáértö embert. Ha belenyulsz a gatyád rámegy és alkatrészt sem biztos hogy találsz ilyen öreg vashoz. Vegyél kezdésnek 125-ös gépet fiatalabb évjáratban.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni! Nagyon tapasztalatlan vagyok mert idáig csak simsont meg mz-t szereltem úgy néz ki hétvégén veszek egy motort egy nem mai példányt ( Honda CR 250R 1981-es ) nagyon megtetszett és sajnos csak erre van most lehetőségem na de mindegy, szóval a motorról le van szedve a gyújtás és nem tudom hogy kell beállítani még nincsen nálam a motor de ha nem jól állítom be akkor ugye nem fog kipörögni vagy hasonló gondjai lesznek és ebben szeretnék segítséget kérni hogy hogyan állítsam be mert szívesen mennék egy kört az öreggel :) előre is köszönöm a válaszokat.
Na sztem megtalaltam vagyis latnom kellett volna eddig is! :@
Elegge habos volt az olaj amit most engedtem le a valtobol es sztem víz megy bele mert ragasztva van a dekni:S ez is most lett eszreveve sajnos nem 1 helyen lyukas! Ettol lehet sztem a csuszas vizes az olaj!
Nem lehet hogy valami kitartsa a kinyomó tányért és azért csuszik meg. Nem kopottak a lamellák? Ha minden jó akkor nem tudom, de akkor nem is csuszhatna!
Tudnál egy címet vagy esetleg egy telefon számot!
Köszi!
Elegge habos volt az olaj amit most engedtem le a valtobol es sztem víz megy bele mert ragasztva van a dekni:S ez is most lett eszreveve sajnos nem 1 helyen lyukas! Ettol lehet sztem a csuszas vizes az olaj!