egyszerűen nem akartam leszállni róla,annyira szerettem...de akkor nem volt melóhelyem és nem mertem bevállalni azt hogy ha véletlen elszáll benne valami akkor 100ezeret rálocsoljak...pedig megbízható embertől vettem és volt is szervízben előtte még a promotónál,számla minden volt róla,és megmertem venni!
hibámon kívül eladást követő 2 heten belül behalt rajta a fesszabályzó! sokan beszart már! 84ezerbe került! minden előjel nélkül rotty...szal nem rejtett hiba meg ilyesmi...egyszerűen megadta magát...
enyém 6sebességes lámpás volt 6-ban ritkán volt...néha ha feltudtam rakni keréken mert ez aztán gecire tudja emelgetni az elejét
nem kell fosni az alkatrész áraktól,meg hogy nem kapni hozzá!hülyeség! van eg ymásik husaberg forum ott van a kecskeméti husaberg szervízes srác mindenben segít!korrekt árakon dolgoznak,most még valami szervízes akciójuk is van karácsonyig!
jah meg itt van a forumon még Palcsee a másik mesterszállási srác na ő ismeri kb a magyar bergek 98%-át! és tud mesélni rendesen róluk,bajokról,tipushibákról!
olajcsere 10-15óra,szelephézagot 30óránál ellenőriztük,nem kellett állítani,ráadásul nem lapkás!
nem volt ktm exc 450em ,de én szerintem ami az enyém volt,azt merem mondani jobb volt egy ktm-től és kb 3/4áron vettem mintha egy ktm-lett volna...de ha megnézed a piacot kb most is így vehetsz Berget! a szart elkell kerülni,te meg úgy is jártas vagy valamennyire a krosszokban látszik rajta ha valami gány!
Szia keme!
cr 125 2004-be egy komplett blokkfelújítás mennyibe kerülne? megközelítőleg az alkatrészek árait is letudnád írni bocsi h csak így megkérdezlek de ahogy látom ezekben a motorokban mozogsz!
Előre is köszi!
Üdv
Nem tudja valaki hogy 99es cr 250-re jo-e a régebbi tipúsok berugókarja, 90eskörüli évjáratokra gondolok.A 2003as cr-é hó rá csak nemtudom h a régebbi jo-e rá mert azt könnyeb lenne szerzni
kösz előre is
Vettem egy 46 mm-es Kayaba supermoto első villát,villahidakkal,fékátalakítóval 320-ra,és egy 4 dugos brembo nyereggel.Ezt bele tudtam rakni kompletten,csak a kormánycsapágyat kellett lecserélni rajta a cr-ére.Hátulra pedig vettem egy drz supermoto féknyerget konzollal együtt,4 mm-t kell lemarni a konzolból és azt is be tudom rakni.Ha krosszozni akarok,akkor visszarakom az eredeti villát villahíddal kerékkel elsőfékkel,a hátsó kereket pedig a gyári féknyereggel.Láncot,fogaskereket szerintem veszek külön a krosszhoz,úgyis cserés,a supermotohoz tiszta új a szett.Nekem mondjuk tovább fog tartani az összerakás, mint 2 hónap,mert a másik motoron is kéne változtatni pár dolgot.Legalább nem lesz unalmas a tél
A SM/krossz kerék cserélgetés közben elöl fel-le szereled a fékadaptert? A láncot cserélgeted, vagy két patentszemmel lesz megoldva? A lánckerék sajnos nem fog összekopni rendesen, erre készülj...ahogy a fékbetétek a különböző tárcsákkal sem. Nem egyszerű..
(én építőmérnök vagyok, mostanában nem egyszerű melót találni 1-2 héten belül, még Pest környékén sem, de úgy néz ki lesz valami)
Szia.
Ma megnéztem a hengert,és hozzátapad a mágnes.De szerintem amúgy is cserés a hüvely,vagy fúrni kell.Tegnap csináltam egy látványtervet a motorról,hogy kb hogyan képzelem el ha kész lesz.Végülis a cél az,hogy supermotoként ,és krosszként is lehessen használni.Még egy hátsó telót kell venni,és akkor csak a telókat meg a kerekeket kell cserélni.Szerintem talán nyárra pont elkészül.Ahogy számolgattam elég sok lóvéba lesz,de csinálgatom aztán majd lesz valami,eladni nem szeretném.Neked amúgy mi a szakmád?Pest környékén is ilyen nehéz melót találni?
hibámon kívül eladást követő 2 heten belül behalt rajta a fesszabályzó! sokan beszart már! 84ezerbe került! minden előjel nélkül rotty...szal nem rejtett hiba meg ilyesmi...egyszerűen megadta magát...
enyém 6sebességes lámpás volt 6-ban ritkán volt...néha ha feltudtam rakni keréken mert ez aztán gecire tudja emelgetni az elejét
nem kell fosni az alkatrész áraktól,meg hogy nem kapni hozzá!hülyeség! van eg ymásik husaberg forum ott van a kecskeméti husaberg szervízes srác mindenben segít!korrekt árakon dolgoznak,most még valami szervízes akciójuk is van karácsonyig!
jah meg itt van a forumon még Palcsee a másik mesterszállási srác na ő ismeri kb a magyar bergek 98%-át! és tud mesélni rendesen róluk,bajokról,tipushibákról!
olajcsere 10-15óra,szelephézagot 30óránál ellenőriztük,nem kellett állítani,ráadásul nem lapkás!
nem volt ktm exc 450em ,de én szerintem ami az enyém volt,azt merem mondani jobb volt egy ktm-től és kb 3/4áron vettem mintha egy ktm-lett volna...de ha megnézed a piacot kb most is így vehetsz Berget! a szart elkell kerülni,te meg úgy is jártas vagy valamennyire a krosszokban látszik rajta ha valami gány!
felső tűgörgő: 2.000
hajtókar: 20.000-26.000
főtengelycsapágyak, szimmeringek összesen: 12.000-16.000
tömítéskészlet: 12.000-20.000
olajcsere: 4.000
kb. ilyesmi, ha a váltóhoz, vízpumpához, kuplunghoz nem kell nyúlni.
cr 125 2004-be egy komplett blokkfelújítás mennyibe kerülne? megközelítőleg az alkatrészek árait is letudnád írni bocsi h csak így megkérdezlek de ahogy látom ezekben a motorokban mozogsz!
Előre is köszi!
Tud valaki segíteni?
CRF hátsókerék agyra lenne szüksékem.
Előre is köszi
Beszélek a sráccal!
Nem tudja valaki hogy 99es cr 250-re jo-e a régebbi tipúsok berugókarja, 90eskörüli évjáratokra gondolok.A 2003as cr-é hó rá csak nemtudom h a régebbi jo-e rá mert azt könnyeb lenne szerzni
kösz előre is
(én építőmérnök vagyok, mostanában nem egyszerű melót találni 1-2 héten belül, még Pest környékén sem, de úgy néz ki lesz valami)
Nagyon király lett.Gyorsan elviszik szerintem.
Ma megnéztem a hengert,és hozzátapad a mágnes.De szerintem amúgy is cserés a hüvely,vagy fúrni kell.Tegnap csináltam egy látványtervet a motorról,hogy kb hogyan képzelem el ha kész lesz.Végülis a cél az,hogy supermotoként ,és krosszként is lehessen használni.Még egy hátsó telót kell venni,és akkor csak a telókat meg a kerekeket kell cserélni.Szerintem talán nyárra pont elkészül.Ahogy számolgattam elég sok lóvéba lesz,de csinálgatom aztán majd lesz valami,eladni nem szeretném.Neked amúgy mi a szakmád?Pest környékén is ilyen nehéz melót találni?
Jó éjt!