Na akkor jól tippeltem .Amúgy onnan tudtam hogy nekem is dragon van és az ebay-en egyfolytában nézem az újabbakat , remélem majd karácsony felé betudok ruházni egyre
Igen, mindkettő. Van egy sima áttetsző lencsés és egy irídium "arany" színű, ha vakít a nap. Itt nem annyira ismert márka, Nyugatabbra nagyon szeretik, Reed, Nate Adams, Villopoto, Pourcel, Rob Tickle ilyenben mennek. Az áttetsző, zöld keretes közel 4 éve van meg, semmi baja, vettem hozzá tartalék lencsét kb. fél éve, de nem raktam még be, jó a régi is.
Szívesen mennék vele de csupán csak 180 kilométerre van Taksony tőlem , de biztos vagyok benne hogy nagyon faszányos kis gép remélem eltudod majd passzolni , amúgy jó látni hogy vannak azért még akik adnak a motorra nem csak használják hanem karban is tartyák .Amúgy akartam , tőled kérdezni hogy motoros szemüveged dragon márkájú ?
Tetem fel egy galériát, de holnap lefényképezem rendesen, első rajtszámtáblával is, meg ha odajutok, lesz videó, nem ígérem meg, nem vagyok egy nagy operatőr alkat. Aki akar, jöjjön el Taksonyba, mehet is vele nyugodtan.
Kb. 2 éve eladtam. Viszont a 2002-es YZ 250-esem eladó, 440ezer. -feketére szinterezett váz és felnik
-Atomic 22 dekorszett
-új karburátor szívócsonk (gyári Yamaha)
-új 3-4-5. váltófogaskerekek (gyári Yamaha)
-cserélve a berúgómechanizmus (tengely-fogaskerék-berúgókar)
-újszerűre cserélt teljes himbarendszer
-minden csavar, alátét, rugó ezüst színre eloxálva
-felújított karburátor
-felújított kerekek (küllőre, anyára szétszedve, tisztítva stb...
-felújított teleszkópok
-új olajok, zsírozás, takarítás...
minden kétséges alkatrészt kidobtunk róla (repedt tank, régi himbarendszer, régi szívócsonk, régi bowdenek, régi csavarok, anyák... mindent amerikából az e-bayen vettem hozzá vagy a www.bikebandit.com -ról.Atomjaira volt szedve, takarítva, cserélve, javítva.
De van a nicasiloson is. Ha a henger belső oldalára mágnes tapad, akkor hüvelyes, ha nem, nicasilos. A bevonatnak egyenletes színű és felületűnek kell lennie, halvány rácsos hónolási csíkokkal. Lepattogzás vagy olyan kopás, ahol teljesen sima a felület (ne adj isten kilóg az alu henger alóla) nem megengedett.
a 250 2T bizony nagyon erős
A hüvelyezés dugószettel, tömítésekkel kijön 50-60ezerből. Tudok rá embert, Petró Bandi bácsi és Zsilják Lajos Százhalombattán.
Akár a komplett motort is odaviheted, ránéznek a hajtókarra is. Csak azt cserélik, amit kell.
Ennyire nagy gáz van, nincs melóm. Az YZ250 totál bukó, magamnak csináltattam meg, az YZF250 meg életem legjobb motorja, de ez van, a csekkek jönnek, a motorok mennek.
Hónolás nyomok látszanak a henger falán ahol nem koptt meg.Nicasilos hengeren nincs hónolás nem?az a baj,hogy nem tudom hogy kell kinézni egy ilyen bevonatnak.
Érdekes,mert tiszta légszűrővel második rugásra indul hidegen.Nekem így is erősnek tűnt,akkor mi lesz ha felújítom? Ez kb árban mennyi lenne?Hüvelyezés dugószettel?Tudsz valakait ajánlani aki csinál ilyet,és megbízható?
A hajtókarnak viszont nincs semmi lógása ,és a főtengely csapágyaknak sem.Szerintem még kibírna egy dugót.
Te miért adod el a motorokat?Ennyire nagy gáz van?
mármint valami szakszervízben méresd meg, ha a nicasil nem kopott le, akkor B-C-D-E vagy valami túlméretes dugó kell bele, majd megmondják, mekkora, ha elment a nicasil, akkor hüvelyezés.
Szia.
Ma volt egy kis időm,és lehúztam a cr-ről a hengert.Elég jó állapotban van nincs megkarcolva,ez nem osztott kipu leömlős.Power is ok be is volt kötve csak csapágyazni kell ,mert kicsit lóg,meg letakarítani mert rárakódott a koksz.Viszont a hengerfej felőli oldalon megmértem tolómérővel a hengert,és 66,5 mm-t ,mértem.,megnéztem a service manualt,és ezt írja:
Bore 1987 trough 1996
standard 66,39 to 66405 mm
Limit 66,44 mm
Ez azt jelenti,hogy hüvelyezni kell?
Most készülök eladni mindkét motorom. Az YZF-ről semmilyen számlát sem tudok mutatni, se a kivett alkatrészeket, se semmit. Lassan 2 éve hibátlanul üzemel, sosem kellett szétszedni.
Ha valakinek kell a levedlett gumi és láncszett, vagy a rengeteg leeresztett fáradt olaj, azt elviheti, benne lesz az árban
hali. én is így vettem meg a motort (1 üzemórás)a számlák részben igazolják a felújítást de erre csak az idő fogja megadni a választ. és akkor kiderül, hogy vásároltam vagy BEvásároltam.
Sziasztok! kérdésem az lenne hogy mi lehet a baj honda crf250 tipusú motorommal. A motorolajba benzin van vagyis az olaj tiszta benzin szagú 3űó olaj ugyanis most hoztam szervízböl 2hónapja de azóta nem használtam csak 3űó rohadt nehezen indult hidegen igy hagytam is porosodni.Na most gondoltam 1et hogy megyek vele de megnéztem az olajat és hát az van amit az elöbb leírtam. megvétel után ami 1éve lessz lassan nem használtam 30őó de 150et már ráköltöttem és még jön 1 adag ráköltés háát ez van!Én is megvettem a szokásos motort (testvér frissen lett összerakva erre nem kell költened) nemhát
Sziasztok! Segítsetek nekem. Mennyi a megengedett lógása (lötyögése) a hajtókarnak lenn a főtengelyen oldalirányban? Kerestem a manualban de nem találtam erre infot. A motor 2000-es Cr-250.
-Atomic 22 dekorszett
-új karburátor szívócsonk (gyári Yamaha)
-új 3-4-5. váltófogaskerekek (gyári Yamaha)
-cserélve a berúgómechanizmus (tengely-fogaskerék-berúgókar)
-újszerűre cserélt teljes himbarendszer
-minden csavar, alátét, rugó ezüst színre eloxálva
-felújított karburátor
-felújított kerekek (küllőre, anyára szétszedve, tisztítva stb...
-felújított teleszkópok
-új olajok, zsírozás, takarítás...
minden kétséges alkatrészt kidobtunk róla (repedt tank, régi himbarendszer, régi szívócsonk, régi bowdenek, régi csavarok, anyák... mindent amerikából az e-bayen vettem hozzá vagy a www.bikebandit.com -ról.Atomjaira volt szedve, takarítva, cserélve, javítva.
Engem érdekelne a Cr250r -es a 04-es ha megvan még? mennyi pénzt kérsz érte?
A hüvelyezés dugószettel, tömítésekkel kijön 50-60ezerből. Tudok rá embert, Petró Bandi bácsi és Zsilják Lajos Százhalombattán.
Akár a komplett motort is odaviheted, ránéznek a hajtókarra is. Csak azt cserélik, amit kell.
Ennyire nagy gáz van, nincs melóm. Az YZ250 totál bukó, magamnak csináltattam meg, az YZF250 meg életem legjobb motorja, de ez van, a csekkek jönnek, a motorok mennek.
A hajtókarnak viszont nincs semmi lógása ,és a főtengely csapágyaknak sem.Szerintem még kibírna egy dugót.
Te miért adod el a motorokat?Ennyire nagy gáz van?
Ma volt egy kis időm,és lehúztam a cr-ről a hengert.Elég jó állapotban van nincs megkarcolva,ez nem osztott kipu leömlős.Power is ok be is volt kötve csak csapágyazni kell ,mert kicsit lóg,meg letakarítani mert rárakódott a koksz.Viszont a hengerfej felőli oldalon megmértem tolómérővel a hengert,és 66,5 mm-t ,mértem.,megnéztem a service manualt,és ezt írja:
Bore 1987 trough 1996
standard 66,39 to 66405 mm
Limit 66,44 mm
Ez azt jelenti,hogy hüvelyezni kell?
Ha valakinek kell a levedlett gumi és láncszett, vagy a rengeteg leeresztett fáradt olaj, azt elviheti, benne lesz az árban