Akkor a megoldás a következő
1. nézd meg mennyire kopott meg a záró alu pereme ahol érintkezik a lamellával ha válla van akkor a rugó alá kell rakni alátétet mert nem elég a rugóerő
2. vagy gyenge a rugó már de ha raksz alá alátétet akkor nagyobb lesz a nyomás megint
pont akkora alátét kell ami belemegy a lyukba és a belseje pedig rámegy a tönkre és nem akad bele
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat a kérdésemre de sajnos meginn kérdeznem kell! Kiprobaltam amiket mondtatok de semmi ugyanugy csuszik! Már raktam bele autoba valo váltóolajat de azzal sem jo ( sűrűsége miatt probaltam) a lamellákat nezettem szakemberrel nincs semmi baja nincs megégve nem kopott a fémlamellak is jok mégis nem jo teljesen tanácstalan vagyok! vegyek lamella szettet hatha segítene? Nem hiszem el h ennyire kinyírta az igol olaj!
Nem azért, mert kell, kicsi vagyok én ahhoz, még ha el is ballagok vele pályán, de nem szeretem. Csak kérdeztem. Mostanában fellendült itthon az 500-as biznisz. Persze ha lenne ezres 2t, azt is megvennék.
99%-ban az érdekel, hogy a motor műszakilag megbízható legyen, nagyon ritkán kap el a csicsázhatnék. Most, hogy nincs nagyon pénzem, megint a funkció kerül előtérbe annál a motornál, amelyik megmarad (szerintem az YZF lesz), inkább 5 liter motorolaj és 3 szűrő legyen, mint egy szép idomszett
Ez a CR500, ami az adatlapodon van, még mindig megvan?
Ez nem eloxálás! amit te mutatsz az króm, horgany, kadmium vagy valami ilyesmi! eloxálni csak aluminiumot lehet, valami vegyi úton szennyezik rajta az oxidréteget eléggé vad szinekre (kék zöld piros lila stb.) ! dehát egy krosszdoktor sem tudhat mindent!
Lamelladagadás? Azt hittem befosok mikor olvastam! Hülyeség! Az olaj szar. ipone box2 vagy repsol transmission 10w-40 vagy motul 10w-40 hajtóműolaj vagy automata hajtóműolaj én kx-be automatát használok.
Üdv itt van egy is melléklet ez alapján tudod majd mennyi kell bele száranként.Még annyi hogy 5W -nagyobbat ne tegyél bele mert olyan lesz mint a beton enyémbe most ipone van elég jól mukodik vele
Csuhi : Gondolom 4T 10w 40 et akartál írni, mert az jó bele!
Tommm12: a igol már megviccelt pár embert most inkább nem mondanék róla rosszat(Jót meg nem tudok) :)))
Néhány olaj tartalmaz olyan összetevőt amitől megcsúszhat a kuplung (ez főleg autóba való olajoknál fordul elő)
A motorkerékpárokhoz ajánlott olajok közül elég széles választékot tudsz a váltóba önteni de a 10w-40 jó választás lehet!
szia !
Ja azt elfelejtettem mondani azt is tettem mar bele de azzal sem jo de mondjuk nem mostam ki a lamellakat! akkor majd megprobalom ugy!
Szted lehetseges ez a lamella dagadas?
Sziasztok!
Vettem kb 1.5 honapja 1 1986 honda cr 125 crossmotort olyan gond adodott h valtoolaj csere utan motorozas kozben elkezdett csuszni a kuplung igol olajat tettem bele de se viszkozitas semmi nincs rairva transmisson oil ennyi ! kimostam higitoban azott is 1 napot benne majd visszaraktam a lamellakat es az igol olajat is mentem vele meginn jo is volt 2 ora motorozasig majd meginn elkezdett csuszni! Ismerosok mondtak h nem jo bele ez az olaj mert full szintetikus es megszivja a lamella magat megdagad es csuszik! Lehetseges ez v mar raferne 1 lamellaszett? Esetleg javasolhatnatok milyen olajat rakjak bele ! Elore is koszonom a valaszokat
Köszönöm az ötletet!
Ez ma történt meg vála nincs alátét megvolt de semmi