Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy msot hétvégén voltunk kint motorozni és olyanokat csinál(t), hogy:
-Ráengedem a kuplungot 1-esben, és semmi. (2,3,4,5...-ben sem indul el)
-Leállítom, megint beindul, akkor elindul egy picit, bár nagyon csúszik a kuplung.
-Mivel fol kiemelte, hol nem sebességből ezért nem motoroztam vele, de észrevettem tolásnál, hogy 1-esben simán átforog a kerék, mintha üresben lenne.
Mitől csinálhatja ez? A kuplungon belül milyen alkatrész mehetett tönkre, ami ezeket előidézi.
Előre is köszönöm!
(Én nem merem szétszedni, mert azért a váltó, kuplung nem gyerekjáték.)
hy!vagy veszel bele ujat vagy a régieknek a fogát meghuzod flexel óvatosan!irjákk hogy nem lesz tartós de nekem már több mint egy éve igy van.asszzem molnarzo user tud intézni ujat.
sziasztok!
a hétvégén vásároltam egy 93-mas cr 250et.az a problémám,hogy a berúgásnál alig akar megakadni a berúgókar,sokszor üresbe szalad...
én arra gyanakodom,hogy a berúgótengelynél valami racsni el van kopva.szerintetek mi lehet a probléma?
Hát...volt pár CR-em, a gyári membrán szerintem fehér, opálos, vagy áttetsző, kinek hogy tetszik. De pl. Boyesen is ilyen színű. Ha fekete és karbon mintás, akkor valószínűleg nem gyári. Laposracer tudna ebben segíteni, ő már mindenféle évjáratot bontott.
Cool kép... Te mint cr mágus nem tudod véletlen hogy a 2000-es 250-esen gyárilag karbon membrán lap van? Mert szétkaptam a sajátom és az figyel benne. Már lehet hogy tuning motyó?
Helló!
Lenne egy fura hibám!Menet közben egy nagy gáz után mintha fenn akadna a gáz, de 99% ,hogy nem akad fenn, mivel miután leállitottam a súber lent van.Álló motornál rángatva a gázt nem tudom felakasztani a súbert.Lehet esetleg magas a benzin szint?Ázért gondolom, mert ugratáskor a túlfolyon elég jól folyik.Esetleg ezzel összefughet szerintetek?Vagy mi a fene lehet még?Gáz bovden megolajozva nem rojtos, finoman jár!Kössz a segítséget!
Köszi a választ.
Találtam a melóhelyem közelében egy porfestő céget,úgyhogy valószínűleg oda fogom vinni.Viszont az első teleszkópomnál ki kellene cserélni az egyik becsúszó szárat,mert lekopott róla a bevonat egy 5*3-as darabon,meg pár bemaródás is van rajta.Ebben tudnál segíteni esetleg?Vagy elérhetőséget aki tud? 43 mm-es a szár átmérője.
Igen, emlékszem
A váz, felnik, lábtartók és az összes csavar, rugó, apró alkatrész szinterezése, eloxálása Czvik Pisti műve, ő tud segíteni neked is, ha kell, itt pity#14 néven fut, néha benéz. Gyönyörű lett az egész. A hátsó villát "sörétszóratta", amitől úgy néz ki, mint a vadonat új.
Szia.
Kész van már az yz-d?Láttam róla képet itt,hogy építesz egyet.Én is elkezdtem felújítani a cr-em,kicsi át is alakítom.A kérdésem az lenne,hogy a vázat festetted vagy esetleg porfestés?Én szeretném festeni a vázat meg a lengővillát is.Csak a szétszerelés előtt,még a fékeket meg kell hozzá építeni.Még a nyáron beszéltünk telefonon mikor megvettem a motort,évjáratával kapcsolatban.
Tehát az eladó elment 3 hónapra nyaralni oda, ahol nem volt számítógép, a kolleganőddel meg ritkán tudsz beszélni, ha jól értem, gondolom nincs telefonja. Így minden világos, köszi. Részemről vége ennek a vitaműsornak
"-Lehet, Tüdő. Elképzelem, ahogy 3 hónapon keresztül a csóka, ahelyett, hogy eladná másnak, vagy lejjebb vinné az árat, 2-3 naponta veled egyeztet angolul, németül, magyarul és szuahéliül, hogy "Na, postázd már...NEM...naaa, lécci...NO....Bittteeeee....NEIN...Nade mare, menjé már, no...NYEMA..."-Ez is egy féle bizonyítványod.Ezt sem óhajtom ecsetelgetni.Nem vagy te annyira fasza gyerek.
"az én beteg lelkem is megnyugszik, meg neked sem kell majd ezt a sztorit előadnod a haveroknak jelentősen eltorzítva, hogy visszaigazolják, mekkora seggfej ez a Keme, és neked milyen igazad van."
Hallod,valószínűleg vele mentél nyaralni,mert ugye ő ott volt.És láss csodát,nem volt kedve,vagy gépe velem a nyaralása alatt levelezgetni.Munka társnőmet kértem mindig,hogy segítsen nekem a kommunikációban.Ez sem egyszerű,dolog(de te ezt is biztos tudod)mivel ő 4ig van bent,én pedig jóval később érek vissza a fuvarokból.A többit,józan paraszti ésszel próbáld meg össze rakni komi.Akkor talán,decsak talán,megérted.Bár vastagon lesz.om,hogy ki,mit gondol.
Haverok?Itt?ne nevetess......
ott van a golyó mindben,és azt kell kisebbre cserélni...ennyi
én is megléptem anno az első CR-ben és működött...persze átmeneti,mert a lamellák attól még egy későbbi időpontban ugyan úgy elkopnak
Neked is állt a zászló,és nem hozzád került.Vajon miért?Talán mert neked sem ilyen Cr ed van.
1. Nem hozzám került. Valószínűleg mert:
-egyrészt nincs és nem is volt ilyen CR-em, mint azt remekül észrevetted
-másrészt sosem licitáltam rá, mert nem akartam, hiszen nincs rá szükségem. Akárhogy is... hogy jön ez ide?
Az,pedig,hogy kinek mi a paraszt,hátááát,ki,mi alapján dönti el.
-Ez igaz. De ehhez női logika kell, hogy a magyar szólás: "józan paraszti ésszel" azaz "egyszerű logikával"-ból hogy jutottunk el oda, hogy ki paraszt, ezt nem értem.
Mi okom lenne,hogy ne az igazat mondjam el?Mint írtam is,többen vannak a te táborodban.Nem tudok sem angolul,sem németül.Lehet hogy kicsit ez is növelte talán az időt Keme?
-Lehet, Tüdő. Elképzelem, ahogy 3 hónapon keresztül a csóka, ahelyett, hogy eladná másnak, vagy lejjebb vinné az árat, 2-3 naponta veled egyeztet angolul, németül, magyarul és szuahéliül, hogy "Na, postázd már...NEM...naaa, lécci...NO....Bittteeeee....NEIN...Nade mare, menjé már, no...NYEMA..."
Nyilván.Az,hogy te engem hazugnak nevezel,vagy legalább is ezt sugallod,......na az a paraszt dolog komi....
Lehet, komi. Amint meggyőzöl, hogyan lehet 3 hónapig arról levelezni, hogy valakit rábeszélj arra, hogy postázzon, visszavonom. Csak egy egyszerű, hihető sztori kell, amit bárki elhisz, ha "józan paraszti ésszel" átgondol. Ha megírod, az én beteg lelkem is megnyugszik, meg neked sem kell majd ezt a sztorit előadnod a haveroknak jelentősen eltorzítva, hogy visszaigazolják, mekkora seggfej ez a Keme, és neked milyen igazad van.
-Ráengedem a kuplungot 1-esben, és semmi. (2,3,4,5...-ben sem indul el)
-Leállítom, megint beindul, akkor elindul egy picit, bár nagyon csúszik a kuplung.
-Mivel fol kiemelte, hol nem sebességből ezért nem motoroztam vele, de észrevettem tolásnál, hogy 1-esben simán átforog a kerék, mintha üresben lenne.
Mitől csinálhatja ez? A kuplungon belül milyen alkatrész mehetett tönkre, ami ezeket előidézi.
Előre is köszönöm!
(Én nem merem szétszedni, mert azért a váltó, kuplung nem gyerekjáték.)