Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali..köszönöm szépen ezt nem is láttam... itt van is 2 db is..:)
Elvileg itt is ki lehet sakkozni:
http://www.ronniesmailorder.co...
Tudomásom szerint
02-03 tök egyforma,
04-től a karburátor gázállás-szenzoros, de minden más ugyanaz
05-től a kipufogó nem ráhúzós, hanem bedugós

Röviden: a blokkok tök egyformák 02-től. Honda kereskedésben cikkszám alapján meg tudják mondani, lehet, hogy tévedek.
közben találtam ebay.com on abba benne van a ftengely váltó stb..gyujtás henger kuplung nélkül olyan 110 re jönne ki küldené is magyarba de ezt tuti levámolnák ..ajándékként meg nem küldi be szoval szoppancs.. maradjak a heggesztésnél?:) olyasmit olvastam hogy 02-04ig egyeznek ezek meg ez valós?
jaj ...bocsánat a kép megtévesztö nem ehhez kell ! ezt csak letöltöttem ..
04 eshez kellene de nem merem heggesztetni netudom jolennne e....
üdv a kép alapján a motorod csak max 2001es mert 2002töl már a forgattyusházra sziv.Nekem 2002es van de annak már nem ilyen a motorja...
Írtam erre egy hozzászólást, egy darabig látszott is, majd eltűnt!

Na mindegy, $360+posta a gyári eredeti, jobb fél meg van az ebay-en 180-ért
Másé nem lesz hozzá jó,ha a két középrész közül az egyik sérült akkor csak párban (jobb-bal)célszerű cserélni,nem lesz olcsó,vki sztem meg tudja mondani hogy mettől meddig egyforma..azért számba kellene venni a javítás lehetőségét is.Mesterszálláson lehet találsz...de vszeg minden lesz csak olcsó nem.
üdv tudnátok segíteni cr 250 04es évjárathoz keresnék blokkfelet..el van repedve de a heggesztésben nem bízok.. sehol nem találok még amcsiba sem...
esetleg valamelyik krosszé jó hozzá nem tudjátok véletlenül ...vagy honnan tudnék szerezni?
Hello!
99-es cr250-emnek másodikban fölakadt a gáz, aminek esés lett a vége. Motor oldalán fekve járt tovább, de már alapjáraton. Leállítottam, utánna rúgnám be, de nincs kompresszió, két újjal le tudtam nyomni a berúgókart. Párszor még megpróbáltam, aztán egyszercsak megjön a kompresszió és beindul. Most megint eljátszotta ugyanezt, annyi különbséggel, hogy most nem fölakadt a gáz, hanem kiüvegelte magát ,leállítani sem tudtam. A kuplungot behúztam,próbáltam volna 5-be tenni és lefullasztani, de addigra magától leállt. Kompresszió nincs.. és ennyi.Valaki esetleg tudni segíteni, hogy mi lehet a baj?Köszi..
Tuning kipuffrendszerrel vetted a gépet vagy utána került rá,miben különbözik a gyári rendszertől..hol érezhető,mennyiben?

Mesterszálláson 18e magasságában mérik a Vforce-t,ahhoz képest sok lenne a karbonlap ára..
És amit még elfelejtettem írni nagyon szép a motorod
Igazán nincs mit......
Köszi szépen az infót sok mindenben segítettél amúgy azért gondolkodtam ezen a dolgom hátha egy kicsit alul jobban menne mert + lóerő nem kéne mert aztán ki nem motorozom pályán de egy kis nyomaték még nem ártana .
Köszi szépen de engem így kompletten érdekelne csak
Üdv!
Ha elég csak a membrán lap, akkor azt tudok adni 17700.-Ft
http://motoroswebaruhaz.hu/sho...
Hy!
Én vettem bele.Sokkal jobban megindul alulról.Nagy csodát ne várj,de tény,hogy mandíneres kigyorsításnál vettem,veszem észre a legjobban,hogy nem "gondolkodik annyit.Bár tény,hogy nekem amikor megvettem,már megvolt az FMF rendszerem is."Állítólag" a kettő eggyütes hatását érzem.Nem tudom,de nem vagyok elfogulatlan sem.Mindig is 125 2t párti volltam.Megtehetném,hogy átülök egy jóval fiatalabb 4t-re,de nekem az álmom 98-99es Cerka volt.Írtad,hogy a fogyasztás nem érdekel.Helyesen is teszed,mert ezek verseny gépek.Itt nem a fogyasztás a lényeg.Viszont,mint tapasztalat,leírom neked,hogy bőven!többet eszik a gép.Mármint ha át is fúvókázod,és neki állsz karburálni.Mert kellenni fog.Remélem segít,a tapasztalatom,hidd el nem altatlak,nézd meg a galériám,nem habokra beszélek.
Üdv;Sanyi
Hali köszönöm szépen a segitséget!:)
Szia! Szintén Motul olajjal megyek (800), 1:40-be keverve és a blokkban is Motul (Transoil expert) van. Azt 2-3 havonta cserélem. Persze volt már olyan hogy 3 hónapot állt a motor, akkor nem...
Ha fel van újítva, akkor most használattól függően 1 max 2 szezonig nem kell hozzányúlni.
Üdv ! Én a cr-be Motul 710 használok keverő olajnak 10 liter benzinhez rakok 3 deci olajat , de régebben mentem Castrol Power 1-el azzal sem volt semmi bajom ,sokan vannak úgy hogy megszorul a motorjuk szinte biztosra az olajra fogják de egy 2T-nek ha rosszul van bekarburálva ugyan úgy megszorul függetlenül attól hogy milyen olajat tettél bele és még ajánlóm hogyha tényleg fel van újítva hogy nem e véletlenül autóba való gyertyát raktak bele mert az is rendet tud rakni . Váltóba szintén Motul használok full szintetikust egy szezonba 2-3 szor szoktam cserélni de ha könyv szerint ha jól tudom akkor 8 üzemóra .Remélem tudtam segíteni
hali érdeklödnék haverom most vett egy 125 ös cr-t és érdekelne,hány üzemóránként cserélitek az olajat,és hogy mient raktok bele,valamint érdekelne a keverék is miet használtok és szintén mien olajal, motorban 5 km sincs olyan uj az egész belseje egyébként évjárata 1995 sajnos mág nem az uj könnyü vázas:)
Üdv mindenkinek ! Cr 125 akarok venni V Force karbon membránt ! Valaki aki használt már ilyet leírhatna egy két dolgot kiváncsi lennék mivel jobb mint a sima és hogy tényleg megéri e a pénzét fogyasztás növekedés ilyesmi nem érdekel csak a lényeg mivel leszz jobb és hogy tényleg megéri e a pénzét
Köszi, holnap megyünk ki!

Üdv