HONDA CRF 250 R6
Ha valakinek időszerű, vegye meg az alábbi felújitáshoz szükséges gyári cuccokat
A dupla cső vadi új. USA-ból van ami erőssebbé teszi a széria motorodat, mint az Európai változat
GYIK-re csak e-mailben válaszolok.
Hali! Amiről Keme feltette a képet, biztosan bele tudod rakni, mert nem csak elvileg, hanem gyakorlatilag is ugyanaz! Az enyémben is 250-esé van és teljesen patent! Az ára is jó szerintem!
az a baj vele hog ynem tok rola képet felrakni mert megzakoztma vele azt szará hajlott:S estleg tiedét nem tudnád lefényképezni és arról megtudnám mondani szeintem hogy az lesz e vagy sem!
Ha 2008-as évjáratban gondolkodsz, máris eldőlt a kérdés, mert akkor már nem gyártották a CR125-öt. Nekem van/volt 2T 4T is, jelenleg egy YZ250 és egy YZF250 van, igaz, mindkettőt el kell, hogy adjam.
Személyes tapasztalatom röviden: 2 ugyanolyan állapotú motornál, ha egyik kétütemű, másik négy, tök ugyanaz az éves fenntartási költsége mindkettőnek.
Neked kell eldönteted hogy 2T v 4T -t szeretnél,próbálj ki egy négy ütemet mivel a másikkal már van tapasztalat,aztán dönts...teljesen más világ a kettő,nem tudni hogy neked melyik jön be.
Állapotra figyelj...bár 2-3 éves motornál kisebb a benyalódás lehetősége mint tizenpár évnél.
Hellósztok!
Voltam kint kb 2-3 hete Visontán a Crosspályán és pont ott volt Tóth Ádám és edzést tartott, és 2 crf 250 volt amit hoztak,két srác ment velük,de valami piszkosul durva gépek lehettek ugyanis a vb-s kinézet mellett minden egyenesben ugratásnál tiltottak a gépek, NO és ERRE LENNÉK KIVÁNCSi hogy ez a hangzás továbbá az ehhez párosuló erő mivel érhető el ezeknél a motoroknál,kipufogó rendszer?,talán valami motorikus tuning(henger,hengerfej), vagy mi? Ha tud valaki valami hasznos infót az irjon már nekem legyen kedves ide vagy privátban a kotyomxfreeride@gmail.com-ra
Előre is kösszönöm!
Üdv.:Kotyo
Sziasztok! 3 évig motoroztam egy 125 -ös cr-en, viszont eladtam és ez a harmadik évem h nem ültem motoron. Idén nyáron szeretnék egy újabb vasat vásárolni 2008-as évjárat körülit ha minden összejön. Kinek mi a véleménye Cr? vagy crf? mik az előnyök hátrányok? szeretném kipróbálni a négyütemet,de ugy hallottam h drága a szerviz igénye ha valami meghibásodik..,meg több a baj vele.. megéri/ neméri ... kinek mi a tapasztalat? előre is köszi mindenkinek üdv Beri
Hali. Meg fogom nézni. A berugót tovább is kellett adnom, mert mint kideült jó volt rá, de sürgősen kellett pont annyi pénz amennyit a berugó ért. Így marad a betolás, és azért csodálkoztam, hogy nem is mentem vele és álló helyzetben szórakozik a kuplungom?!
Köszi az infot, az enyémben fekete illetve karbon cuccos van... A jelenség amiért szétszedtem pedig a következő. Ha magas fordulaton behúzom a kuplungot, a fordulatszám nem alapjáratra hanem 2-3-4 ezerre ejt vissza és ott brummog. Ha újra gázt húzok, akkor visszamegy szépen. Azt hittem meg van csipkézve a membrán széle és átereszt vmennyi benzint, de nem láttam rajta semmit. 5let valakinek? Karburálási probléma?
Ha valakinek időszerű, vegye meg az alábbi felújitáshoz szükséges gyári cuccokat
A dupla cső vadi új. USA-ból van ami erőssebbé teszi a széria motorodat, mint az Európai változat
GYIK-re csak e-mailben válaszolok.