Nem tudom a titkot, mint említettem: "de az RC powerről azt írják, hogy amíg a gázállás-szenzor (2004-től) nem került bele, a motor gyenge volt". Nem én írom ezt, hanem mások, őket kell megkérdezni. Én annyit tudok, hogy a hüvelyezett, rossz gazdától vett 03-asomnál a gyári állapotú 04-es sokkal erősebb volt. Abban viszont éreztem különbséget, hogy sokkal finomabban, egyenletesebben adja le az erejét.
Én is hozzászólok a dolgokhoz 1. nagyjából a CR 250 motorok egyforma erősek azt a pár lóerőt hidd el nekem nem fogod észrevenni 2.természetesen a fejlesztéseket ill. karakterisztikákat megpróbálták minél egyenletesebb leadásra hangolni 3. a különbséget ott fogod érezni(megsúgom) hogy a régebbi motorokat azért érzed vadállatnak mert sokkal korszerűtlenek a futóművek és úgy érzed hogy "megy mit állat" ez a gép pedig csak azt érzed hogy nem tudod megülni a rossz futómű miatt. ugyan ezt a blokkot belerakjuk egy mostani vázú ill. futóművű motorba és már nem is tűnik annyira erősnek a gép
Én is hozzá szólok mert nekem is CR 250 van 2003-as! Hát tudtommal 2002-től lett RC szelepes a CR 250, amit azért raktak rá hogy a teljesítmény leadás, sokkal egyenletesebb legyen, hasonlítson kicsit a 4T-re! Mentem már más 250-es motrikkal de egyiknek sem volt alul akkora ereje és nyomatéka mind az RC szelepes Hondáknak! Azt meg hogy a gázállás szenzor nélküli RC szelepes modellek gyengébbek volnának hát kétlem, egyik haverom ment az enyémmel én az övével (2005-ös cr 250) én különbséget nagyon nem vettem észre, ő meg azt mondta hogy enyém erősebb bár kétlem.. Nekem ilyen észrevételeim voltak
Persze. Mert most hirtelen csak ezt talaltam, korabban olvasgattam mashol is errol. De azert lejjebb irja a paraszt:
"I agree with everybody here, the '97's motor is a riot and just about the most powerful 250. But, the frame is a rock.. But, like Adrian said, no problems bringing a win with the '97. Never ridden a newer CR, but have a '01 KX250 and an '00 YZ250. Which both absolutely kill the CR in frame/suspension. But the CR motor is untouchable."
Mashol olvastam azt is, hogy vannak olyanok, akik a 97-es blokkot ujabb vazakba farigcsaljak bele, mert az sokkal jobb az ujabb blokkoknal - gondolom ezalatt reszben CRF-eket ertenek. Magyaran szereznek egy szethajtott blokku (esetleg szetesett 4T blokku) ujabb motort es raknak bele 97-es CR 250 blokkot.
Eppen ezert tettem fel a kerdest, ki mit tud errol a temarol. Egyik havernak van 97-es, tavasszal ki fogom probalni, mert mostmar nagyon kivancsi vagyok! (Ot azert nem kerdeztem ki reszletesen, mert neki soha korabban nem volt mas motorja es azota sem ment masikkal, nem sokat tud mondani errol. Annyit mondott, h rohadt eros.)
Ez a beszélgetés arról szól, hogy a vitaindító srác átült egy 97-esről egy 03-asra, erre mindenki, aki szintén 97-esről váltott újabbra, hozzászól. Nem arról, hogy a 97-es CR mind közül a legerősebb.
Most beszeltuk meg, amit eddig is tudtunk. Hogy melyik a legjobb krosszmotor es melyik a legerosebb nem ugyanaz. Allitolag a 97-es al legerosebb. Peldaul itt is errol temaznak.
93-96-ig kb. tök egyformák. Pont a 97-es lenne jó? Ugyanaz a motor van benne, csak egy elcseszett, első generációs vázzal, amire Jeremy McGrath azt mondta, hogy köszi, de inkább egy 93-assal mennék
Ha feltúrom a netet, angol nyelvű anyagokban a 2001-es CR250-est istenítik a legjobban, ugyan elismerik, hogy a 2002-től épült, 3. generációs váz még tökéletesebb, de az RC powerről azt írják, hogy amíg a gázállás-szenzor (2004-től) nem került bele, a motor gyenge volt.
Nem ültem még 2001-esen, ki kéne próbálni.
Nem is palyazni hasznaltam. Szeretem az eros motorokat, meg is tudom ulni, de konkretan motokrosszoni nem tudok, az egy nagyon kemeny sport. Vegig tudok menni elfogadhato tempoban barmilyen terepen, de szo sincs arrol, hogy kihasznalnam a motor tudasat. Csak elvezem, ahogy megy.
A csapatban 2 db 96-os volt. Hirbol mindkettot ugy ismertem, mint ahogy Te is irod es ezzel analog mukodott a 95-os (amit en szerettem). (Nem tudom, hogy elviekben a 95 es a 96 egyformak-e. A vazuk egyforma, mivel 2 evente valt, de hogy a blokk is azonos-e, azt nem tudom. Valszeg nagyon hasonloak.) Szoval, valoban brutalis volt - eppen ez tetszett benne - ezert erdekel nagyon, h vajon mi igaz a legendabol, miszerint a 97-es megdurvabb, mert az fent is erosebb, lent meg sokkal erosebb. Vajon milyen lehet?
Na mindegy, lényeg, hogy mindenki olyan gépet üljön, amit szeret
"I agree with everybody here, the '97's motor is a riot and just about the most powerful 250. But, the frame is a rock.. But, like Adrian said, no problems bringing a win with the '97. Never ridden a newer CR, but have a '01 KX250 and an '00 YZ250. Which both absolutely kill the CR in frame/suspension. But the CR motor is untouchable."
Mashol olvastam azt is, hogy vannak olyanok, akik a 97-es blokkot ujabb vazakba farigcsaljak bele, mert az sokkal jobb az ujabb blokkoknal - gondolom ezalatt reszben CRF-eket ertenek. Magyaran szereznek egy szethajtott blokku (esetleg szetesett 4T blokku) ujabb motort es raknak bele 97-es CR 250 blokkot.
Eppen ezert tettem fel a kerdest, ki mit tud errol a temarol. Egyik havernak van 97-es, tavasszal ki fogom probalni, mert mostmar nagyon kivancsi vagyok! (Ot azert nem kerdeztem ki reszletesen, mert neki soha korabban nem volt mas motorja es azota sem ment masikkal, nem sokat tud mondani errol. Annyit mondott, h rohadt eros.)
Ha feltúrom a netet, angol nyelvű anyagokban a 2001-es CR250-est istenítik a legjobban, ugyan elismerik, hogy a 2002-től épült, 3. generációs váz még tökéletesebb, de az RC powerről azt írják, hogy amíg a gázállás-szenzor (2004-től) nem került bele, a motor gyenge volt.
Nem ültem még 2001-esen, ki kéne próbálni.