Hello, köszi a választ. Azon mit értesz, hogy le kell rövidíteni és milyen átalakítások szükségesek még? Meg még annyi, hogy a régi telód gyári volt? Alul felül lehetett állítani? Ha megvan még esetleg érdekelne..
Köszi! Gondolom nem kell széthúzni a blokkot, hogy megnézd a csapágyakat. Legalább is a simsonon, a főtengelycsapágyakat úgy ellenőriztük, hogy megfogtuk a lenkereket megrángattuk, és ha nem kopogott, akkor ok. A hajtókarhoz meg le kellett venni a hengert.
Hát külsőre nagyon baba! De kitudja mit rejtenek a belső dolgok! igazából ez a motor pont olyan évben van hogy egész eddig ha nem nyúltak hozzá nem volt vele gond, legalábbis még nem jött elő! Ha meg is veszed csapágyakat szimeringeket át kell nézni ha cserés akk csere :D Igazából dugó hajtókar, minden csapágy és szimering ami a motoron van 80-100-ból megvan, de kétlem hogy cserések lennének, de ha mégis akkor utána 650E-ből van egy szinte új brutál géped
sziasztok!Van egy 88 as cr125söm még ballagásomra kaptam nem is ez a lényeg nagyon keveset használtam és most szeretném sűrűbben.(5év alatt kb 10szer)minden olajat ki akarok rajta cserélni csak az a problémám hogy nem tudom milyen olajakat használjak hozzá a váltóba,motorba,és benzin keveréshez.valaki tudna segíteni?a levegő szűrőt hogy és mivel szokták takarítani?köszi a válaszokat
Az én motrim ha eladó lenne adna valaki érte 1 millát? 2003-as cr 250! blokkja 2010 augusztusában lett újítva összes csapágy hajtókar dugattyú, tömítések! A többiről meg láthattok képeket! Amiről meg nem az egy pro taper evo kormány, braking fémfékcső, goldfreen 270mm-es úszó féktárcsa, pro circuit platinum 2 rezó és egy shorty r304 végdob... Nah kinek érne 1 millát?
Hali!
Erről a vázproblémáról én is hallottam már, hogy a blokk tartó fülek repednek meg.
Nekem is ilyen motorom van, és az egyik első fülön látok is egy hajszálrepedést, de nem repedt tovább, úgyhogy szerintem nem nagy probléma.
A motorjuk jó, mint az előbbi szériáké is, csak a váltót variálták meg mert 98-tól 5 sebességesek.
Helo!
Informálódnék , hogy az első aluvázas cr 125 -ös (1998-99) mien motorok is? az igaz , hogy ezeknek a motoroknak nem a legjobb a vázuk (könyen reped)?
Szia az enyémbe 2006-os CRF 250 teló van benne tunning fekete száras meg hátul is. De akkor meg kell venned hozzá a komplett első fékrendszert is. A hátsót pedig le kell rövidíteni meg egy kis szolid átalakítás és akkor tuti rugózás érhető el. Mindenképpen szeretnék 2T találkozót legfőképpen 500 de jöhetnek a 250 is.
Hello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy a te 500-asodban most milyen teló van elöl? Nekem is kéne egy 'jobb' , néztem is 250-esét, de az enyémnél 8 centivel hosszabb volt.. de az is lehet, hogy ami most benne van nem gyári és a 250-esé talán jó lenne bele..
Meg láttam akarsz 500-as találkozót szervezni, arról már van konkrét terv, vagy valami?
Ha lesz valami szólj és motorozunk egy jót!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-4437165
Szerintetek milyen? És mit kérdezzek még meg a gazdájától?
Erről a vázproblémáról én is hallottam már, hogy a blokk tartó fülek repednek meg.
Nekem is ilyen motorom van, és az egyik első fülön látok is egy hajszálrepedést, de nem repedt tovább, úgyhogy szerintem nem nagy probléma.
A motorjuk jó, mint az előbbi szériáké is, csak a váltót variálták meg mert 98-tól 5 sebességesek.
Informálódnék , hogy az első aluvázas cr 125 -ös (1998-99) mien motorok is? az igaz , hogy ezeknek a motoroknak nem a legjobb a vázuk (könyen reped)?
Azt szeretném megkérdezni, hogy a te 500-asodban most milyen teló van elöl? Nekem is kéne egy 'jobb' , néztem is 250-esét, de az enyémnél 8 centivel hosszabb volt.. de az is lehet, hogy ami most benne van nem gyári és a 250-esé talán jó lenne bele..
Meg láttam akarsz 500-as találkozót szervezni, arról már van konkrét terv, vagy valami?
Ha lesz valami szólj és motorozunk egy jót!