Matyi barátomnak volt egy 96-osnak mondott, valójában fene tudja, mikori "körpower"-es CR250-ese. Alul közepesen erős, aztán DURR. Bárki, aki ráült, azt mondta, hogy BRUTÁLIS. Én utáltam.
Van egy legenda, aminek tobb helyen utanaolvastam mar es ugy fest valoban igaz. A legenda igy szol:
1997-es Honda CR 250R-nek van a valaha keszult legerosebb 2T 250-es blokkja. Joval erosebb a nalanal oregebb es fiatalabb CR-eknel is (es ilymodon nagyjabol az osszes tobbi markanal is). Allitolag nem csak iszonyatos csucsteljesitmenye van (errol minden CR 250 model hires), hanem also fordulatszam tartomanyban is megdobbentoen eros.
Ket kerdesem lenne ezzel kapcsolatban:
- Valoban igaz-e a legenda es ha igen, milyen viszonylatban?
- Ez csak az 1997-es modellre igaz, vagy a vele azonos vazba epult (G1-es aluvaz) 1998-as modellre is?
(Nekem 1995-os CR-em volt. Bosegesen eleg volt az ereje, rendkivul robbanekony gep volt, viszont also fordulaton nem volt tul eros. Ugy mondtuk, hogy "hondas".)
a nagyrésze kész van, még egy kis utómunka van vele, mert így hogy nem tudtunk tengelytávot mérni kissé nehezebb volt a feladat. Aztán már csak a hőkezelést kell megvárni és kész. Sajna a kemence 70 kilóra van tervezve, így meg kell várni amíg összejön még valami. De az már csak napok, max 2 hét.
Nekem yz-m van, azon van alapjárati csavar. A cr nem az enyém, szét is van szedve motor generál miatt, de érdekes kérdésssé vált számomra hogy hogy kell állítani.
SZIA,Kerkyrának van rámpája az endurocross topicban,ilyen kis rámpát még nem láttam amit te mondasz,inkább magasabb szokott lenni mint széles.de mindenképp jó ha van egy érkezője is,mert ügyebár 1 méterről is üt olyat hogy ihaj.
Sziasztok. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok hogy valakinek nincs elfekvőben egy te 410 gyújtótrafója ha valakinek van írjatok légyszíves előre is kőszi. Évj 1998
van egy keihin pj35 ös karburátorom egy cr 125 höz.
alapjárat csavar gyárilag nincs rajta, vagyis sehol se találom, csak egy levegő csavar.
íme egy kép:
a jobb oldali karbi az enyém. Az volna a kérdésem hogy hogy a fenébe lehet ezen alapjáratot állítani?
Gondolom van egyéb mód is a gázbovden feszítésen kívül.
válaszotokat előre is köszönöm!
A telók már nincsenek meg :( a rövidítést pedig úgy értem hogy be kell állítani a megfelelő hosszúságot rövidíteni kell mert hosszabbak az újabb típusú telók.
Ezt tudod jól hogy nem konkrétan így értettem! Felsőbb körökben már nagyon nem az számít, hanem hogy kinek milyen motorja van, és mennyit tud vele edzeni, ami szponzoroktól függ... amiről a Magyar nagyon nem is álmodhat hiába lenne meg a tehetsége hozzá!
"Pl itt a példa sokan azt hiszik hogy az amcsik jobban motoroznak mint pl Magyarok"
Ezek szerint Kornél jobb, mint Villopoto. Például. Reed is pusztán csak azért tűnik ügyesnek, mert pontosan ki van számolva az ugró.
Komlón a supercross pályán a magyar élmezőnyből 2-3 ember képes végigmenni úgy, ahogy kell, és a DirtWurx szerint ez egy medium pálya, azaz közepes nehézségű, sőt, Hoffman Balázs elmondta, hogy megépítése óta még picit könnyíteni is kellett rajta.
Gondolom a Motocross of Nations-t is azért nyerik az amerikaiak, mert odahaza gyorsak a pályák és pontosan ki vannak számolva az ugrók.
Ez mind szép és jó hogy 1.2 magas és 1.5 széles, na de milyen hosszú? Ez itt a kérdés! Ugyanis az határozza meg, no meg az íve ha van hogy hogyan fog eldobni! Teszem azt ha ezekkel az adatokkal kb 3-4 méter hosszúra elnyújtod ív nélkül akkor nekigangolhatsz akár a motri végsebességével :D Az ilyen is izgalmas ugrás mert gyors és viszonylag hosszú ugrást eredményez, akár beérkező nélkül is tökéletes! Viszont ha a te általad megadott adatok mellett az "eldobó" rövid, jelen adatok mellett pl 1.5 méter, na annak nem érdemes nekiszáguldani mert úgy el hajínt hogy még , ellenben viszonylag kisebb sebességgel elég magasat lehet ugrani, de leérkezéshez már elkel a beérkező,de ezt így nehéz magyarázni :D Pl itt a példa sokan azt hiszik hogy az amcsik jobban motoroznak mint pl Magyarok holott egyáltalán csak ott alapból gyors pályákat csinálnak és az ugrók is pontosan kivannak számolva...
Üdv Sportmotorosok!
Egy kérdésem lenne felétek.Ki épített márt mesterséges ugratót/rámpát, és hogy, hogyan ? és melyik az távolság vagy magasság ahova márt érkező is kellene?Én egy kisebben ugratóban gondolkodtam...olyan 1,20m magas 1,50m széles!
Van egy legenda, aminek tobb helyen utanaolvastam mar es ugy fest valoban igaz. A legenda igy szol:
1997-es Honda CR 250R-nek van a valaha keszult legerosebb 2T 250-es blokkja. Joval erosebb a nalanal oregebb es fiatalabb CR-eknel is (es ilymodon nagyjabol az osszes tobbi markanal is). Allitolag nem csak iszonyatos csucsteljesitmenye van (errol minden CR 250 model hires), hanem also fordulatszam tartomanyban is megdobbentoen eros.
Ket kerdesem lenne ezzel kapcsolatban:
- Valoban igaz-e a legenda es ha igen, milyen viszonylatban?
- Ez csak az 1997-es modellre igaz, vagy a vele azonos vazba epult (G1-es aluvaz) 1998-as modellre is?
(Nekem 1995-os CR-em volt. Bosegesen eleg volt az ereje, rendkivul robbanekony gep volt, viszont also fordulaton nem volt tul eros. Ugy mondtuk, hogy "hondas".)
cr 250
a nagyrésze kész van, még egy kis utómunka van vele, mert így hogy nem tudtunk tengelytávot mérni kissé nehezebb volt a feladat. Aztán már csak a hőkezelést kell megvárni és kész. Sajna a kemence 70 kilóra van tervezve, így meg kell várni amíg összejön még valami. De az már csak napok, max 2 hét.
érdeklődnék,hogy mi a helyzet a fogaskerekeimmel?
köszi
Nekem yz-m van, azon van alapjárati csavar. A cr nem az enyém, szét is van szedve motor generál miatt, de érdekes kérdésssé vált számomra hogy hogy kell állítani.
Köszönöm a válaszokat!
Minden jót!
ENDURO/KROSSZ ALKATRÉSZEK!
HONDA CR FÉKCSÖVEK, IDOMOK, SÁRVÉDŐ, KÉZVÉDŐ,KORMÁNY, GUMIK...
Az alapjáratot a szívatóval lehet állítani, jobbra (befelé) tekerve csökken, balra (kifelé) meg nő az alapjárat.
van egy keihin pj35 ös karburátorom egy cr 125 höz.
alapjárat csavar gyárilag nincs rajta, vagyis sehol se találom, csak egy levegő csavar.
íme egy kép:
a jobb oldali karbi az enyém. Az volna a kérdésem hogy hogy a fenébe lehet ezen alapjáratot állítani?
Gondolom van egyéb mód is a gázbovden feszítésen kívül.
válaszotokat előre is köszönöm!
Ezek szerint Kornél jobb, mint Villopoto. Például. Reed is pusztán csak azért tűnik ügyesnek, mert pontosan ki van számolva az ugró.
Komlón a supercross pályán a magyar élmezőnyből 2-3 ember képes végigmenni úgy, ahogy kell, és a DirtWurx szerint ez egy medium pálya, azaz közepes nehézségű, sőt, Hoffman Balázs elmondta, hogy megépítése óta még picit könnyíteni is kellett rajta.
Gondolom a Motocross of Nations-t is azért nyerik az amerikaiak, mert odahaza gyorsak a pályák és pontosan ki vannak számolva az ugrók.
Egy kérdésem lenne felétek.Ki épített márt mesterséges ugratót/rámpát, és hogy, hogyan ? és melyik az távolság vagy magasság ahova márt érkező is kellene?Én egy kisebben ugratóban gondolkodtam...olyan 1,20m magas 1,50m széles!