Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

No, valaki vigye el, 16 ezres irányár, üléshuzat meg matricaszett, hm?
Hali!
Igen, velem
Köszi, kelleni fog a csapágy!
Írtam mailt...
Ja,és az én kurvaanyámat
Szerintem erről ennyit.
1. Ilyen embertől ne várj szakszerű karbantartást, odafigyelést, hozzáértést
2. Vitatkozni sem érdemes velük, mert ha lesüllyedsz a szintjükre, ott legyőznek a rutinjukkal, magasabb röptű eszmecserében meg teljesen járatlanok
Na szevasz!
Irtam mind a két hírdetőnek,és ezt válaszolta a srác erre a motorra:
cr250

Én:Szia!
Érdekelne a motor.
A vázszámát el tudnád nekem küldeni?
Ő:
szia nem semmiféle adatot nem adok ki se emailban se telefonon ha az évjáratot szeretnéd elenörizni akor elárulom h 93-95 ig gyártották ezt a fajtát!ennyiben tudok segiteni köszi szia

Másik eladó még nem válaszolt.
itt már volt téma a keverékröl...
én33ba szoktam menni de az olaj se mind1....
ha endurozgatni megfyek akkor rakoks sürübbet bele 25 körül... de már halottam olyat is h 25ös cr ugratás közbe megragatd pedig20ba volt keverve a benzin,persze ez több dologotl mulik mint a keverék.
Én most jártam ugy h generált volt a 25ös cr-emen és az egy urás gyári honda dugó megragadt, de nem vettem észre, csak a kipuzfnál elvolt nyalva 1 kicsit... az ára most pont 1 uj hegnre vagy hüvely... :S mert az is elkopott de most sztem azért mert uj olajat használtam (Xado) ...
veled mailoztam 1ébként?
Hali Bazsi :)

5 ezerért tudok neked kormánycsapágyat. Vadi új, NTN....
4T-CR....
Helló

Váltóba olajat akarok cserélni cr250-be ipone olajat néztem, ez jó vagy ti mit raktok bele ?
Ha valakinek kell Monster matricaszett üléshuzattal Honda CR 125/250 2002-2007-re, 16ezerért megkaphatja.
-kb. minden második motorozásnál, vagy ha koszos...nyáron a homokos pályákon hamar telemegy.
-Olajat 4T-ben 7-10 óránként, 2T-ben mondanak sok mindent, én kb. 40 óránként cseréltem
-Keverék: amit a gyár ír, jellemzően 1:40 jó szokott lenni, ha minőségi olajat használsz

Mindenki fényezi az eladó motorját, ez természetes, csak van, aki kihangsúlyoz, van, aki füllent és van, aki hazudik.
pedig nagy esély van rá.sokan lefényképezik a cserét,elteszik a kicserélt dolgokat,dokumentálnak.ez már egy jó jel.
Légszűrőt milyen gyakran kell tisztítani?
Illetve olajat milyen gyakran kell cserélni?
Milyen keverékkel szokták használni?
Egyébként ember az lenne aki ért hozzá,a tatár nem hajt,ha jó áron odaadják elhozom,ha nem várok még.
Én egyszer láttam itt egy videót a sportmotoron,ahol le volt filmezve,hogy felhívják a srácot akinek van egy ilyen motorja,és sorolja ,hogy mi lett benne felújítva.Aztán kiderül,hogy a haverja hívta,és azon röhögtek,hogy hogyan kamuzott a motorról.Na ilyen paraszttól nem szeretnék vásárolni.
jogos
az egyik azok nyári képek,azért fél év alatt is le lehet lakni egy motort.én kérnék friss képeket.
Tök igazad van az évjárat kontra állapot ügyben, max. annyi, ha el akarod majd adni, nem mindegy, hogy mikori. Ez utóbbi gépet néztem én is, elmenni, megnézni, megvenni, kipofozni, eladni, de asszem röviden annyit mondanék, hogy a kutya aranyos
Jelenleg nem tudok olyan 250-est a környezetemben, amit nyugodt szívvel ajánlanék. Viszont jellemzően minél olcsóbb a vételár, annál drágább lesz végül a motor. Rá ne költsd a fél életed egy gány, lelakott fosra.
Csak érdekességképpen:
Voltam egy CR-t megnézni, képen szép volt. Erő nulla...mellesleg kérdezem a sráctól, hogy légszűrőt milyen gyakran mosod? Erre ő: az hol van?
Áhh, használtat ilyen cuccokból semmi képpen nem veszek! Max idomokat

Mexikói, kezdésnek a 250 annyira sok, h azt le sem bírom írni Nem fogod vele élvezni a motorozást!
Na majd írok nekik,hogy küldjék már el a vázszámot aztán kiderül,hogy mi a helyzet.Igazából ha kicsit régebbi az nem baj ,mert így tudnék alkudni belőle,a lényeg,hogy fel legyen újítva.
Van mégegy,de ez nagyon messze van meg elég szarul is néz ki.Bár ki tudja.harmadik

Ha esetleg te tudsz jó állapotút akkor szólj
Az elsőt 94-esnek nézem, a másodikat inkább 92-esnek, de meg kell nézni élőben. Így képek alapján egyik sem tetszik. Nekem pár 125-ös után volt egy gyenge 250-es, akkor azt hittem, én vagyok a fasza gyerek, aztán lett egy gyári állapotú 250, na akkor rájöttem, hogy gyenge vagyok, mint a csecsemőszar, és el is adtam. Most 4T 250 van, de a mai napig imádok 125-ösökkel menni.
Mazohista vagyok ezért szeretnék 250-est.Meg igazából mióta megtanultam állva pisilni,azóta ilyet szeretnék
Eddig 2 hirdetést találtam ami árban is jó lenne,de csak jövő hónapban lesz/lenne aktuális,mert akkor tudnám elhozni,ha nem jön közbe semmi.

egyik

másik
A fáradtságot nem tolerálja a 250, meg 125-el jobban meg lehet tanulni motorozni. "A" az alapméret, "B" a kopottabb hengerbe való. Belelátni elég nehéz, pl. a kipufogó gátnál le van-e pattogva a nikasil... A legjobb, ha viszel magaddal valami "szakembert". Esetleg ha van kiszemelted, linkeld ide, és megszakértjük
Lapockája repedt, voltak röntgenen. Hideg volt a szél miatt amúgy, folyton tüzet raktunk. Kemény 0,4 üzemórát csiholtam a gépbe, izomláz ellen pont elég volt
Értem.
Köszönöm a választ, azt hittem, hogy rendelted valahonnan de ezek szerint egyedi.
Akkor a 95-ösnél pedig 4-es a 10. szám gondolom.Igazából nem vagyok egy könnyű súlyú versenyző,mentem már párszor ilyen motorral,remélem megszokom majd,nem fogom ész nélkül használni.A karbantartás része érdekel,hogy mit jelent az A-s,vagy B-s dugó,gondolom ezek már nikasilos hengeresek,mik a gyenge pontjaik,mit érdemes megnézni rajta.
Hali! öntapadós matricából egy dekorációval foglalkozó személlyel lett csináltatva.