Szerintem erről ennyit.
1. Ilyen embertől ne várj szakszerű karbantartást, odafigyelést, hozzáértést
2. Vitatkozni sem érdemes velük, mert ha lesüllyedsz a szintjükre, ott legyőznek a rutinjukkal, magasabb röptű eszmecserében meg teljesen járatlanok
Na szevasz!
Irtam mind a két hírdetőnek,és ezt válaszolta a srác erre a motorra: cr250
Én:Szia!
Érdekelne a motor.
A vázszámát el tudnád nekem küldeni?
Ő:
szia nem semmiféle adatot nem adok ki se emailban se telefonon ha az évjáratot szeretnéd elenörizni akor elárulom h 93-95 ig gyártották ezt a fajtát!ennyiben tudok segiteni köszi szia
itt már volt téma a keverékröl...
én33ba szoktam menni de az olaj se mind1....
ha endurozgatni megfyek akkor rakoks sürübbet bele 25 körül... de már halottam olyat is h 25ös cr ugratás közbe megragatd pedig20ba volt keverve a benzin,persze ez több dologotl mulik mint a keverék.
Én most jártam ugy h generált volt a 25ös cr-emen és az egy urás gyári honda dugó megragadt, de nem vettem észre, csak a kipuzfnál elvolt nyalva 1 kicsit... az ára most pont 1 uj hegnre vagy hüvely... :S mert az is elkopott de most sztem azért mert uj olajat használtam (Xado) ...
-kb. minden második motorozásnál, vagy ha koszos...nyáron a homokos pályákon hamar telemegy.
-Olajat 4T-ben 7-10 óránként, 2T-ben mondanak sok mindent, én kb. 40 óránként cseréltem
-Keverék: amit a gyár ír, jellemzően 1:40 jó szokott lenni, ha minőségi olajat használsz
Mindenki fényezi az eladó motorját, ez természetes, csak van, aki kihangsúlyoz, van, aki füllent és van, aki hazudik.
Légszűrőt milyen gyakran kell tisztítani?
Illetve olajat milyen gyakran kell cserélni?
Milyen keverékkel szokták használni?
Egyébként ember az lenne aki ért hozzá,a tatár nem hajt,ha jó áron odaadják elhozom,ha nem várok még.
Én egyszer láttam itt egy videót a sportmotoron,ahol le volt filmezve,hogy felhívják a srácot akinek van egy ilyen motorja,és sorolja ,hogy mi lett benne felújítva.Aztán kiderül,hogy a haverja hívta,és azon röhögtek,hogy hogyan kamuzott a motorról.Na ilyen paraszttól nem szeretnék vásárolni.
Tök igazad van az évjárat kontra állapot ügyben, max. annyi, ha el akarod majd adni, nem mindegy, hogy mikori. Ez utóbbi gépet néztem én is, elmenni, megnézni, megvenni, kipofozni, eladni, de asszem röviden annyit mondanék, hogy a kutya aranyos
Jelenleg nem tudok olyan 250-est a környezetemben, amit nyugodt szívvel ajánlanék. Viszont jellemzően minél olcsóbb a vételár, annál drágább lesz végül a motor. Rá ne költsd a fél életed egy gány, lelakott fosra.
Csak érdekességképpen:
Voltam egy CR-t megnézni, képen szép volt. Erő nulla...mellesleg kérdezem a sráctól, hogy légszűrőt milyen gyakran mosod? Erre ő: az hol van?
Na majd írok nekik,hogy küldjék már el a vázszámot aztán kiderül,hogy mi a helyzet.Igazából ha kicsit régebbi az nem baj ,mert így tudnék alkudni belőle,a lényeg,hogy fel legyen újítva.
Van mégegy,de ez nagyon messze van meg elég szarul is néz ki.Bár ki tudja.harmadik
Az elsőt 94-esnek nézem, a másodikat inkább 92-esnek, de meg kell nézni élőben. Így képek alapján egyik sem tetszik. Nekem pár 125-ös után volt egy gyenge 250-es, akkor azt hittem, én vagyok a fasza gyerek, aztán lett egy gyári állapotú 250, na akkor rájöttem, hogy gyenge vagyok, mint a csecsemőszar, és el is adtam. Most 4T 250 van, de a mai napig imádok 125-ösökkel menni.
Mazohista vagyok ezért szeretnék 250-est.Meg igazából mióta megtanultam állva pisilni,azóta ilyet szeretnék
Eddig 2 hirdetést találtam ami árban is jó lenne,de csak jövő hónapban lesz/lenne aktuális,mert akkor tudnám elhozni,ha nem jön közbe semmi.
A fáradtságot nem tolerálja a 250, meg 125-el jobban meg lehet tanulni motorozni. "A" az alapméret, "B" a kopottabb hengerbe való. Belelátni elég nehéz, pl. a kipufogó gátnál le van-e pattogva a nikasil... A legjobb, ha viszel magaddal valami "szakembert". Esetleg ha van kiszemelted, linkeld ide, és megszakértjük
Lapockája repedt, voltak röntgenen. Hideg volt a szél miatt amúgy, folyton tüzet raktunk. Kemény 0,4 üzemórát csiholtam a gépbe, izomláz ellen pont elég volt
Akkor a 95-ösnél pedig 4-es a 10. szám gondolom.Igazából nem vagyok egy könnyű súlyú versenyző,mentem már párszor ilyen motorral,remélem megszokom majd,nem fogom ész nélkül használni.A karbantartás része érdekel,hogy mit jelent az A-s,vagy B-s dugó,gondolom ezek már nikasilos hengeresek,mik a gyenge pontjaik,mit érdemes megnézni rajta.
Igen, velem
Köszi, kelleni fog a csapágy!
Írtam mailt...
1. Ilyen embertől ne várj szakszerű karbantartást, odafigyelést, hozzáértést
2. Vitatkozni sem érdemes velük, mert ha lesüllyedsz a szintjükre, ott legyőznek a rutinjukkal, magasabb röptű eszmecserében meg teljesen járatlanok
Irtam mind a két hírdetőnek,és ezt válaszolta a srác erre a motorra:
cr250
Én:Szia!
Érdekelne a motor.
A vázszámát el tudnád nekem küldeni?
Ő:
szia nem semmiféle adatot nem adok ki se emailban se telefonon ha az évjáratot szeretnéd elenörizni akor elárulom h 93-95 ig gyártották ezt a fajtát!ennyiben tudok segiteni köszi szia
Másik eladó még nem válaszolt.
én33ba szoktam menni de az olaj se mind1....
ha endurozgatni megfyek akkor rakoks sürübbet bele 25 körül... de már halottam olyat is h 25ös cr ugratás közbe megragatd pedig20ba volt keverve a benzin,persze ez több dologotl mulik mint a keverék.
Én most jártam ugy h generált volt a 25ös cr-emen és az egy urás gyári honda dugó megragadt, de nem vettem észre, csak a kipuzfnál elvolt nyalva 1 kicsit... az ára most pont 1 uj hegnre vagy hüvely... :S mert az is elkopott de most sztem azért mert uj olajat használtam (Xado) ...
5 ezerért tudok neked kormánycsapágyat. Vadi új, NTN....
4T-CR....
Váltóba olajat akarok cserélni cr250-be ipone olajat néztem, ez jó vagy ti mit raktok bele ?
-Olajat 4T-ben 7-10 óránként, 2T-ben mondanak sok mindent, én kb. 40 óránként cseréltem
-Keverék: amit a gyár ír, jellemzően 1:40 jó szokott lenni, ha minőségi olajat használsz
Mindenki fényezi az eladó motorját, ez természetes, csak van, aki kihangsúlyoz, van, aki füllent és van, aki hazudik.
Illetve olajat milyen gyakran kell cserélni?
Milyen keverékkel szokták használni?
Egyébként ember az lenne aki ért hozzá,a tatár nem hajt,ha jó áron odaadják elhozom,ha nem várok még.
Én egyszer láttam itt egy videót a sportmotoron,ahol le volt filmezve,hogy felhívják a srácot akinek van egy ilyen motorja,és sorolja ,hogy mi lett benne felújítva.Aztán kiderül,hogy a haverja hívta,és azon röhögtek,hogy hogyan kamuzott a motorról.Na ilyen paraszttól nem szeretnék vásárolni.
Jelenleg nem tudok olyan 250-est a környezetemben, amit nyugodt szívvel ajánlanék. Viszont jellemzően minél olcsóbb a vételár, annál drágább lesz végül a motor. Rá ne költsd a fél életed egy gány, lelakott fosra.
Csak érdekességképpen:
Voltam egy CR-t megnézni, képen szép volt. Erő nulla...mellesleg kérdezem a sráctól, hogy légszűrőt milyen gyakran mosod? Erre ő: az hol van?
Mexikói, kezdésnek a 250 annyira sok, h azt le sem bírom írni Nem fogod vele élvezni a motorozást!
Van mégegy,de ez nagyon messze van meg elég szarul is néz ki.Bár ki tudja.harmadik
Ha esetleg te tudsz jó állapotút akkor szólj
Eddig 2 hirdetést találtam ami árban is jó lenne,de csak jövő hónapban lesz/lenne aktuális,mert akkor tudnám elhozni,ha nem jön közbe semmi.
egyik
másik
Köszönöm a választ, azt hittem, hogy rendelted valahonnan de ezek szerint egyedi.