Kezdésnek ne vegyél 250-est. Évjáratot kép alapján be tudod itt azonosítani: http://www.motorera.com/honda/...
vagy pedig a vázszám 10. karaktere alapján, az a gyártási év, tehát egy 96-os modellnél 5-öst kell, hogy láss. 92-től 96-ig nagyjából egyformák. Kompressziómérés se rossz, de a hangja és az ereje árulkodóbb, meg ha kézzel letolod párszor a berúgókart.
Sziasztok.
95-96-os cr 250-ről szeretnék infókat gyűjteni,szeretnék venni egy ilyen motort,de cross témában teljesen laikus vagyok.Kérdésem az lenne,hogy a két évjárat között van e külömbség?Vagy csak elég a 96-os service maualját letölteni?A másik kérdésem pedig az lenne,hogy hogyan tudom megállapítani,hogy az eladó által mondott évjárat stimmel?Olvasgattam vissza ebben a topicban,de sajnos nem találtam meg,hogy melyik évjárathoz milyen jelölés tartozik.Kompresszió mérésel meg lehet állapítani,hogy milyen állapotban van a blokk?
Segítséget előre is köszönöm.
Frissen meg volt túrva, pénzt nem kértek, és félmeztelen playmate-ek forró teát szolgáltak fel minden mandínernél
...a szokásos atom szar, lelakott foshalom, de szeretjük
Visszafelé mentünk rajta Dzsekóval, marha érdekes úgy. Sajnos Isti a vállára esett az RM-el, hazafelé már nem ő vezetett
Rádsózhattam volna 1-2 ezerért, de nem hiszek az ilyen használt kopó cuccokban, ne vegyél használt csapágyat, dugószettet, láncszettet, fékbetétet stb...
Van egy komplett eleje, befogókkal, teleszkópokkal, abban benne van az alsó-felső kormánycsapágy, fene tudja, milyen állapotban. Odaadom az alsót, ha eljössz, és megnézed, milyen. De inkább vegyél újat.
Nyugodtan használhatod, nem ettől fog behalni a motorod. Több száz üzemóra tesztelés utáni tapasztalat,több különböző motoron(98/2001/2006 125-CR, 96/2001 YZ-125, 2000 YZ-250,2003 KTM,Husqwarna láncfűrész,Stihl fűkasza,stb...)a legforróbb nyári napon is tökéletes működést biztosított.A castrol flakonban(régen R1,majd Power1)is ezt az olajat (BP olaj) fogod kapni,csak ott meg kell fizetned a nevet.Tökéletes égés,gyönyörű dugótető és hengerfej.
Nincs mit, ezek saját tapasztalatok. Most Castrol olajat használok. Igen, jó az 500-as, csak eléggé kondícióigényes... Hát sokat kell motorozni és mindig jobban fog menni!
Köszi szépen a választ! Ezt akartam hallani. Ugyebár nem hiszem, hogy bevállalnák, az esetleges hamis tanúsítvány miatt keletkező károkkal járó bonyodalmakat. Te milyen olajat használsz? Egyébként Most veszek CR 250-et 2005-öst gyári állapotban, ahhoz keresgélem az oilt. Nagyon szépek a volt, és jelenlegi motorjaid! Te aztán nem nyomod gyengén. Főleg az az 500-as CR döbbentett le. Azt hittem, hogy azt csak a sósivatagban használják. :-) De Te igen fasza gyerek vagy, hogy megülöd. További sok sikert neked!
Én régebben sokat mentem ilyen olajjal( amikor nem votl másra pénz...), semmi gond nincs vele! A felújított RM-em még anno csak ilyen olajat látott, amíg nálam volt és minden okés volt vele. 33-as keverékkel mentem vele akkor.
Az én tapasztalatom szerint, nyugodtan vehetsz ilyen olajat, nem lesz semmi baja a motorodnak!
Ok, így már értem. Csak ezt a teflont nem mondtad és azért csodálkoztam.
A posta az annyi, azt tudom...
Ha kész a blokkfelújítás, teszem be a telókat, letesztelem kisimít-e mindent
Hát igen, ugye papírforma szerint nyugodtal lehet használni a legjobb 2t motorokhoz is mivel megfelele a:
--JASO FD (A JASO szabványokat a japán motorgyártók dolgozták ki, az API által megkövetelt motortisztasággal. A JASO 2T szabványok az FA, FB, FC és FD kategóriákat tartalmazzák. Ezek közül az FD követeli meg a legnagyobb motortisztaságot.)
--ISO L-EGD (Az európai gyártók tartották kevésnek a JASO FC szabvány által előírtakat, mert az annak megfelelő olajok nem voltak képesek megakadályozni a karbonlerakódások képződését, és dugattyúberágódás, megszorulás lépett fel. Az ISO szabványok végül európai-amerikai-japán mérnökök közös munkájaként születtek meg. A JASO FC problémájára adott válasz az ISO-L-EGD szabvány lett, amely magasabb detergens-hatást vár el az olajtól.)
Van valaki aki ebben megbízik? Mert nekem nagyon kézenfekvő lenne.
Sziasztok! Szerintetek ebben az olajban meg lehet bízni?: http://www.olajsziget.hu/motor...
Egyébként az elvárt minőségeknek megfelel:
Előkeverő ill. olajbefecskendező rendszerekhez egyaránt alkalmazható. Valamennyi kétütemű motorkerékpárhoz, robogóhoz, kerti kisgéphez, valamint személygépkocsik kétütemű motorjához alkalmazható.
Kiváló kenést biztosít a csapágyaknak, csökkenti a dugattyúkopást. Védi a motor belsejét a káros lerakódásoktól.
Túlteljesíti minden jelenlegi európai és japán gyártó műszaki követelményeit. Az olaj-benzin keverési arány megválasztásához a gépkönyv előírásait kell követni.
Megfelel a következő előírásoknak:API TC+, JASO FD, PIAGGIO HEXAGON PERFORMANCE, ISO L-EGD
Szevasz!Az egyik szárban a dugattyún cseréltem teflont,amiatt+2.(A képeken látod az egyik tiszta alus volt,(a másik még jó)elkopott a teflon,és csiszolta a belsőcsövet),ha nem cserélem ki,tönkremegy,ha meg megvennéd a felújítószettet az abban sincs benne .
A postán értékbiztosítás nélkül nem adok fel semmit,ennyi az utánvét ára még egy hátsónál is.Ezt viszont nem Én szabom meg hanem a mindenkori díjszabásuk.
Még nem emeltem árat pedig nem a tavalyin kapok semmit.
Csao megjött az áru minden rendben volt vele Már be is raktam csak egy kérdésem lenne a hátulja nem lesz igy nagyon puha? mert amijen volt ahoz képest most retentö puhának tünik?
vagy pedig a vázszám 10. karaktere alapján, az a gyártási év, tehát egy 96-os modellnél 5-öst kell, hogy láss. 92-től 96-ig nagyjából egyformák. Kompressziómérés se rossz, de a hangja és az ereje árulkodóbb, meg ha kézzel letolod párszor a berúgókart.
95-96-os cr 250-ről szeretnék infókat gyűjteni,szeretnék venni egy ilyen motort,de cross témában teljesen laikus vagyok.Kérdésem az lenne,hogy a két évjárat között van e külömbség?Vagy csak elég a 96-os service maualját letölteni?A másik kérdésem pedig az lenne,hogy hogyan tudom megállapítani,hogy az eladó által mondott évjárat stimmel?Olvasgattam vissza ebben a topicban,de sajnos nem találtam meg,hogy melyik évjárathoz milyen jelölés tartozik.Kompresszió mérésel meg lehet állapítani,hogy milyen állapotban van a blokk?
Segítséget előre is köszönöm.
...a szokásos atom szar, lelakott foshalom, de szeretjük
Visszafelé mentünk rajta Dzsekóval, marha érdekes úgy. Sajnos Isti a vállára esett az RM-el, hazafelé már nem ő vezetett
Van egy komplett eleje, befogókkal, teleszkópokkal, abban benne van az alsó-felső kormánycsapágy, fene tudja, milyen állapotban. Odaadom az alsót, ha eljössz, és megnézed, milyen. De inkább vegyél újat.
Szép a motorod!
Hol vetted rá a hűtőidomon lévő matricát?
SÜRGŐS! (nem azért mert szar hanem mert kéne a pénz a másikra!)
Keme!
Nincs véletlenül alsó kormánycsapágyad, jó áron?
De másnak is hajlandó vagyok érte fizetni:)
Az én tapasztalatom szerint, nyugodtan vehetsz ilyen olajat, nem lesz semmi baja a motorodnak!
A posta az annyi, azt tudom...
Ha kész a blokkfelújítás, teszem be a telókat, letesztelem kisimít-e mindent
--JASO FD (A JASO szabványokat a japán motorgyártók dolgozták ki, az API által megkövetelt motortisztasággal. A JASO 2T szabványok az FA, FB, FC és FD kategóriákat tartalmazzák. Ezek közül az FD követeli meg a legnagyobb motortisztaságot.)
--ISO L-EGD (Az európai gyártók tartották kevésnek a JASO FC szabvány által előírtakat, mert az annak megfelelő olajok nem voltak képesek megakadályozni a karbonlerakódások képződését, és dugattyúberágódás, megszorulás lépett fel. Az ISO szabványok végül európai-amerikai-japán mérnökök közös munkájaként születtek meg. A JASO FC problémájára adott válasz az ISO-L-EGD szabvány lett, amely magasabb detergens-hatást vár el az olajtól.)
Van valaki aki ebben megbízik? Mert nekem nagyon kézenfekvő lenne.
http://www.olajsziget.hu/motor...
Egyébként az elvárt minőségeknek megfelel:
Előkeverő ill. olajbefecskendező rendszerekhez egyaránt alkalmazható. Valamennyi kétütemű motorkerékpárhoz, robogóhoz, kerti kisgéphez, valamint személygépkocsik kétütemű motorjához alkalmazható.
Kiváló kenést biztosít a csapágyaknak, csökkenti a dugattyúkopást. Védi a motor belsejét a káros lerakódásoktól.
Túlteljesíti minden jelenlegi európai és japán gyártó műszaki követelményeit. Az olaj-benzin keverési arány megválasztásához a gépkönyv előírásait kell követni.
Megfelel a következő előírásoknak:API TC+, JASO FD, PIAGGIO HEXAGON PERFORMANCE, ISO L-EGD
A postán értékbiztosítás nélkül nem adok fel semmit,ennyi az utánvét ára még egy hátsónál is.Ezt viszont nem Én szabom meg hanem a mindenkori díjszabásuk.
Még nem emeltem árat pedig nem a tavalyin kapok semmit.