Én mindent úgy nézek, hogy a FORINT mellett az ÖRÖM is kiadja az értékét valaminek. Pl. akarsz egy másik motort, örülnél neki. Matek szerint ha a 220-at érő motorod eladod 180-ért gyorsan, és még kell vagy 20ezer, hogy megvehesd a másikat, buksz 40 ezret. Viszont örülsz, hogy megvan az új gép...
Vagy addig görcsölsz, míg fél-egy év alatt nem találsz egy akkora marhát, hogy 220-at megadjon érte, közben meg elkel a kiszemelt motor, kereshetsz másikat, és kínlódsz a régi gépeddel, amire ugyanúgy költeni kell, és még csak nem is szeretsz már annyira menni vele.
Hát eladhatnám, de akkor nagyon sokat bukok rajta... pénz meg nem ömlik befelé az ablakon...220-240körül szeretném eladni... meg hozzáteszem a mikuláspénzt és már jöhet is a CR vagy RM
Mindent el lehet adni, csak olyan árat kell mondani. Nézd meg, nekem a sisakom, a ruhaszettjeim, a régi csizmám, a dugattyúm, minden elkelt 10 perc alatt.
Igazából Bakonyt járni kell nekem. És ott jó sokat mászni.
CR-t szeretnék a dominator helyett...
Csak hát ezt eladni?! Inkább megmászom az Everest-et, az is könyebb
Csiki haveromék 1 hónapig járták a Hargitát, Homoródtól a Székelyvarságon át sátorral stb., neki nagyon megfelelt a 1992-es CRM250. Red Bull Romaniacs-on azért ne indulj vele.
Jónapot csikabá
segítséget szeretnék kérni öntől az első telómmal kapcsolatosan!
Nem szeretném rontani a cr-es levegőt a kawás témámmal ezért megszeretném kérni, hogy holnap (csütörtökön) tessék átnézni a kdx fórum topicba, és ismertetném a problémámat.
Előre is köszönöm!
ÉS bocs hogy ilyennel szennyeztem a topicot
Szevasztok! Most vettem egy Honda CR 250-est, de kell bele egy masik blokk. Veletlenul nem tud valamelyikotok egy komplett blokkot SURGOS lenne Elore is koszi a segitseget
91.00 az utólsó tulméret, de ha 90.50 van benne akkor szerintem egyből a 91.00-est rendeld! Ahoz patentul hozzáfurják a hengert. Sok sikert hozzá, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kopó alkatrészeken kivül elég huzós hozzá beszerezni a dolgokat. Mondjuk e-bay-en mindent megkapsz, de a posta kérdéses!
Vagy addig görcsölsz, míg fél-egy év alatt nem találsz egy akkora marhát, hogy 220-at megadjon érte, közben meg elkel a kiszemelt motor, kereshetsz másikat, és kínlódsz a régi gépeddel, amire ugyanúgy költeni kell, és még csak nem is szeretsz már annyira menni vele.