Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nekem kellene egy hátsó dob Honda cr -hez ez egy cr 500-as motor! Olcsón kellene valami jó dob max. 15000-ig! De ha valaki tud egy jó bontót azt is megköszönném! Légyszi ide irjatok E-mail: krisssz@omortel.hu
Pl.vatera.hu.
De inkább ne nézd meg a szervízlimites oldalakat mert rosszul leszel
Amúgy meg valóban hasznos infók,méretek,és egyéb dolgok vannak benne.
Nem rossz ha van,de nem nélkülözhetetlen.
Jó keresgélést!Csőtészta!
sziasztok.abban kérném a segítségeteket,hogy hol lehetne crf 450 eshez gyári kezelési kézikönyvet szerezni,amiből a szervizintervallumokat és üzemórákat megtudnám.a motor 2003 mas.szerkezeti rajzok is érdekelnének a motorról.köszi
versenyszerűen jobb a páncél, szerintem, de ilyen hobbimotorozásra elmegy a protektor ing is, főleg mert nyáron jobb azt hordani, erre felé cska azért hordunk páncélt, mert a sár elég erőset tud ütni és hát h védjen is az eséstől, szerintem a páncél jobb
Szerintetek a protektor ing vagy a páncél a jobb? Ki mit használ?
A fúvóka méretét elsősorban a karbi egyéb tulajdonságaihoz, méreteihez igazítják nem a ccm-hez. Akár jó is lehet a 100as. Egyszerűbb lenne, ha rákeresnél googliban a mocira ha az eredeti karbi van rajta, vagy a karbi típusára.
héhó vki nemtudja h egy 80-as mocihoz mekkora fuvóka jár a 100-as az naon sok?
ezt amocit akkarnám eladni mert nem tudom itt kihasználni 240 ért vetem 200 körűl vihetik 92 es segitsetek már léci
köszi szépen kipróbálom remélem beválik
keresnék honda xl 125 ös robbantot ábrát a blokkról.aki tud szoljon köszönöm
A cuccos elsősorban tömítőanyag és csak másodsorban ragasztó, de kiválóan megtapad minden fémen. Arra is alkalmas, hogy elvékonyodott fém alkatrészek falvastagságát megnöveld vele. Viszont fontos, hogy a mechanikai terhelést azt nem bírja! Azonban a vízszivattyú belső terében nincs kifejezetten mechanikai igénybevétel, csak amit a meleg fagyálló (víz) okoz a keringéssel. Ha a moci hűtése megfelelő és nem fordul elő, hogy forralná a vizet, akkor nem lehet probléma! (A CR-em jobb oldalán /ahova a dekni illeszkedik/, 2 menetes furatnak is -ami a jobb oldali blokkfélbe van fúrva- az oldalából ki volt törve egy pici darab, illetve hajszálrepedéses volt. Ezt az anyagot használtam és azóta tökéletes! Se szivárgás, se semmi! Nyilván látni kéne azt a repedést, hogy milyen mértékű, de én akkor is azt mondom, hogy nem biztos, hogy reménytelen! Sok szerencsét és kitartást! Csá
Sziasztok!
Valaki használt már Mitas c18-as gumit? Aki igen az elmondhatná, hogy mit tapasztalt. Meg hogy meg volt-e vele elégedve.
Na előre is köszi!
köszönöm a segítséget de az a baj hogy az előző gazdája a mocinak elég kókány ember lehetet mert többek közt a vízpumpát is valami szarral beleragasztotta a deklibe és hogy most meg lett furva stb. magnőtt az erő és szét nyomta a vízpumpába lévő szimerig(helyett lévő gumigyürü +siloplast keveréket)
a víz ,és a dekli is elrepedt még ha azt meg is ragasztanám a vízpumpa akkor is szar lenne azért annak a ragasztónak a neve jó lenne hátha jó lessz valamikór köszi szépen
Szava Bálintpeti! Eladó oldaldeknit nem tudok, viszont az enyémen is rendes munkát végzett a fagyálló, azonban én javítottam és eddig tökéletes! Kicsit életlen a felvétel, amit felraktál, a vízszivattyú-háznál látszik hogy szét van marva, de az életlenség miatt az nem nagyon látható, hogy mennyire? Én egy kétkomponensű loctite tömítő-ragasztó anyagot használtam (SKF-szaküzletből való), amely fémionokat is tartalmaz, olaj és benzinálló és a leírás szerint a gyártó 100 C-ig vállal rá garanciát. A hőtűrő képessége lehetne kicsit jobb is, de ha minden stimmel a mocival, akkor elég a 100 C. Nagyon gyorsan száradó anyag, amikor összekevered akkor még ecsetelhető, de kb 4-5 sec. elteltével már kemény, úgy emlékszem, hogy a teljes kötési ideje 1 óra. Természetesen a felület-előkészítés a macerás. Én flexibilis (ferm, dremel pl.) köszörűvel tisztítottam fel a felületeket, egészen pici marófejekkel, tű-szerű kis köszörűkövekkel. Ezzel a krátereket is ki tudod takarítani, majd utána zsírtalanítás (én mindig nitro-higítót használok, nekem bevált). A nagy hiányosságoknál több rétegben érdemes felhordani az anyagot (akár még 4-5 rétegben is). Amikor megköt, akkor könnyen és szépen megmunkálható. 3000 Ft- körüli volt az ára cuccosnak. A felületek előkészítése türelmet igénylő meló, ha szeretsz motort bütykölni, akkor nem lehet gond és még olcsón meg is úszod. Persze jobban kellett volna látni a feltett képen, hogy a vízszivattyú oldal-falai mennyire vannak elvékonyodva. Remélem tudtam segíteni, ha érdekel az anyag neve jelezz vissza, akkor lefényképezem a tubusokat és felrakom a képet ide. Szeva!
szevasztok!
Mekkora lánckereket ajállotok crf450-hez ha supermotoként szeretném használni? 40-eset?
A motor 500-as,csak a kipufogót átalakították a bal oldalán.Ha rosszul sikerül az átalakítás,akár -10 lóerőt is jelenthet!
Helló Szecsu! Én komolyabban rá sem néztem arra a képre, csak belinkeltem. Így, hogy reagáltál rá, újra megnéztem, csak most alaposabban. Már a könyök sem stimmel, ez tényleg nem 500-as lehet. Ne haragudjatok a szar infóért, csak segíteni akartam! Csőváz
Szia kennex!Én érdeklődtem a cr500 után,megnéztem ezt a motort ,már az évjárata sem stimmel,kb 88-as lehet.Azóta találtam egy 97-es évjáratút Veszprém mellett,de nagyon le volt harcolva.Azért köszi az infót!
sziasztok légyszi segítsen valaki honda cr 250 -hez 89-es jobbos motortdekli kellene aki tud szoljon előre is köszi
Okés köszi! Még meglátom, mert vasárnap megyünk mözö-t nézni! Aztán mondta a csávi, h szóljak neki, mert csak 7végén tudja pestre hozni, mert vidéken van a teló! Meg először legyen itt a gép utána körülnézünk a blokkjában, és akkor kiderül, h mennyi anyagim marad!
Hát az már cinkes....kicsi a valószínűsége hogy találni hozzá javítószettet,és ha a cróm is gatya száranként egy tizest simán elkérnek az újrabevonatolásért.
Minden esetre elgondolkodtató.....

Tégy belátásod szerint!Az a biztos
Aszonta a csávesz, h kicsit folyik!
Full fasza.Még a CZ-s korszakban mentem hasonlóval(CorteCosso) és meggyőzően rugózott,legalábbis a gyári telónál jobb volt.És a rugóútja is lényegesen hoszabb volt.Ez a teló hasonló kinézetű és paraméterű lehet mint a fent említett Olasz csoda,ígyhát azt tudom rá mondani hogyha a crómszárak nem sérültek,és nem folyik a rugóstag,azonnal csapjál le rá!Ennyiért meg pláne!
Muti.
http://www.kepesmotor.hu/futom...

etet! Klxben volt! És mözöbe lenne!