Sziasztok! Nekem kellene egy hátsó dob Honda cr -hez ez egy cr 500-as motor! Olcsón kellene valami jó dob max. 15000-ig! De ha valaki tud egy jó bontót azt is megköszönném! Légyszi ide irjatok E-mail: krisssz@omortel.hu
Pl.vatera.hu.
De inkább ne nézd meg a szervízlimites oldalakat mert rosszul leszel
Amúgy meg valóban hasznos infók,méretek,és egyéb dolgok vannak benne.
Nem rossz ha van,de nem nélkülözhetetlen.
Jó keresgélést!Csőtészta!
sziasztok.abban kérném a segítségeteket,hogy hol lehetne crf 450 eshez gyári kezelési kézikönyvet szerezni,amiből a szervizintervallumokat és üzemórákat megtudnám.a motor 2003 mas.szerkezeti rajzok is érdekelnének a motorról.köszi
versenyszerűen jobb a páncél, szerintem, de ilyen hobbimotorozásra elmegy a protektor ing is, főleg mert nyáron jobb azt hordani, erre felé cska azért hordunk páncélt, mert a sár elég erőset tud ütni és hát h védjen is az eséstől, szerintem a páncél jobb
A fúvóka méretét elsősorban a karbi egyéb tulajdonságaihoz, méreteihez igazítják nem a ccm-hez. Akár jó is lehet a 100as. Egyszerűbb lenne, ha rákeresnél googliban a mocira ha az eredeti karbi van rajta, vagy a karbi típusára.
A cuccos elsősorban tömítőanyag és csak másodsorban ragasztó, de kiválóan megtapad minden fémen. Arra is alkalmas, hogy elvékonyodott fém alkatrészek falvastagságát megnöveld vele. Viszont fontos, hogy a mechanikai terhelést azt nem bírja! Azonban a vízszivattyú belső terében nincs kifejezetten mechanikai igénybevétel, csak amit a meleg fagyálló (víz) okoz a keringéssel. Ha a moci hűtése megfelelő és nem fordul elő, hogy forralná a vizet, akkor nem lehet probléma! (A CR-em jobb oldalán /ahova a dekni illeszkedik/, 2 menetes furatnak is -ami a jobb oldali blokkfélbe van fúrva- az oldalából ki volt törve egy pici darab, illetve hajszálrepedéses volt. Ezt az anyagot használtam és azóta tökéletes! Se szivárgás, se semmi! Nyilván látni kéne azt a repedést, hogy milyen mértékű, de én akkor is azt mondom, hogy nem biztos, hogy reménytelen! Sok szerencsét és kitartást! Csá
köszönöm a segítséget de az a baj hogy az előző gazdája a mocinak elég kókány ember lehetet mert többek közt a vízpumpát is valami szarral beleragasztotta a deklibe és hogy most meg lett furva stb. magnőtt az erő és szét nyomta a vízpumpába lévő szimerig(helyett lévő gumigyürü +siloplast keveréket)
a víz ,és a dekli is elrepedt még ha azt meg is ragasztanám a vízpumpa akkor is szar lenne azért annak a ragasztónak a neve jó lenne hátha jó lessz valamikór köszi szépen
Szava Bálintpeti! Eladó oldaldeknit nem tudok, viszont az enyémen is rendes munkát végzett a fagyálló, azonban én javítottam és eddig tökéletes! Kicsit életlen a felvétel, amit felraktál, a vízszivattyú-háznál látszik hogy szét van marva, de az életlenség miatt az nem nagyon látható, hogy mennyire? Én egy kétkomponensű loctite tömítő-ragasztó anyagot használtam (SKF-szaküzletből való), amely fémionokat is tartalmaz, olaj és benzinálló és a leírás szerint a gyártó 100 C-ig vállal rá garanciát. A hőtűrő képessége lehetne kicsit jobb is, de ha minden stimmel a mocival, akkor elég a 100 C. Nagyon gyorsan száradó anyag, amikor összekevered akkor még ecsetelhető, de kb 4-5 sec. elteltével már kemény, úgy emlékszem, hogy a teljes kötési ideje 1 óra. Természetesen a felület-előkészítés a macerás. Én flexibilis (ferm, dremel pl.) köszörűvel tisztítottam fel a felületeket, egészen pici marófejekkel, tű-szerű kis köszörűkövekkel. Ezzel a krátereket is ki tudod takarítani, majd utána zsírtalanítás (én mindig nitro-higítót használok, nekem bevált). A nagy hiányosságoknál több rétegben érdemes felhordani az anyagot (akár még 4-5 rétegben is). Amikor megköt, akkor könnyen és szépen megmunkálható. 3000 Ft- körüli volt az ára cuccosnak. A felületek előkészítése türelmet igénylő meló, ha szeretsz motort bütykölni, akkor nem lehet gond és még olcsón meg is úszod. Persze jobban kellett volna látni a feltett képen, hogy a vízszivattyú oldal-falai mennyire vannak elvékonyodva. Remélem tudtam segíteni, ha érdekel az anyag neve jelezz vissza, akkor lefényképezem a tubusokat és felrakom a képet ide. Szeva!
Helló Szecsu! Én komolyabban rá sem néztem arra a képre, csak belinkeltem. Így, hogy reagáltál rá, újra megnéztem, csak most alaposabban. Már a könyök sem stimmel, ez tényleg nem 500-as lehet. Ne haragudjatok a szar infóért, csak segíteni akartam! Csőváz
Szia kennex!Én érdeklődtem a cr500 után,megnéztem ezt a motort ,már az évjárata sem stimmel,kb 88-as lehet.Azóta találtam egy 97-es évjáratút Veszprém mellett,de nagyon le volt harcolva.Azért köszi az infót!
Okés köszi! Még meglátom, mert vasárnap megyünk mözö-t nézni! Aztán mondta a csávi, h szóljak neki, mert csak 7végén tudja pestre hozni, mert vidéken van a teló! Meg először legyen itt a gép utána körülnézünk a blokkjában, és akkor kiderül, h mennyi anyagim marad!
Hát az már cinkes....kicsi a valószínűsége hogy találni hozzá javítószettet,és ha a cróm is gatya száranként egy tizest simán elkérnek az újrabevonatolásért.
Minden esetre elgondolkodtató.....
Full fasza.Még a CZ-s korszakban mentem hasonlóval(CorteCosso) és meggyőzően rugózott,legalábbis a gyári telónál jobb volt.És a rugóútja is lényegesen hoszabb volt.Ez a teló hasonló kinézetű és paraméterű lehet mint a fent említett Olasz csoda,ígyhát azt tudom rá mondani hogyha a crómszárak nem sérültek,és nem folyik a rugóstag,azonnal csapjál le rá!Ennyiért meg pláne!
De inkább ne nézd meg a szervízlimites oldalakat mert rosszul leszel
Amúgy meg valóban hasznos infók,méretek,és egyéb dolgok vannak benne.
Nem rossz ha van,de nem nélkülözhetetlen.
Jó keresgélést!Csőtészta!
Valaki használt már Mitas c18-as gumit? Aki igen az elmondhatná, hogy mit tapasztalt. Meg hogy meg volt-e vele elégedve.
Na előre is köszi!
a víz ,és a dekli is elrepedt még ha azt meg is ragasztanám a vízpumpa akkor is szar lenne azért annak a ragasztónak a neve jó lenne hátha jó lessz valamikór köszi szépen
Mekkora lánckereket ajállotok crf450-hez ha supermotoként szeretném használni? 40-eset?
Minden esetre elgondolkodtató.....
Tégy belátásod szerint!Az a biztos
etet! Klxben volt! És mözöbe lenne!